Şifre Yenileme E-posta adresinize gönderilecek bağlantıya tıklayarak şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz. send_loading
Üye Girişi E-Posta ve şifrenizi girin. Şifremi Unuttum loading
YENİ ÜYE Hem boyner.com.tr’de hem de Boyner Mağazaları’nda size özel fırsatların keyfini çıkarın. Üstelik sezon boyu yapacağınız alışverişlerle bir sonraki sezon boyunca %20’ye varan indirim kazanın.
Kadın Erkek
Doğum Tarihiniz :

Yenilik ve kampanyalardan E-posta yoluyla özellikle haberdar olmak istiyorum.


Yenilik ve kampanyalardan SMS yoluyla özellikle haberdar olmak istiyorum.


Site Üyelik Sözleşmesi'ni okudum ve kabul ediyorum.


loading
Sayın Şeyda Sönmezışık,
  • 30 Gün İçinde İade Hakkı
  • 50TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo
  • Vade Farksız Taksitli Ödeme
  • Tüm Boyner Mağazaları’nda Değişim ve İade Özgürlüğü
50 TL üzeri ücretsiz kargo fırsatını kaçırmayın!

Yardım

Üyelik

Neden üye olmalıyım?

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. Boyner.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz. Boyner.com.tr'ye üye olmak için tıklayınız.

Boyner.com.tr’ ye üye olarak aynı zamanda Boyner Anahtar programına da üye olmaktasınız. Mağazalarımızdan kartınızı alarak alışveriş yapabilir, alışverişlerinizden puan kazanabilir ve her türlü Boyner Anahtar faydasından yararlanabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan sepetinize seçtiğiniz ürünleri atabilirsiniz; ancak sepetinizdeki ürünleri satın almak için üye olmanız gerekmektedir.

Boyner Anahtar'ımla üye olabilir miyim?

Boyner.com.tr'ye üye olurken Boyner Anahtar bilgilerinizle üye olmanız sizi daha yakından tanımamıza yardımcı olacaktır. Üstelik Boyner Anahtar sistemine kayıtlı bilgileriniz sayesinde boyner.com.tr’ye üye olma sürecinizi hızlandırıp bir an önce alışverişe başlayabilirsiniz. Boyner Anahtar ile üyeliğinizi oluşturduğunuzda Boyner.com.tr’ den yaptıgınız alışverişlerinizden kazanacağınız puanlar mevcut hesabınıza toplanır ve Boyner Anahtar programında “Sezon Limitine Sezon İndirimi” için puan biriktirerek hedeflediğiniz indirim oranlarına daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması sizi yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan hakkında bilgilendirmenin yanı sıra size özel teklifler geliştirmemize ve bu tekliflerin size zamanında ulaşmasına yardımcı olmaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Boyner.com.tr'ye üye olurken kullandığınız e-posta adresi veya şifrenizi unuttuysanız Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum yönlendirmesine tıklayınız.

Mağazadan Teslimat

Mağazadan Teslimat nedir?

Mağazadan teslimat, Boyner.com.tr’den oluşturulan siparişin, müşteri mutluluğu için Boyner mağazasından teslim alımını sağlayan hizmettir.

Siparişimi hangi Boyner mağazalarından teslim alabilirim?

Mağazadan Teslimat, Türkiye geneli Boyner ve YKM mağazalarında hizmete sunulmuştur. Boyner.com.tr'den oluşturulan mağazadan teslimat özellikli siparişler Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazalardan teslim alınamamaktadır. 

Mağazadan Teslimat ücretli mi?

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir. 

Siparişimi mağazadan teslim almam için ne gerekir?

Siparişinizi mağazadan teslim almak için kimlik belgenizle (Nüfus Cuzdanı, Ehliyet veya Pasaport) birlikte mağazamıza gelmeniz yeterlidir. Siparişinizi teslim almakiçin sipariş numaranız sorulacak ve kimlik kontrolü yapılacaktır. Teslimat işleminizin hızlı gerçekleşmesi için Boyner.com.tr’den cep telefonuza gönderilecek sipariş bilgi SMS’ini silmemenizi rica ederiz.

