• 200 TL + alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo 30 Gün içinde iade hakkı

  • Vade Farksız Taksitli Ödeme Boyner Mağazaları'nda kolay değişim imkanı

  • Online Öde, Mağazadan Teslim Al

YARDIM

Neden üye olmalıyım?

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. Boyner.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz. Boyner.com.tr'ye üye olmak için tıklayınız. Boyner.com.tr’ ye üye olarak aynı zamanda Boyner Anahtar programına da üye olmaktasınız.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.

Boyner'e Anahtar Kart ile üye olabilir miyim?

Boyner.com.tr'ye üye olurken Boyner anahtar kart bilgilerinizle üye olmanız sizi daha yakından tanımamıza yardımcı olacaktır. Üstelik Boyner Anahtar kart sistemine kayıtlı bilgileriniz sayesinde boyner.com.tr’ye üye olma sürecinizi hızlandırıp bir an önce alışverişe başlayabilirsiniz. Boyner Anahtar Kart ile üyeliğinizi oluşturduğunuzda Boyner.com.tr’ den yaptığınız alışverişlerinizden kazanacağınız puanlar mevcut hesabınıza toplanır ve hedeflediğiniz indirim oranlarına daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması sizi yenilikler, firsatlar ve kampanyalar hakkında bilgilendirmenin yanı sıra size özel teklifler geliştirmemize ve bu tekliflerin size zamanında ulaşmasına yardımcı olmaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Boyner.com.tr'ye üye olurken kullandığınız e-posta adresi veya şifrenizi unuttuysanız Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum yönlendirmesine tıklayınız.

Boyner.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

Boyner.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptiktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir, veya sitemizdeki departmanlardan ilgilendiklerinizi seçerek ürünleri inceleyebilirsiniz.Beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini isaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerine teslimatınız var mı?

Türkiye’nin her yerinden Boyner.com.tr'yi ziyaret edip seçtiginiz ürünleri sipariş edebilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Boyner.com.tr'de belirtilen ürün fiyatlarına KDV dahildir.

Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Satın almak istediğiniz ürünlerin ödemesini gerçekleştirmek için size en uygun yöntemi seçebilirsiniz.

Kredi kartı ile Ödeme

Ödeme ekranına geldiğinizde varsayılan ödeme seçeneği olarak Kredi Kartı gelecektir. Kredi kartı bilgilerinizi kartın üzerine bulunduğu haliyle ilgili alanlara yazınız. Destekleyen bankalar için Kredi Kartı Ödemelerinde “3D Secure” olarak şifre girerek güvenli ödeme yapabilirsiniz. 3D ödeme için “3D Secure” seçeneğini tıklayınız.Kozmetik ürünlerinde taksit seçeneği bulunmamaktadır.

3D Secure Nedir?

3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan dogrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olmasi gerekmektedir.

BKM Express ile Ödeme

Ödeme sayfasında "BKM Express ile ödeme" seçeneği seçilerek BKM Express Dijital Cüzdan hesabınıza ulaşabilir, hesabınıza tanımladığınız kartlardan ödeme yapmak istediğiniz kartı seçerek ödeme işlemini hızlıca tamamlayabilirsiniz.

Bkm Express Nedir?

BKM Express, Bankalararası Kart Merkezi (BKM) ve bankalar ile ortak geliştirilen, internet üzerinden alışverişlerin hızlı ve güvenli yapılmasını sağlayan bir Dijital Ödeme çözümüdür. Mevcut kartınız ile BKM Express'e kaydolabilir, kart bilgilerinizi paylaşmadan alışveriş yapıp taksit ve kampanyalardan faydalanabilirsiniz.

BKM Express’ e nasıl başvurabilirim ?

Kart sahibiyseniz, bkmexpress.com.tr veya BKM Express'in mobil uygulaması üzerinden herhangi bir ücret ödemeden BKM Express üyelik başvurusunda bulunabilirsiniz.

Gift Kart ile Ödeme

Sepetim sayfasında GIFT CARD alanı seçilerek, ‘’Gift kart kodunuzu girin’’ alanına Gift Card’ın arka yüzündeki seri numarayı girerek ‘’Ekle’’ butonuna tıklayıp sepet tutarınıza mevcut indirimlerinizi yansıtabilirsiniz.

Masterpass ile Ödeme

MasterPass hesabınıza tanımladığınız bilgiler, bankanızdaki kayıtlı cep telefonunuz ile doğrulanarak SMS onayı ile eklenir. Kart bilgilerinizi bir kez kaydettiğiniz zaman, alışveriş yaparken kart bilgilerinizi tekrar tekrar girmenize gerek kalmamaktadı. Mastercard alt yapısı içinde güvenli bir şekilde kart bilgilerinizi saklayarak güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Masterpass Nedir?

Masterpass, Mastercard'ın global dijital ödeme çözümüdür. Kart bilgilerinizi tek bir güvenli alt yapıda saklar ve hızlıca ödemelerinizi yapmanızı sağlar.

Masterpass’ e Nasıl Üye Olunur?

Masterpase’ e iki farklı yöntem ile kaydolabilirsiniz:

•Masterpass Türkiye web-sitesi üzerinden

•Masterpass ödeme yönteminin geçerli oldugu iş yerlerinde ödeme esnasında

MasterPass kullanıcı adınız, kayıt esnasında girdiğiniz cep telefonu numaranızdır. Ödeme anında yapılan kayıt işlemi ardından MasterPass hesap şifreniz kayıtlı cep telefonunuza SMS ile iletilir.

Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.

Daha önce Boyner Magazaları'ndan almış oldugum Boyner Hediye Çeki/Boyner Gift Card'i Boyner.com.tr'den yapacağım alışverişlerde kullanabilir miyim?

Boyner hediye çeklerinizi YKM ve Boyner mağazalarında, Giftcard’larınızı ise mağazalar ve Boyner.com.tr'de kullanabilirsiniz.

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi? Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmakta ve izniniz dışında paylaşılmamaktadır .

Siparişimin durumunu öğrenebilir miyim?

Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için; siparişlerim bölümünden kargo takip numaranızı alarak Yurtiçi Kargo sayfasından kargo hareketlerini takip edebilirsiniz. 444 29 67 numaralı destek hattımızı arayabilir ya da Bize Ulaşın sayfamızdan bilgi alabilirsiniz.