Mağazamıza siparişinizi teslim almak için gelemediğiniz durumlarda, yetkilendireceğiniz bir yakınınız ya da arkadaşınız siparişinizi sizin adınıza mağazamızdan teslim alabilir. Böyle bir durumda siparişinizin teslimatı yapılmadan önce, güvenlik uygulamamız gereği, sipariş bilginizde kayıtlı telefon numaranızdan mağazatarafından size ulaşılacak ve onayınız alınacaktır. Bu nedenle iletişim bilgilerinizin güncel ve erişilebilir olmasına özen göstermenizi rica ederiz.

Mağazadan Teslimat siparişim için neden kargo ücreti ödüyorum (Sipariş teslimatının 7 gün içinde yapılmadığı durumlarda ) ?

Siparişin mağazaya ulaşmasını takip eden 7 gün içinde, mağazadan teslim alınmayan siparişler, Yurtiçi Kargo ile sipariş oluşturulurken belirlenen teslimat adresine gönderilmektedir. Bu nedenle siparişiniz için kargo ücreti alınmaktadır. 100,00 TL ve üstü tutarlı siparişiniz için herhangi bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.

Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?

Siparişin mağazaya ulaşmasını takiben müşterimiz SMS ve E-posta ile bilgilendirilir. Siparişin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 7 gündür. Teslim alınmayan siparişler için, bekleme süresinin 2. ve 4. Günlerinde, ilgili mağazatarafından müşterimize telefonla ulaşır ve mağazaya davet edilir. 

Mağazadan Teslimat siparişimin hazırlık ve teslim süresi kaç gün?

Boyner.com.tr'den oluşturulan siparişler 2 ila 4 iş günü içinde Boyner mağazalarından tedarik edilerek teslimat için belirlenen mağazaya teslim edilmektedir.

Siparişim teslimat için mağazada kaç gün bekletilir?

Mağazaya Teslimat siparişin, mağazada bekleme süresi toplam 7 gündür.

Mağazadan Teslimat siparişim için Cayma Hakkı kullanabilir miyim?

Mağazadan Teslimat siparişinizi Boyner.com.tr’den oluşturduğunuz için, satın aldığınız ürünlerin Tüketici Kanunu ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde bildirilen durumlara uygun olmak şartı ile Cayma Hakkı kullanımı saklıdır.

Mağazadan Teslimat Siparişim için değişim yapabilir miyim?

Siparişinizi mağazadan teslim almanızı takip eden 30 gün içinde, ürün/ürünlerin kullanılmamış olması şartı ile, değişim işleminizi Boyner.com.tr veya Boyner mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi mağazadan teslim alırken ürünlerim için hediye paketi yapılır mı?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, sizden herhangi bir ekstra ücret talep edilmeden hediye paketi yapılacaktır. İsteğinizin gerçekleştirilmesi için talebinizi siparişinizi teslim alırken ilgili personele bildirmenizi rica ederiz.

Mağazadan Teslimat siparişimdeki ürün hasarlı ya da ayıplı ise ne yapılır?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, siparişi size teslim edecek mağaza tarafından kontrol edilmektedir. Ürünler teslimata hazır olduğunda, siparişinizi mağazadan teslim almanız için ilgili mağazamıza davet edilirsiniz. 

Mağazadan Teslimat siparişimi iptal edebilir miyim?

Boyner.com.tr’den oluşturduğunuz siparişi, sipariş hazırlık sürecinde, Hesabım sayfanızda bulunan “Siparişi İptal Et” bağlantısını kullanarak iptal edebilirsiniz. Hazırlık süreci tamamlanan ve teslim edilmek üzere transfer edilen siparişinizin iptali için ilgili siparişinizin mağazaya ulaşması gerekmektedir. İptal talebinizi bize e-posta göndererek, Çağrı Merkezi'mizi arayarak ya da teslimat için belirlediğiniz mağazamıza ulaşarak bildirmenizi rica ederiz.

Mağazadan Teslim siparişimi YKM mağazalarından teslim alabilir miyim - değişim/iade yapabilir miyim?

Boyner.com.tr’den oluşturulan Mağazadan Teslimat siparişler Boyner ve YKM mağazalarından teslim alınmaktadır. Sipariş için değişim ve iade işlemi teslim alınan Boyner ve YKM mağazalarından gerçekleştirilmektedir (Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazalardan işlem geçerkleştirilememektedir).

Gift Card

Ödememi Gift Card kullanarak yapabilir miyim?

Boyner Gift Card’ınızı, ödeme aracı olarak Boyner.com.tr’de kullanabilirsiniz.

Siparişimi oluştururken Gift Kart’ımı nasıl kullanırım?

Sepette, Gift Card kullan bağlantısına tıklayarak “Gift Card Numarası” giriş alanına ulaşabilirsiniz. İlgili alana Gift Card’ınızın arka yüzünde bulunan 16 haneli kart numarasını yazarak ve kullan bağlantısına tıklayarak Gift Kart’ınızı sepetinizde kullanabilirsiniz.

Gift Card’ımı kullanmaktan vazgeçtim, ne yapmalıyım?

Gift Card’ınızı kullanmak istemiyorsanız kart numaranızı, ödeme onayı vermeden önce sepetinizden silmeniz gerekmektedir. Ödeme onayını takiben, sipariş Gift Card kullanılarak oluşturulacaktır. 

Siparişimi iptal ettim. Kullandığım bakiye Gift Card’ıma iade edilir mi?

Siparişte kullanılan Gift Card bakiyesi iade vs. nedenlerle ilgili Gift Card’a iade edilememektedir. 

Siparişmi oluştururken Gift Card’ımı kullandım. Ödeme sayfasında neden kredi/banka kartı bilgisi girmem gerekiyor?

Siparişinizi oluştururken kullandığınız Gift Card’ın bakiyesi sepet toplamımızdan az ise, kalan tutarı kredi/banka kartı kullanarak ödemeniz gerekmektedir.

Sepette Gift Card numaramı yazdım, hata mesajı çıkıyor. Ne yapmalıyım?

16 haneli Gift Card numaranızı kontrol ederek yeniden giriş yapabilirsiniz. Sorunun devamı halinde buraya tıklayarak bize ulaşmanızı rica ederiz.

Siparişim için Gift Card’ımdan kullanmak istediğim bakiyeyi belirleyebilir miyim?

Sepette Gift Card’ınızdan kullanılacak tutar, sepet toplam tutarınıza göre otomatik olarak belirlenmektedir.

Gift Card’ımı kaybettim, ne yapmalıyım?

Kayıp/Çalıntı kart durumlarında çağrı merkezimiz ya da size en yakın mağazamıza ulaşmanızı rica ederiz. Kartınızın kullanıma kapatılması için 16 haneli kart numaranız istenecektir.

Gift Card’ım onayım olmadan kullanılmış, bakiyem iade edilir mi?

Gift Card cari kullanım şartlarına tabidir. Kartın çalınması/kaybolması halinde Boyner’in hiç bir sorumluluğu yoktur.

Gift Card bakiyesine KDV dahil midir?

Gift Card’a tanımlı tutara KDV dahildir.

Gift Card’ımı kullanarak oluşturduğum siparişimi iptal ettim. Üyeliğime tanımlanan “Online İade Kuponu” nedir?

Gift Card kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi oluştururken kullandığınız bakiye “Online İade Kuponu” olarak üyeliğinize tanımlanmaktadır.

Siparişimi oluştururken sepette Gift Card’ımı kullandım fakat, indirim siparişime yansımamış. Gift Card bakiyem mevcut siparişime uygulanır mı?

Ödeme onayını takiben oluşturulan siparişe Gift Card bakiyesi dahil edilememektedir.

Ödeme sayfasında Gift Card bakiyem görünmüyor?

Siparişiniz için ödeme onayı vermeden önce sepet sayfanıza dönmenizi ve Gift Card bilginizi kontrol etmenizi öneririz. Sorunun devamı halinde buraya tıklayarak bize ulaşmanızı rica ederiz.

Boyner.com.tr’den Gift Card satın alabilir miyim?

Gift Card kısa süre içinde Boyner.com.tr’de satışa sunulacaktır. İlginiz için teşekkür ederiz.

İade Kuponu

İade Kuponu nedir?