Ürün Temin Koşulları?

Boyner.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi ne kadar?

Boyner.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde, ürünleriniz depomuz ve mağazalarımızdan temin edilerek kargoya teslim edilmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiginiz adrese teslim edecektir. Ürününüz kargoya teslim edildiğinde SMS yoluyla tarafınıza bilgi iletilecektir.Siparişinizin durumunu “Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümünden anlık olarak takip edebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulastığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Yurt dışına ve Kıbrıs'a gönderim yapılmamaktadır.

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo firması size verdiğiniz adreste ulasamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceginiz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Teslimat ücreti nedir?

Boyner.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizde standart kargo ücreti alınmaktadır. 200 tl ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

Alışverişim hangi kargo şirketi ile ulaştırılacak?

Boyner.com.tr’den yapılan alışverişlerin sevkiyat işlemleri Yurtiçi Kargo tarafından sağlanmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firmasi tarafından Boyner.com.tr’ ye ulastırılacak ve tarafımızdan ürünlerin iadesi yapılacaktir.

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim?

Ürünü iade etmek istersem mağazalarınızdan yapabilir miyim? İade süreniz nedir?

Boyner.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri Boyner ve YKM mağazalarından iade edebilir ya da bir başka ürünle değiştirebilirsiniz, bunun için ürün ve irsaliyesi ile birlikte herhangi bir Boyner/YKM mağazasına 30 gün içerisinde başvurabilirsiniz. Ürünü iade etmek isterseniz yine Boyner ve YKM mağazalarından ya da Boyner.com.tr üzerinden iade debilirsiniz.

Ürün kullanılmadığı ve yeniden satılabilir özelliği bozulmadığı sürece, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.

Kargo ile iade sürecini nasıl başlatırım?

Boyner.com.tr'de Kolay iade dönemi başladı..!

Mobil Web yada Web sayfamız üzerinden “Siparişlerim” alanına girerek “Sipariş Detayı” sayfasından iade etmek istediğiniz ürünü seçip “Kolay İade” butonuna basıp iade sebebinizi seçerek kolay iade talebinizi oluşturabilirsiniz. Ekranda çıkan kolay iade kodu ve faturanızla birlikte iade paketinizi Boyner Depo’ya teslim edileceğini belirterek Yurtiçi kargoya teslim edip ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, size ulaştığı gibi zarar görmeyecek şekilde paketlenmesi ve iade talebinin 30 gün içerisinde yapılması önemlidir. Ürünü kargo firmasına teslim ettikten sonra Siparişlerim sayfasından iade talebinizin durumunu görüntüleyebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında gerekli kontroller yapıldıktan sonra iade işlemleri başlatılacak ve iade emri bankanıza geçildiğinde SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Kullanım sonrası kusur tespit ettiğim ürünleri nasıl iade edebilirim?

Kullanım sonrası kusur tespit ettiğiniz ürünler için üretici firmalar tarafından kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bağlı olduğu için iade sürecinin sonuçlanması firmalarin süreçlerine tabidir.

İade işlemi sonrası ödememi nasıl geri alacağım?

Online İade

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır. İade işleminiz, ürünlerinizi mağazamıza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 günü bulabilmektedir. İadeniz kartınıza, artı bakiye olarak yansıyacaktır.

Satın almış oldugunuz ürünü Boyner&YKM Mağazası'na iade etmek istiyorsanız...

Boyner.com.tr’den Satın aldığınız ürünleri, tutar iadesi talebiniz doğrultusunda, Boyner&YKM mağazalarına iade edebilirsiniz. İade işleminize başlanmadan önce size iki seçenek sunulur; - İadenizi alışveriş kuponuna çevirebilir ve kuponunuzu farklı bir alışverişte kullanabilirsiniz. - İadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartınıza iadesini talep edebilirsiniz.

İade Çeki

İadenizi alışveriş kuponuna çevirmek isterseniz, iade tutarınız oranında ve size özel bir gider pusulası hazırlanır. Hazırlanan belge ile, dilediğiniz zaman Boyner&YKM mağazalarından alışveriş yapabilirsiniz. İade çekini kullanmak istemezseniz, ilgili tutarın kredi kartınıza iadesini talep edebilirsiniz. Bankaların süreç ve uygulamaları gereği, kredi kartına iade işlemleri ödeme işlemini takip eden 1 yıl ile sınırlanmıştır.

İademi Nakit olarak alabilir miyim? ya da İademi farklı bir Banka/Kredi kartına yaptırabilir miyim?

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesinin nakite çevrilmesi muhasebesel olarak mümkün değildir. Bu doğrultuda iadeniz, ödeme için kullandığınız karta, ödeme türünüze uygun olarak, bankanızın online ödeme sistemi üzerinden yapılacaktır.

İadeler banklaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta; ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğum bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması ve iade koşullarına uygun olması halinde değişiklik işlemlerini Boyner ve YKM Mağazaları'ndan yapabilirsiniz. İnternet üzerinden değişim işlemi yapılamamaktadır. Mağazalardan aldığınız ürünler için de değişim süresi 30 gündür.

Her ürünün iadesi mümkün mü?

Boyner.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları cayma hakkı kapsamı dışındadır;
· Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değisiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler (tadilat görmüş)
· Niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
· Ürün kullanılmamış olsa dahi ambalajı açılmış / koruma bandı çıkartılmış ise kişisel bakım ürünü, kozmetik, gıda ürünleri
· Ambalajı açılmış kırtasiye sarf malzemeleri
· Hijyen nedeniyle yeniden satışa uygun olmayan ürünler; Küpe, Küpe bulunan takı seti, İç çamaşır takımı, Külot, Alt korse, Slip, Bikini takımı, Bikini altı, Mayo, Manikür aletleri, Kulak tıpası, Ağız ve ter bezi, Tuvalet fırçası gibi.
· Ambalajı açılmış ve kullanılmış elektronik ürünler
· Satıldığı gün ile değer kaybı oluşabilecek değerli madenler; Altın gibi

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka kartıma ne zaman ulasacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankaniz üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrica taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri geregi taksitli olarak yapılmaktadır.

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü Satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Boyner.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Garanti koşulları ve yetkili servisler hakkında bilgi

Boyner Mağazaları'ndan Satın almış olduğunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve koşulları üretici firmaya gore değişiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çıkan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim ve iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili firmanın yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerin değisim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün inceleme süreleri firmaya gore değisiklik gösterebilmektedir.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Bu Sözleşme, ALICI (Tüketici)'nin, mobil cihazındaki uygulama ile işlem yaptığı halleri de kapsamak üzere SATICI'ya ait www.boyner.com.tr elektronik ticaret internet sitesinde ("İNTERNET SİTESİ") sipariş vererek satın almak istediği aşağıda belirtilen ürün/hizmetlerin ("Ürün/Ürünler") ALICI'ya satışı-teslimi ve diğer hususlara ilişkin olarak tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenler. ALICI, bu Sözleşme'yi İNTERNET SİTESİ'nde onayladıktan sonra sipariş verdiği Ürün(ler)'in bedeli ve masrafları seçtiği ödeme yöntemi ile tahsil olunur.

Madde 1 - TARAFLAR

SATICI : Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş
Unvanı : (Mersis No: 2969818352347142)
Adres : Büyükdere Cad. USO Center Binası 245 A K:BO1-ZO2 34396 Maslak, Sarıyer/İstanbul
Telefon : 444 29 67
Fax : (0212) 286 5079
E-Posta : online@boyner.com.tr, KEP: boyner.magazacilik@hs03.kep.tr

Banka Hesabı : Garanti Bankası Bakırköy Kurumsal Şube
Şube Kodu : 382
Hesap No: 6297287
IBAN : TR93 0006 2000 3820 0006 2972 87

ALICI (TÜKETİCİ) : Adı,Soyadı/ Ünvanı :
Adres :
Telefon :
E-Posta :

Madde 2: SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, FİYAT, ÖDEME VE TESLİMAT

ÜRÜN:

Ödeme (Tahsilat) Bilgileri

Ödeme Şekli-Aracı :
Çekilen tutar :

Teslimat Bilgileri :

Adı,Soyadı/ Unvanı :
Adres :
Telefon :
E-Posta :

Fatura Bilgileri :

Adı,Soyadı/ Unvanı :
Adres :
Telefon :
E-Posta :

Paracık ve benzerlerinin kullanım işlemleri burada belirtilen ilgili esasların yanı sıra ALICI'nın Hopi Şirketi ile kullanıcı sözleşmesi hükümlerine tabidir; SATICI ilgili hallerde gerek burada, gerek anılan kullanıcı sözleşmesinde belirli tüm hakları ALICI nezdinde kullanabilir, ilgili işlemleri yapabilir.

Madde 3- ALICI'NIN ÖNCEDEN BİLGİLENDİRİLDİĞİ HUSUSLAR

ALICI, aşağıdaki hususlarda, bu Sözleşme'nin ALICI tarafından İNTERNET SİTESİ'nde kabulü ile kurulmasından ve gerek siparişi, gerek ödeme yükümlülüğü altına girmesinden önce İNTERNET SİTESİ'nin ilgili sayfaları-kısımlarındaki tüm genel-özel açıklamaları görerek ve inceleyerek bilgilendiğini teyiden kabul eder.

- SATICI'nın unvanı ve iletişim bilgileri ile güncel tanıtıcı bilgileri,
- Ürün(ler)'in İNTERNET SİTESİ'nden alınması sırasındaki satış işlemi aşamaları ile yanlış girilen bilgilerin düzeltilmesine ilişkin amaca uygun araçlar-yöntemler,
- SATICI'nın mensubu olduğu Meslek Odası (İTO-İstanbul Ticaret Odası) ve ITO'nun meslek ile ilgili öngördüğü davranış kuralları bilgisinin edinebileceği elektronik iletişim bilgileri (Telefon: 4440486, www.ito.org.tr)
- SATICI tarafından uygulanan ALICI bilgileri için geçerli gizlilik, veri kullanımı-işleme ve ALICI'ya elektronik iletişim kuralları ile ALICI'nın bu hususlarda SATICI'ya verdiği izinler, ALICI'nın kanuni hakları, SATICI'nın hakları ve tarafların haklarını kullanım usulleri,
- Ürünler için SATICI tarafından öngörülen gönderim kısıtlamaları,
- Sözleşme konusu Ürün(ler) için SATICI tarafından kabul edilen ödeme yöntem-araçları ile Ürünler'in temel özellik-nitelikleri, vergiler dahil toplam fiyatı (ilgili masraflar da dahil olmak üzereALICI'nın SATICI'ya ödeyeceği toplam bedel),
- Ürüler'in ALICI'ya teslimine ilişkin usuller ile nakliye-teslim-kargo masrafları hakkında bilgiler,
- Ürünler ile ilgili diğer ödeme/tahsilat ve teslimat bilgileri ile Sözleşme'nin ifasına ilişkin bilgiler, bu hususlarda tarafların taahhüt-sorumlulukları,
- ALICI'nın cayma hakkına sahip olmadığı Ürünler ve diğer mal-hizmetler,
- ALICI'nın cayma hakkının olduğu durumlarda bu hakkını kullanma şartları, süresi ve usulü ile hakkın süresinde kullanılmaması durumunda ALICI'nın cayma hakkını kaybedeceği,
- Cayma hakkı olan Ürünler'de, Ürün cayma süresi içinde kullanım talimatlarına, olağan işleyişine veya teknik özelliklerine uygun kullanılmamasından ötürü bozulduğu veya bir değişikliğe uğradığı takdirde ALICI'nın cayma talebinin kabul edilmeyebileceği ve her durumda SATICI'ya karşı sorumlu olacağı, SATICI'nın kabul ettiği hallerde söz konusu bozukluğa veya değişime göre uygun bulduğu bir tutarı ALICI'ya yapacağı geri ödemeden tenzil (mahsup) ile tahsil edebileceği,
- Cayma hakkının bulunduğu durumlarda Ürünleri SATICI'ya ne şekilde iade edebileceği ve ilgili tüm mali hususlar (iade yolları, masrafı ve Ürün bedelinin iadesi ve iade sırasında ALICI tarafından kazanılmış/kullanılmış ödül puanları, kampanyalı satışlarda bedelsiz ürünler, sağlanmış diğer ücretsiz/iskontolu/indirimli imkanlar, hediye çeki vb.leri için ALICI'ya geri ödemeden yapılabilecek indirim ve mahsuplar ile yetmediği hallerde duruma göre ALICI'dan ek tahsilatlar dahil),
- ALICI'nın tüzel kişi olması halinde, ticari ya da mesleki amaçlarla satın aldığı Ürünler için (örneğin toplu alımlar herhalükarda bu nitelikte sayılır) cayma hakkı başta olmak üzere "tüketici haklarını" kullanamayacağı,
- Mahiyetine göre bu Sözleşme'de de yer alan diğer tüm satış şartları ile işbu Sözleşme ALICI tarafından İNTERNET SİTESİ'nde onaylanarak kurulduktan sonra ALICI'ya elektronik posta ile gönderildiğinden ALICI tarafından istenen süre ile saklanıp buradan erişilebileceği, SATICI'nın da üç yıl süre ile nezdinde saklayabileceği.
- Gizlilik, kişisel veriler ve elektronik iletişimler hakkında işlem-uygulamalar,
- Uyuşmazlık hallerinde ALICI'nın SATICI'ya şikayetlerini iletebileceği iletişim bilgileri ile yasal başvurularını 6502 Sayılı Kanun'un ilgili hükümlerine uygun olarak İlçe/İl Hakem Heyetlerine ve Tüketici Mahkemeleri'ne yapabileceği.