Gift Card kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi oluştururken kullandığınız bakiye “İade Kuponu” olarak üyeliğinize tanımlanmaktadır.

Siparişimi oluştururken iade kuponumu nasıl kullanırım?

Sepette, “İade Kuponu Kullan” bağlantısına tıklayarak üyeliğnize tanımlı iade kuponlarınıza ulaşabilir ve “Kullan” butonu ile ilgili kuponu sepetinize uygulayabilirsiniz. 

İade kuponumu kullanmaktan vazgeçtim, ne yapmalıyım?

İade kuponunuzu kullanmak istemiyorsanız kupon bilginizi, ödeme onayı vermeden önce sepetinizden silmeniz gerekmektedir. Ödeme onayını takiben, sipariş , iade kuponu kullanılarak oluşturulacaktır. 

İade kuponu kullanarak oluşturduğum siparişimi iptal edersem, üyeliğime ikinci bir iade kuponu tanımlanır mı?

İade kuponu kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi oluştururken kullandığınız tutarda yeni bir iade kuponu üyeliğinize tanımlanacaktır.

Siparişmi oluştururken iade kuponumu kullandım. Ödeme sayfasında neden kredi/banka kartı bilgisi girmem gerekiyor?

Siparişinizi oluştururken kullandığınız iade kuponu tutarı sepet toplamımızdan az ise, kalan tutarı kredi/banka kartı kullanarak ödemeniz gerekmektedir.

Siparişimi oluştururken sepette iade kuponu kullandım fakat, kupon tutarı siparişime yansımamış. İade kuponum mevcut siparişime uygulanır mı?

Ödeme onayını takiben, oluşturulan siparişe iade kupon tutarı dahil edilememektedir.

Ödeme sayfasında iade kuponu indirimim görünmüyor?

Siparişiniz için ödeme onayı vermeden önce sepet sayfanıza dönmenizi ve iade kupon bilginizi kontrol etmenizi öneririz. Sorunun devamı halinde buraya tıklayarak bize ulaşmanızı rica ederiz.

Mağazadan aldığım iade belgesini Boyner.com.tr’de kullanabilir miyim?

Boyner.com.tr’de sadece üyeliğe online tanımlanan iade kuponu kullanılmaktadır. Mağazadan alınan indirim kuponları Boyner.com.tr’de kullanılamamaktadır.

Alışveriş

Boyner.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

Boyner.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir, veya sitemizdeki departmanlardan ilgilendiklerinizi seçerek ürünleri inceleyebilirsiniz.Beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden boyner.com.tr'yi ziyaret edip seçtiğiniz ürünleri sipariş edebilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Boyner.com.tr'de belirtilen ürün fiyatlarına KDV dahildir.

Ödeme

Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Satın almak istediğiniz ürünlerin ödemesini gerçekleştirmek için size en uygun yöntemi seçebilirsiniz.

  • 1- Kredi Kartı ile Ödeme

    Ödeme ekranına geldiğinizde varsayılan ödeme seçeneği olarak Kredi Kartı gelecektir. Kredi kartı bilgilerinizi kartın üzerine bulunduğu haliyle ilgili alanlara yazınız.

    Destekleyen bankalar için Kredi Kartı Ödemelerinde “3D Secure” olarak şifre girerek güvenli ödeme yapabilirsiniz. 3D ödeme için “3D Secure”  seçeneğini tıklayınız.

    3D Secure Nedir?

    3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.

    3D Secure Neden Güvenlidir?

    3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

    3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

    Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan doğrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olması gerekmektedir.

Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

Siparişinizin onaylanması ve kargo firması tarafından işleme alınması için siparişinizle ilgili ödemenin kredi kartı ile tahsil edilmiş olması gerekmektedir.

Daha önce Boyner Mağazaları'ndan almış olduğum Boyner Hediye Çeki/Boyner Gift Card'ı boyner.com.tr'den yapacağım alışverişlerde kullanabilir miyim?

Boyner Hediye Çeki ve Boyner Gift Card'larınızı şu an için sadece Boyner Mağazaları'nda yapacağınız alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Güvenlik

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

Sipariş Takibi

Siparişimin durumunu öğrenebilir miyim?

Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için; Siparişlerim bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir, 444 29 67 numaralı destek hattımızı arayabilir ya da online@boyner.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Teslimat

Ürün Temin Koşulları?

Boyner.com.tr üzerinden satılan ürünler  mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek  ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi ne kadar?

Boyner.com.tr’de satılan tüm ürünler, Boyner mağazalarından tedarik edilerek 3 ila 7 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.

Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulaştığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin  her yerine adresinize teslim edilir.

Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo firması size verdiğiniz adreste ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Teslimat ücreti nedir?

Boyner.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde, Türkiye içindeki tüm adresler için 5 TL sabit sevkiyat bedeli oluşmaktadır. 100 TL üzeri tutardaki siparişleriniz için sevkiyat bedeli alınmamaktadır.

Alışverişim hangi kargo şirketi ile ulaştırılacak?

Boyner.com.tr’den yapılan alışverişlerin sevkiyat işlemleri Yurtiçi Kargo tarafından sağlanmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
  • Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından boyner.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

Kampanyalar

Genel Kampanya Koşulları

Boyner.com.tr üzerinden uygulanan tüm kampanyalarda ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Boyner, sitedeki ürünleri ve fiyatları değiştirme hakkını saklı tutar. Süreli indirim kampanyaları bitiminde ürünlerin satış fiyatları kampanya öncesi fiyatlara döner.

İade, Değişim ve Sipariş İptali

Boyner.com.tr'den satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim?

a.Satın almış olduğunuz ürünü Online iade etmek istiyorsanız...

1. İade koşulları

  • Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterinin ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde sebep belirtmeksizin ürünü iade etme hakkı mevcut olup boyner.com.tr üzerinden satın alınan ürünlerin para iadesi için Boyner&YKM mağazaları ve Boyner.com.tr ‘ye iade yapılmalıdır.
  • “Koşulsuz müşteri memnuniyeti” anlayışımız kapsamında ürün ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tadilat görmemiş ise ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.
  • Üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Üretim hatası olduğu düşünülen ürünler, üretici firmalar tarafından kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bağlı olduğu için iade sürecinin sonuçlanması firmaların süreçlerine tabidir.

2. Bildirim

  • Hesabım sayfasındaki Siparişlerim bölümünden ilgili Siparişinizi seçerek Değişim/İade talebinizi iletebilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşecektir.

3. Kargo ile geri gönderim

İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir.

Fatura arkasındaki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır.

Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.

Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır.

Ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 265153336 alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

İade Adresi :

Ekol Sakura Tesisi - Boyner Dağıtım Merkezi

Şekerpınar Mahallesi, Yudum Sokak No:6 Kat:2-3 

Çayırova / Kocaeli

4. Geri Ödeme

  • İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. 
  • İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.


b.Satın almış olduğunuz ürünü Boyner&YKM Mağazası'na iade etmek istiyorsanız...

Boyner.com.tr’den satın aldığınız ürünleri, tutar iadesi talebiniz doğrultusunda, Boyner&YKM mağazalarına iade edebilirsiniz. İade işleminize başlanmadan önce size iki seçenek sunulur;

  • - İadenizi alışveriş kuponuna çevirebilir ve kuponunuzu farklı bir alışverişte kullanabilirsiniz.
  • - İadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartınıza iadesini talep edebilirsiniz.

 

Alışveriş kuponu (Gider pusulası)

İadenizi alışveriş kuponuna çevirmek isterseniz, iade tutarınız oranında ve size özel bir gider pusulası hazırlanır. Hazırlanan belge ile, diledğiniz zaman Boyner&YKM mağazalarından alışveriş yapabilirsiniz.

Gider pusulanızı kullanmak istemezseniz, ilgili tutarın kredi kartınıza iadesini talep edebilirsiniz. Bankaların süreç ve uygulamaları gereği, kredi kartına iade işemleri ödeme işlemini takip eden 1 yıl ile sınırlanmıştır.

Online İade

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır.

İade işleminiz, ürünlerinizi mağazamıza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 günü bulabilmektedir.

İadeniz kartınıza, artı bakiye olarak yansıyacaktır.  

İademi mağazadan nakit olarak alabilir miyim?