Madde 4- CAYMA HAKKI

ALICI Ürün'ü teslim aldığı tarihten itibaren otuz (30) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin bu Sözleşme'den cayma hakkına sahiptir. Ancak kanunen şu mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır : a) ALICI'nın özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler, ALICI siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin edilen özel Ürünler dahil) b) kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gıda maddeleri gibi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek mallar c) yine kozmetik, mayo, iç giyim mamülleri vb. teslimden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan mallar d) teslimden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar e) ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış kitap, CD, DVD, ses ve görüntü kayıtları, yazılımlar vb. digital içerikli her türlü ürünler ile bilgisayar sarf malzemeleri; vi) elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar f) fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı/sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler, g) abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar h) belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hizmeti i) ALICI onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve j) genel olarak ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler ile ALICI'nın ticari/mesleki amaçla satın alma yaptığı haller. Cayma hakkı kullanımı mümkün olan hallerde, ALICI, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği sorumludur. Buna göre, cayma tarihine kadarki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya bozulma olursa ALICI cayma hakkını kaybedebilir; SATICI tarafından kabul edildiği hallerde, iade edilecek Ürün bedelinden değişiklik / bozulma kadar indirim yapılır. Cayma hakkı bulunan hallerde ALICI'nın cayma hakkını kullandığına dair açık bir bildirimi 30 günlük süre içinde SATICI'ya yöneltmiş (yukarıda belirtilen iletişim adreslerine sözlü/yazılı iletmiş) olması yeterlidir. Söz konusu hakkın süresi içerisinde kullanılması durumunda, Ürün'ün azami yasal süresi içerisinde, giderleri ALICI'ya ait olmak üzere SATICI'nın yukarıdaki adresine gönderilmesi zorunludur. INTERNET SİTESİ'nde ürün iadeleri için anlaşmalı kargo firması belirtilmiş ise, ALICI Ürün'ü bulunduğu İlçe dahilindeki veya haricindeki bir şubesinden gönderebilir, bu takdirde ALICI'dan masraf alınmaz. Bu iade işleminde Ürün'ün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ayrıca vergi mevzuatı gereği, ALICI tarafından kanunen İade Faturası kesilmesi gereken hallerin yanı sıra Ürünle beraber iade edilecek olan fatura üzerinde, aşağıda belirtilen, iade ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktır. Faturası kurumlar (tüzel kişiler) adına düzenlenen sipariş iadeleri, İade Faturası kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir). "Ürünün iade edileceği adres, SATICI adresi / iade için teslim olunan kargo firması adresi." Yukarıdaki belirtilen gereklerin ALICI tarafından yerine getirilmesi kaydı ile, cayma bildiriminin SATICI'ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürün'ün ALICI'ya teslim masrafları ALICI'ya, Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde iade edilir. ALICI'nın Ürünler'e ilişkin cayma süresi sonrasındaki kanuni hakları-sorumlulukları ile SATICI'nın ALICI'dan olan, ödül puanlarına, bedelsiz/indirimli/iskontolu satışlarına ilişkin bulunanları da kapsamak üzere akdi ve kanuni tahsil-mahsup hakları dahil hak ve yükümlülükleri ayrıca mevcut ve geçerlidir.

MADDE 5 - ALICI'NIN SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNÜ SATIN ALIRKEN ÖDÜL PUANLARI KAZANDIĞI VE/VEYA ÖDÜL PUANLARI KULLANARAK SATICI'YA ÖDEME YAPTIĞI HALLERDE UYGULANACAK ÖZEL ŞARTLAR

5.1. Ödül puanları vb.lerini kazandıran bir kuruluş ile ALICI ve SATICI arasında, ödül puanlarının SATICI'ya ait İNTERNET SİTESİ'nden alışverişlerde indirim vb. sağlamasına imkan veren cari bir anlaşmanın-sözleşmenin varlığında, ALICI, SATICI'nın söz konusu anlaşması ve keza kendisinin anılan kuruluş ile sözleşmesinin gereği olarak bu Sözleşme konusu alışverişi sebebi ile öyle bir ödül puanı kazanmış ise, işbu Sözleşme'den cayılması ve sair suretle feshi/sipariş iptali ile ALICI'ya bir geri ödeme yapılması mevzubahis olan hallerde, ALICI tarafından bu Sözleşme konusu satın alma ile kazanılmış ödül puanları, hediyeler ve benzerlerinin tutarı (parasal değeri) ALICI'dan geri alınır. Şöyleki; bu geri alma işlemi, SATICI'nın ilgili kuruluş ile anlaşmasında farklı bir yöntem öngörülmedikçe, ALICI'nın anılan kuruluş-sistem nezdinde (işbu Sözleşme konusu alışveriş ile kazanılmış ödül puanları hariç) yeterli-başka ödül puanı mevcut ise öncelikle o ödül puanlarından, mevcut değil ise SATICI'nın ALICI'ya iade edeceği bedelden nakden indirilerek (mahsup edilerek) yapılır.
5.2. ALICI tarafından işbu Sözleşme konusu Ürün alışverişinde SATICI'ya ödeme kısmen/tamamen ödül puanları vb. ile yapılmış ise, bu suretle satın alınan Ürün'ün bu Sözleşme'nin ilgili hükümlerine göre Ürün bedeli ALICI'ya geri ödenecek biçimde iadesinin söz konusu olduğu hallerde, ALICI'nın Ürün'ü İNTERNET SİTESİ'nde satın alırken SATICI nezdindeki kullandığı ödül puanı ve benzerleri, SATICI'nın ilgili kuruluş ile farklı bir anlaşması olmadıkça, ALICI'ya (yine puan olarak) iade edilebilir.
5.3. ALICI tarafından herhangi bir surette haksız ödül puanı kazanımı veya kullanımının tespit edildiği durumlarda geçerli bir genel kural olarak, söz konusu ödül puanlarının parasal değeri-tutarı SATICI tarafından ALICI'dan (kredi kartından, nakden ve sair yasal yöntemler ile) tahsil olunabilecektir. Bu hüküm, öyle bir sistemin uygulaması neticesi SATICI tarafından ALICI'ya hediye verilen malların bedeli için de geçerlidir.
5.4. Ödül puanı ve benzerlerinin kazanım ve kullanım işlemleri ilgili diğer hususlar, söz konusu kuruluş ile ALICI ve SATICI arasındaki anlaşma-sözleşmelerin hükümlerine tabi olup, ilgili hallerde SATICI, gerek burada, gerek anılan sözleşme-anlaşmalarda belirli tüm hak-yetkileri ALICI ve kuruluş nezdinde kullanabilir, ilgili işlemleri belirtilen kuruluş ve/veya aynı sistemdeki diğer işyerleri adına ve/veya hesabına da yapabilir.
5.5. SATICI'dan kazanılan veya SATICI nezdinde kullanılan ödül puanları, hediye çekleri vb. mukabili nakdi para talepleri, hiçbir durumda ve surette kabul edilmez.
5.6. SATICI, ALICI ile yukarıda anılan kuruluşlar arasındaki ihtilaflar ile bunların herhangi bir maddi, hukuki, mali ve mali olmayan sonucu için hiçbir mesuliyet kabul etmemektedir; yukarıdaki hükümler geçerli ve saklıdır.
5.7. Yukarıdaki hükümler, varsa, Tüketici'nin doğrudan SATICI'dan edindiği ödül puanı kazanım ve kullanımlarında da kıyasen uygulanır.
İNTERNET SİTESİ/SATICI'dan ödül puanı kazanan veya SATICI'ya ödemelerinde ödül puanı vb.lerini kullanan tüm tüketiciler, böylece ALICI, yukarıdaki özel şartları (da) kabul etmiş olmaktadır.

MADDE 6 - GÜVENLİK-GİZLİLİK, KİŞİSEL BİLGİLER, ELEKTRONİK İLETİŞİMLER VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR

INTERNET SİTESİ'nde bilgilerin korunması, gizliliği, işlenmesi-kullanımı ve iletişimler ile diğer hususlarda aşağıda kısaca (İNTERNET SİTESİ'nin ilgili kısımlarında kapsamlı-detaylı olarak cari esasları) belirtilen gizlilik kuralları-politikası ve şartlar geçerlidir.
6.1.ALICI tarafından İNTERNET SİTESİ'nde girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, SATICI tarafındaki sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler ALICI cihazından girildiğinden ALICI tarafında korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu ALICI'ya aittir.
6.2. ALICI'nın sair suretle verdiği kişisel veri ve ticari elektronik iletişimlerine dair izin-onaylarının yanısıra ve teyiden; ALICI'nın İNTERNET SİTESİ'ne üyeliği ve alışverişleri sırasında edinilen bilgileri SATICI, dahil olduğu Boyner Grubu Şirketleri, Boyner Holding A.Ş., mevcut ve ilerideki iştirakleri, bağlı şirketleri, ortakları, halefleri ve/veya bunların belirleyecekleri üçüncü kişiler/kuruluşlar tarafından muhtelif ürün/hizmetlerin sağlanması ve her türlü bilgilendirme, reklam-tanıtım, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik uygulamaları amaçlı yapılacak elektronik ve diğer ticari-sosyal iletişimler için, belirtilenler ve halefleri nezdinde süresiz olarak veya öngörecekleri süre ile kayda alınabilir, basılı/manyetik arşivlerde saklanabilir, gerekli görülen hallerde güncellenebilir, paylaşılabilir, aktarılabilir, transfer edilebilir, kullanılabilir ve sair suretlerle işlenebilir. Bu veriler ayrıca kanunen gereken durumlarda ilgili Merci ve Mahkemelere iletilebilir. ALICI kişisel olan-olmayan mevcut ve yeni bilgilerinin, kişisel verilerin korunması hakkında mevzuat ile elektronik ticaret mevzuatına uygun biçimde yukarıdaki kapsamda kullanımına, paylaşımına, işlenmesine ve kendisine ticari olan-olmayan elektronik iletişimler ve diğer iletişimler yapılmasına muvafakat ve izin vermiştir.
6.3. ALICI SATICI'ya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya aynı kanallardan kanuni usulünce ulaşarak ya da kendisine gönderilen elektronik iletişimlerdeki red hakkını kullanarak iletişimleri her zaman için durdurabilir. ALICI'nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. ALICI isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda SATICI'ya her zaman yukarıdaki iletişim kanallarından başvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki başvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafına açıklanarak kabul edilmeyebilecektir.
6.4. INTERNET SİTESİ'ne ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; SATICI'nın anlaşmasına göre diğer üçüncü sahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları SATICI'ya ve Boyner Grubu'na aittir.
6.5. SATICI yukarıdaki konularda gerekli görebileceği her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar; bu değişiklikler SATICI tarafından INTERNET SİTESİ'nden veya diğer uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur.
6.6. INTERNET SİTESİ'nden ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları ve kullanım şartları geçerlidir, oluşabilecek ihtilaflar ile menfi neticelerinden SATICI sorumlu değildir.