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesinin nakite çevrilmesi muhasebesel olarak mümkün değildir. Bu doğrultuda iadeniz, ödeme için kullandığınız karta, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır.

İadem farklı banka/kredi kartına yapılır mı?

İadeler banklaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktaıdır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta; ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

Boyner.com.tr'den satın almış olduğum bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

a. Satın almış olduğunuz ürünü boyner.com.tr üzerinden Değiştirmek istiyorsanız...

1. Değişim koşulları

Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde renk/beden değişikliği yapmak için Hesabım sayfasındaki Siparişlerim bölümünden ilgili Siparişinizi seçerek Değişim/İade talep formunu doldurmanız gerekmektedir. Değişim yapmak istediğiniz ürünün renk/beden bilgilerini değişim ekranlarındaki formda yer alan açıklama alanına girmelisiniz.

Değişim talebiniz onaylandığında, yeni ürününüz adresinize bedelsiz olarak kargo ile gönderilecektir.

Değişim talebiniz onaylanmadığı takdirde tarafınıza bilgilendirme yapılacak ve değişim talebi için gönderdiğiniz ürün, adresinize geri gönderilecektir.

2. Kargo ile geri gönderim

Değiştirilmek istenen ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak geri gönderilmelidir.

Fatura arkasındaki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır.

Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır.

Ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 265153336 alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

İade Adresi : 

Ekol Sakura Tesisi - Boyner Dağıtım Merkezi

Şekerpınar Mahallesi, Yudum Sokak No:6 Kat:2-3 

Çayırova / Kocaeli
 

b. Satın almış olduğunuz ürünü bir Boyner Mağazası'nda değiştirmek istiyorsanız

Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim işlemlerini tüm Boyner Mağazaları'ndan “Mağazadan İade” kısmında anlatıldığı gibi alışveriş kuponu (Gider Pusulası) alarak yapabilirsiniz. Alışveriş kuponunu Boyner Mağazaları’nda istediğiniz ürünlerde ve istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. 

Her ürünün iadesi mümkün mü?

Boyner.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları özel değişim/iade koşullarına tabidir.

Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.

Siparişimi iptal edebilir miyim? Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, siparişinizin iptalini siparişlerim bölümü üzerinden yapabilir, e-posta (online@boyner.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya destek hattımızı (0212) 444 2967 hafta içi çalışma saatleri içinde arayarak iletebilirsiniz.

Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka kartıma ne zaman ulaşacak?
  • İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. 
  • İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.
Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Boyner.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Garanti koşulları ve yetkili servisler hakkında bilgi

Boyner Mağazaları'ndan satın almış olduğunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve koşulları üretici firmaya gore değişiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çıkan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz.

Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim ve iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili firmanın yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz.

Garanti kapsamında olan ürünlerin değişim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün test süreleri firmaya gore değişiklik gösterebilmektedir.

Tüzel kişi iadeleri:

Boyner.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Boyner'e iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Boyner'e ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir.

Tüzel kişi olarak Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

Cayma Hakkı Nedir?

Cayma Hakkı Nedir?

Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 14 günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcı veya sağlayıcıya aittir.

Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen mallara ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir. Malın teslimi sözleşmeye taraf olan tüketici dışında bir kişiye yapılsa dahi tüketici cayma hakkını kullanabilir. Bu durumda satıcı malı 9'uncu maddenin dördüncü fıkrası hükmü uyarınca üçüncü kişiden teslim alır.

Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz. Ayrıca tüketici, niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz.

Bu yönetmeliğin 6'ncı ve 7'nci maddesindeki koşullardan biri eksik olduğu takdirde satıcı veya sağlayıcı en geç otuz gün içerisinde eksikliği giderir. Bu durumda 7 günlük süre, söz konusu eksikliğin giderildiğine dair bilginin yazılı olarak tüketiciye ulaştırıldığı tarihten itibaren başlar.