Madde 7- GENEL HÜKÜMLER

7.1. Sözleşme konusu Ürün, yasal 30 günlük süre aşılmamak koşulu ile ALICI'ya veya İNTERNET SİTESİ'nde gösterdiği adresteki üçüncü kişi/kuruluşa aşağıda belirtilen esaslarda teslim edilir. SATICI, Ürünler'i, gönderileri için anlaşmalı kargo firması aracılığı ile göndermekte ve teslim ettirmektedir. Bu kargo firmasının ALICI'nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, ALICI'nın Ürünü, kargo firmasının, SATICI tarafından bildirilen bir diğer yakın şubesinden teslim alması gerekmektedir. Stoklarda olan Ürünler, sipariş tarihinden itibaren, yasal süre içinde TÜKETİCİ tarafından sipariş esnasında bildirilen kişi ve adrese teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilir. Kargo Firmaları, SATICI’dan teslim aldığı gönderileri, uzaklıklarına göre değişmekle birlikte normal şartlar altında ortalama 3 (üç) iş günü içerisinde ALICI’lara ulaştırmaktadır.
7.2 Genel olarak ve aksi açıkca belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) ALICI'ya aittir. SATICI, satış anında yürüttüğü ve İNTERNET SİTESİ'nde şartlarını ilan ettiği kampanyalara bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını ALICI'ya yansıtmayabilir.Cayma hakkının sipariş konusu ürünlerin tamamı için kullanıldığı haller ile bir kısmı için kullanıldığı durumlarda (varsa ALICI’nın istifade ettiği) SATICI ücretsiz kargo (teslim) kampanyası asgari alışveriş tutarının altına düşülmesi halinde, kampanya kapsamında tahsil edilmemiş teslim-kargo bedelinin tamamı ALICI'ya iade edilecek tutardan mahsup edilerek tahsil olunur (ALICI’nın teslim-kargo ücreti ödediği hallerde bu ücret iade olunur). Bunun gibi, ALICI’nın herhangi bir SATICI kampanyasının asgari tutarında alışveriş sureti ile indirim veya aynı mahiyette olmak üzere bedelsiz (hediye) ürün aldığı haller ile hediye çeki vb. kazandığı/kullandığı tüm hallerde, cayma hakkının sipariş konusu ürünlerin tamamı veya bir kısmı için kullanılması neticesinde söz konusu asgari bedelin altına inilmiş yahut herhangi bir surette hediye çeki vb. kazanım/kullanımı şartı ortadan kalkmış, böylece genel ifadesi ile kampanyadan yararlanma şartları / kazanım veya kullanım şartları ALICI tarafından bozulmuş-uyulmamış ise, söz konusu indirimin/iskontonun (varsa keza hediye ürün bedelinin) tamamı ALICI'ya iade edilecek tutardan mahsup edilerek, yetmediği hallerde alışverişi sırasında kullandığı ödeme aracından (kredi kartı vb. dahil) tahsil olunur; ALICI alışverişi sebebi ile (sanal/fiziki) hediye çeki, puanı vb. kazanmış ise bu iptal edilir, (sanal veya fiziki) hediye çeki, puan vb. kullanmış ise bedelinin tamamı yine ALICI'ya iade edilecek tutardan mahsup edilir, yetmediği hallerde yukarıdaki gibi tahsil olunur. Bu hükümler, cayma hakkının kullanıldığı hallerin yanısıra, ayıplı ürünler hariç ürün iadesinin söz konusu olduğu diğer tüm hallerde de aynen tatbik edilir.
7.3. Ürünlerin teslimatı anında ALICI'nın adresinde bizatihi bulunmaması ve adresteki kişilerin teslimatı kabul etmemesi durumunda SATICI, bu husustaki edimini yerine getirmiş kabul edilecektir. Adreste teslim alacak bir kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip etmek ALICI'nın sorumluluğundadır. Ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun adresinde bulunmaması veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI'nın Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI'ya aittir.
7.4. ALICI, Ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, Ürün'ü kabul etmemek ve Kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.
7.5. ALICI'nın, SATICI tarafından aksi yazılı öngörülmemiş ise, Ürün'ü teslim almadan önce bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI'ya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde SATICI, tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi ya da ödediği bedeli geri talep etmesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde ALICI tarafından SATICI'ya iade edilir. Ürün bedelinin ödenmemesi ALICI’nın bir kusurundan veya ihmalin kaynaklanıyor ise kargo masrafları ALICI tarafından karşılanacaktır. SATICI'nın iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her halükarda saklıdır. Tereddüte mahal vermemek bakımından; ALICI'nın satış bedelini, bankalardan (finansman kuruluşları dahil) sahip olduğu kredi kartı, taksit kart v.b. ile ödediği hallerde, bu kartların sağladığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve SATICI'nın bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir, peşin satıştır. SATICI'nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) ilgili mevzuat çerçevesinde mevcut ve saklıdır. ALICI'nın temerrüdü durumunda yürürlükteki kanunların öngördüğü şekilde aylık oranda temerrüt faizi tatbik edilir.
7.6. Ürün'ün normal satış/teslimat koşulları dışında olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal azami 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI'yı bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir.
7.7. SATICI Sözleşme konusu Ürün'ü tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç (3) gün içinde açık bir şekilde ALICI'yı kanuna uygun yöntemle bilgilendirmek ve sözlü/yazılı onayını almak kaydıyla, eşit kalite-fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. ALICI söz konusu onayı verip vermemekte her bakımdan serbesttir ve onay vermediği hallerde sipariş iptaline (Sözleşme feshine) ilişkin akdi-kanuni hükümler uygulanır.
7.8. Sözleşme-kanuna uygun caymalar dahil sipariş iptallerinde ve Sözleşme fesihlerinde, Ürün bedeli tahsil edilmiş ise, azami 14 gün içinde ALICI'ya iade edilir. Aşağıdaki kuralın gerekleri saklıdır. İade ALICI'nın SATICI'ya Ürün bedeli tediyesinde kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde yapılır. Örneğin Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından yapılmasında sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalesi ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacağını şimdiden kabul eder (bankaların iadeyi ALICI hesabına yansıtma işlemleri genellikle üç haftayı bulabilmektedir). SATICI'nın iade edilecek bedel için, bu Sözleşme ve kanundan doğan mahsup, indirim ve tenzilat hakları vardır ve saklıdır. Sözleşme'nin SATICI'nın edimini ifa etmemesinden ötürü ALICI tarafından feshedildiği hallere ilişkin ALICI kanuni hakları da saklı ve mevcuttur.
7.9. ALICI Ürün ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini, Sözleşme'nin giriş kısmındaki SATICI iletişim kanallarından ulaşarak, sözlü veya yazılı şekilde SATICI'ya bildirebilir.
7.10. Yukarıda 3. maddede yazılı hususların bir kısmı mahiyeti itibari ile bu Sözleşme'de yer almayabilir; bununla beraber, ALICI tarafından İNTERNET SİTESİ'nde görülen/onaylanan Ön Bilgilendirmelerde, keza İNTERNET SİTESİ'nin --ilgisine göre satış aşamaları veya genel-- bilgilendirme sayfaları/bölümlerinde yer almaktadırlar.
7.11. ALICI, kabulü sonrasında bildirdiği e-posta (mail) adresine gönderildiklerinden, söz konusu Bilgilendirmelere ve bu Sözleşme'ye, anılan maili cihazına kaydedip saklayarak her zaman ulaşabilir ve inceleyebilir. Öte yandan, SATICI nezdindeki sistemlerde üç yıl süre ile muhafaza edilir.
7.12. Bu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) delil oluşturur; tarafların ilgili emredici yasal düzenlemelerden bu hususta doğan hakları geçerli ve saklıdır.

Madde 8- ALICI'NIN KANUNİ BAŞVURU YOLLARI - YETKİLİ YARGI MERCİLERİ

Bu Sözleşme'den doğabilecek uyuşmazlıklarda, Ticaret Bakanlığı'nca yasa gereği her yıl belirlenen-ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, bu sınırları aşan durumlarda Tüketici Mahkemeleri görevli-yetkilidir. ALICI, bu çerçevede, kendisinin veya dilerse SATICI'nın yerleşim yerindeki (ikametgahındaki) Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri'ne başvurabilir. ALICI, işbu Sözleşme'de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş-sözleşme ön bilgilendirmelerinde (İNTERNET SİTESİ'nde) yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satışa konu Ürün/Ürün'lerin temel özellik-nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları, SATICI ve satışa konu Ürün ile ilgili diğer tüm ön bilgiler-bilgilendirmeler ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler-elektronik iletişim ve ödül puanları koşulları dahil bu Sözleşme'nin 3. maddesinde yazılı bütün hususlarda önceden bilgi sahibi olduğunu, tamamını İNTERNET SİTESİ'nde elektronik ortamda gördüğünü ve yine tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay-kabul-iznini vererek Ürün'ü sipariş ile işbu Sözleşme hükümlerini kabul ettiğini kabul ve beyan eder. Gerek söz konusu ön bilgilendirmeler, gerek bu Sözleşme, ALICI'nın SATICI'ya bildirdiği yukarıdaki elektronik posta (mail) adresine de gönderilmekte, anılan elektronik postada siparişin alındığı teyidi sipariş özeti ile birlikte ayrıca yer almaktadır.

İslem Rehberi

ÜYE OLMA ADIMLARI

Boyner.com.tr’ye üye olmak için ana sayfamızdan sağ üst köşede ‘ÜYE OL’ seçeneğini tıklayın. Açılan“Yeni Üye” sayfasında Ad, Soyad, E-posta, Şifre, Cinsiyet, Doğum Yılı, Cep Telefonu bilgilerini eksiksiz doldurun. Eğer kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız, “Yenili ve kampanyalardan Sms ve ya E-posta yoluyla kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.” başlıklı kutucukları işaretleyebilirsiniz. “Site Üyelik Sözleşmesi’ni okudum ve kabul ediyorum.” kutucuğunu işaretleyip “Üyeligimi Tamamla” butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz. Ana sayfamızdan sağ üst köşede yer alan isminizin üzerine gelerek, profilinizi, verdiğiniz siparişlerinizi, yaptığınız iadeleri, sahip olduğunuz hediye çeklerini görüntüleyebilirsiniz. “Üyelik Bilgilerim” sekmesinden, e-posta adresinizi ve şifrenizi güncelleyebilirsiniz. “Adreslerim” sekmesinden yeni adres bilgisi girebilir veya girdiğiniz adresleri düzenleyebilirsiniz. “siparişlerim”sekmesinden siparişlerinizin sipariş tarihini, sipariş numarasını, tutarını ve durumunu görüntüleyebilir; aynı sayfada yer alan “Görüntüle” linkini tıkladığınız zaman ise, ürünün fotografı, kodu ve sipariş verdiğiniz adet bilgisi, birim ve toplam fiyat, sipariş son durumu detaylarına ulaşabilirsiniz.

ÜYE GİRİŞİ ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girin ve sağ üst kösedeki “Üye Girişi” linkine tıklayın. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin. “Giriş Yap” butonuna basın. Eğer şifrenizi unuttuysanız “Şifremi Unuttum” linkine tıklayın. Açılan pop-up penceredeki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin ve “Şifremi Gönder” butonuna basın. Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.