Tüketicinin ödediği bedel kısmen veya tamamen satıcı veya sağlayıcı tarafından ya da satıcı veya sağlayıcı ile kredi veren arasındaki anlaşmaya dayanılarak karşılanıyorsa, cayma hakkının kullanılması halinde, kredi sözleşmesi de hiçbir tazminat veya cezai şart tutarını ödeme yükümlülüğü söz konusu olmaksızın kendiliğinden sona erer. Ancak bunun için, cayma bildiriminin kredi verene de yazılı olarak iletilmesi gerekir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

TARAFLAR VE KONU


İşbu sözleşme www.boyner.com.tr internet sitesinden (bundan sonra İNTERNET SİTESİ olarak anılacaktır) ürün (bundan sonra ÜRÜN/ÜRÜNLER olarak anılacaktır) satın alacak kişi (bundan sonra ALICI olarak anılacaktır) ile Boyner Buyuk Magazacilik AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 İstanbul adresinde (Tel: (0212) 444 2967; email: online@boyner.com.tr) bulunan satıcı firma Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (bundan sonra SATICI olarak anılacaktır) arasındaki alışverişe ilişkin olarak, ALICI tarafından elektronik ortamda doldurulan, ÜRÜN ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliğinin, satış fiyatının, satış bedelinin tahsilat usül-şartlarının ve satış tarihinin belirtildiği sipariş formu ile Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında tarafların hak, hukuk ve yükümlülüklerini tespit eder.

CAYMA HAKKI

TÜKETİCİ,hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (ve cezai şart ödemeksizin) malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkına bulunmaktadır. Söz konusu hakkın süresi içerisinde kullanılması durumunda Ürün, cayma bildiriminin tarafımıza ulaşması tarihinden itibaren 20 gün içerisinde tarafımızca geri alınacaktır.

Ancak ilgili hukuki düzenlemeler gereğince şu mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır: ALICI’nın özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda üretilen (üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler dahil) mallar; kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gıda maddeleri gibi niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar; ALICI tarafından ambalajı açılmış cd, dvd gibi ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri; fiyatı borsa gibi teşkilatlanmış piyasalarda belirlenen mallar; gazete, dergi gibi yayınlar; bahis ve piyangoya ilişkin hizmetler; genel olarak, elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve ALICI’ya anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar. Ayrıca, ALICI onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler.

Cayma hakkının kullanılması için yasal 14 günlük süre içinde SATICI'ya yazılı bildirimde bulunulması şarttır. (Yazılı bildirim mektup, elektronik posta gibi bir sürekli veri taşıyıcısı-uzaktan iletişim aracı ile de yapılabilir) Bu hakkın kullanılması halinde, anılan yazılı bildirimin yanı sıra 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen Ürün'ün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile (vergi mevzuatı uyarınca) fatura aslının iadesi gerekmektedir. Ayrıca, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak SATICI'ya teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

ALICI tarafından iade faturası kesilmesi gereken hallerin yanı sıra Ürünle beraber iade edilecek olan faturanın arkasında yer alan ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktır. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir.

Yukarıda yazılı belgelerin ve Ürün'ün SATICI'ya bu şekilde ulaşmasını takip eden 10 gün içinde Ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır (Genel Hükümler 7. maddenin iadeye ilişkin hüküm ve açıklamaları cayma hakkının kullanılması sebebi ile iade hallerinde de geçerlidir)

Cayma hakkı kullanılabilen Ürünlerde, yine mevzuat uyarınca, malda mutat kullanım dışında kullanımdan ötürü meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ya da genel olarak ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir değer azalması söz konusu ise ALICI’nın değerdeki bu azalmayı, iade imkânsızlığı var ise malın değerini (yukarıdaki satış fiyatını) SATICI'ya tazmin etmesi gerekir.

GENEL HÜKÜMLER

1. ALICI, İNTERNET SİTESİ'nde gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve cayma hakkı ile kullanım şartlarına ilişkin ön bilgilerin tarafına ulaştığını, okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyit-onayları verdiğini kabul eder.

2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük  süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması tarafından teslim edilir. SATICI sattığı ürünleri KARGO firmaları aracılığı ile ALICI’lara göndermekte ve teslim ettirmektedir.

3 Genel olarak aksi belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) ALICI’ya aittir. SATICI satış anında yürüttüğü ve İNTERNET SİTESİ ‘nde şartlarını ilan ettiği kampanyaların sonucuna bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını ALICI’ya yansıtmayabilir.

4. Adreste teslim edilmiş ürünlerin, teslimatı anında ALICI'nın bizatihi adresinde bulunmaması durumunda, SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Adreste teslim alacak kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip etmek ALICI’nın sorumluluğu olacaktır Ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun adresinde bulunmamasından veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI`nın Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI'ya aittir.

5. ALICI, Ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, Ürün'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. ÜRÜN teslimatı sırasında SATICI'nın talebi halinde ALICI işbu Sözleşmenin bir basılı örneğini imzalamakla yükümlüdür; imzalamaması durumunda ÜRÜN teslimatı yapılmayabilir. İNTERNET SİTESİ'nden alışveriş sırasında ALICI tarafından onaylanan bu Sözleşme her durumda yeterli ve geçerlidir.

6. ALICI, SATICI tarafından aksi yazılı öngörülmemiş ise, Ürün'ü teslim almadan önce bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI'ya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde, SATICI tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde ALICI tarafından tüm giderleri ALICI'ya ait olmak üzere SATICI'ya iade edilir. SATICI'nın iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her hülakarda saklıdır. Tereddüte mahal vermemek bakımından; ALICI'nın satış bedelini Bankalar ve finansman kuruluşlarından sahibi bulunduğu kredi kartı, taksit kart vb. ile ödediği hallerde bu kartların sağladığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve SATICI'nın bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir ve peşin satıştır. SATICI'nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) mevcut ve saklıdır. ALICI'nın temerrüdü durumunda aylık % 5oranında temerrüt faizi tatbik edilir.

7. Ürün'ün normal satış/teslimat koşulları dışında olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI'yı bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Sipariş iptallerinde Ürün bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 7 gün içinde ALICI'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın Bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacağını şimdiden kabul eder.. (Bankaların iadeyi ALICI hesabına yansıtma işlemleri genellikle üç haftayı bulabilmektedir).

8. SATICI olağanüstü durumlar dışında haklı bir nedenle Sözleşme konusu Ürün/hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde TÜKETİCİ'yi bilgilendirerek onayını almak sureti ile eşit kalite ve fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. TÜKETİCİ'nin onay vermediği hallerde sipariş iptaline ilişkin hükümler uygulanır.

9. ALICI Ürün ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini Sözleşme'nin giriş kısmındaki SATICI iletişim kanalları ile SATICI'ya bildirebilir. ÜRÜN teslimatı sırasında SATICI'nın talebi halinde ALICI işbu Sözleşmenin bir basılı örneğini imzalamakla yükümlüdür; imzalamaması durumunda ÜRÜN teslimatı yapılmayabilir. İNTERNET SİTESİ'nden alışveriş sırasında ALICI tarafından onaylanan bu Sözleşme her durumda yeterli ve geçerlidir.

10. ALICI tarafından ön bilgileri almasını ve teyidini müteakiben onaylanan işbu Sözleşme, ilgili hükümler saklı kalmak üzere, tarafların Sözleşme'den doğan ödeme/teslim yükümlülüklerini yerine getirdikleri zamana kadar yürürlüktedir.

DELİL ANLAŞMASI VE YETKİLİ MAHKEME

Bu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek hertürlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur; mevzuat çerçevesinde belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri, aşan durumlarda ALICI'nın ve SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve yetkilidir.

Parasal sınıra ilişkin bilgiler aşağıdadır.

28 Mayıs 2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere:

• Değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe Tüketici Hakem Heyetleri’ne, üç bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne, büyükşehir statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirası ile üç bin Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne başvuru zorunludur. Zorunlu olan durumlarda başvurudan sonra veya bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için Tüketici Mahkemeleri’ne başvurulabilecektir.

ALICI bu Sözleşme'de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş-sözleşme ön bilgilendirme formunda yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satışa konu Ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusunda önceden bilgi sahibi olduğunu, ön bilgileri İNTERNET SİTESİ'nde elektronik ortamda görmesinin ve teyidin yanı sıra elektronik postasına gönderildiğini, böylece tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay vererek ürünü sipariş ve işbu Sözleşme hükümlerini kabul ettiğini beyan eder.

segemnt