ÜRÜN SATIN ALMA ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girip alışverişe başlayabilirsiniz. alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri, renk ve beden tercihlerinizi yaparak, sepetinize SEPETE EKLE butonu ile ekleyebilirsiniz. Sepetinize ürün eklediğinizde; “alışverişe Devam Et” ve “alışverişi Tamamla” butonlarını içeren bir mesaj kutusu açılır. Alışverişe devam etmek istiyorsanız; “alışverişe Devam Et” butonuna tıklayarak, alışverişinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Farklı bir ürün daha sepetinize eklemeyip, direkt Satın alma yapmak istiyorsaniz, “alışverişi Tamamla” butonuna tıklayarak sepetinize gidebilirsiniz Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Sepet sayfasının ilk aşamasında sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz. “Devam Et” butonuna tıkladığınız zaman Üye Girişi sayfasına yönlendirileceksiniz. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girerek “Teslimat- Fatura Adresi” sayfasına yönlendirileceksiniz. “Teslimat Adresi, Ödeme Seçenekleri, sipariş Onayı” sayfasında, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, adres bilgilerinizi girerek kayıt oluşturup kaydetmelisiniz. Ayrıca, siparişinizi “Tıkla Gel” hizmetinden faydalanarak Boyner’den Satın aldığınız ürünleri uygun Boyner & Boyner Magazaları’ndan teslim alabilirsiniz. Faturanızdaki adresin farklı olmasını istiyorsanız, “+ Yeni Adres” butonuna tıklayarak fatura adresini giriniz. Teslimat adresi ve fatura adresi için ilgili kutuları tıklayınız. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru oldugundan emin olunuz. Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi oluşturduktan sonra “Ödeme Seçenekleri” başlığı altından, kredi/banka kartı bilgilerinizi girerek ve istediğiniz taksit seçeneğini seçerek doldurunuz . Kart bilgilerinizi doldurduktan sonra “sipariş Onayi” başlığı altından, Satın almak üzere oldugunuz ürün görselini, kod, renk, beden bilgisini, ödeme yapacağınız toplam tutarı ve kargo ücretini görüntüleyebilirsiniz. Ön Bilgilendirme Koşulları’nı, Diğer Ön Bilgilendirme Koşulları’nı ve Mesafeli Satış Sözlesmesi’ni okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş numaranız bulunmaktadır. Siparişiniz ile ilgili bilgiler aynı şekilde e-posta adresinize de gönderilmektedir. “siparişi Tamamla” butonu kullanılarak yapılan alışverişlerde; banka ya da Boyner Güvenlik Sistemleri Ekibi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ve/ya e-posta adresinden ulaşması gerekebilir. Kredi kartı sahibine kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişinizi kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edebilmektedir. Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için; bankanızda ve sitemizde kayıtlı kisisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

BİLGİLENDİRME

İsleminiz tamamlanmadan önce bilginize sunulacak mesafeli Satış sözlesmesini Satış tamamlandıktan sonra sisteme gireceğiniz elektronik posta adresinize gönderecegiz ve altı ay süreyle sizin için saklayacağız. Satış tamamlandıktan sonra internet sitemiz üzerinden mesafeli Satış sözlesmesine ulaşmanız mümkün olmayacaktır. Siparişiniz tamamlanmadan önce girdiğiniz verilerin doğruluğunu kontrol edebilmeniz amacıyla sipariş özetiniz bilgilerin altında diğer ön bilgilendirmeler bölümü altında görüntülenmektedir. Bu aşamada isterseniz üst bölümden sepetinize dönebilirsiniz. “Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyusmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar; a) İlçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 2.200 Türk Lirasi, b) Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirasi ile 3.300 Türk Lirasi arası, c) Büyüksehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 3.300 Türk Lirasi, ç) Büyüksehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirasi ile 3.300 Türk Lirasi arası olarak tespit edilmiştir. Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine basvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir. Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.”

Gizlilik Kuralları, Site Kullanım Şartları ve iletişimler ile Kisisel Verilerinize ilişkin Bilgilendirme

Değerli Müşterilerimiz, Üyelerimiz,

Gizlilik Kurallarımız, iletişimler, Site Kullanım Şartları ve Kişisel Verilerinizin İşlenmesi ile ilgili uygulamalarımız ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamındaki haklarınız hususunda sizleri bilgilendirmek isteriz.

Şirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. ve www.Boyner.com.tr Sitemizde (mobil uygulaması dahil) üye-müşteri bilgilerinin gizliliği, korunması, işlenmesi-kullanımı, ticari elektronik iletişimler ve diğer hususlarda aşağıda cari esasları belirtilen Gizlilik Kuralları-Politikası ve Uygulama-Kullanım Şartları geçerlidir.

Üyeler tarafından verilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler bilgi ve işlemin mahiyetine göre şirketimiz veya ilgili kuruluşca sistemlerde ve internet altyapısında alınmıştır. Sitemizi kullanımlarınızda tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimiz'den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir (Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez).

Sitemize üyelik, ürün/hizmet Satın alma ve bilgi güncelleme amaçlı girilen bilgiler, keza kredi kartı ve banka kartlarına ait gizli bilgiler diğer internet kullanıcıları tarafından görüntülenemez.

Herhalükarda gizliliklerinin korunması için gereken tedbirler alınmak ve kişisel verilerin işlenmesine dair tüm yasal ilkelere uygun olmak üzere; alışveriş, iletişim ve diğer her türlü kişisel olan-olmayan bilgileriniz Şirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş.'ve Boyner Holding A.Ş. ile Boyner Grubu Şirketleri (*) ve Back Up Bireysel Ürünler Satış ve Pazarlama A.Ş. ve keza ortakları-iş ortakları, halefleri, servis sağlayıcıları-tedarikçileri ve bunların belirleyeceği üçüncü kişiler/kuruluşlar tarafından, aldığınız/ilgilendiğiniz ürünler ile ilgili müşteri hizmetleri, tüketici hakları ve diğer imkanlardan istifade edebilmeniz ve/veya bunlarla ilgili ticari-mali-hukuki sorumluluk ve yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi ve/veya temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla hukuken mesru menfaatler için gereken veya zorunlu olan durumlarda işlenebilecektir. Böylece, bahsi geçenlerce gerek yasal nedenlerle, gerek genel ve kişiye özel ürün-hizmet ve imkanlardan yararlandırılabilmeniz, gerek ise her türlü ürün-hizmet tanıtımı, reklam, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik işlemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamaları yapılması amacı ile kişisel verileriniz, otomatik olan/olmayan yöntemlerle temin, devralınma, yasal azami süreler aşılmamak üzere öngörülecek süre ile yurt içinde ve dışında yazılı/manyetik arşivlere kaydedilme, depolanma, muhafaza, elde edilebilir hale getirilme, kullanılma, güncellenme, değiştirilme, birleştirilme, yeniden düzenlenme, sınıflandırılma, açıklanma, paylaşım, (yurt içinde-dışına) aktarılma, transfer ve sair işlenmelere tabi tutulabilecek, kanunen zorunlu ise bazı uygulamalar için ayrıca izniniz de rica edilebilecektir.

(*) Boyner Grubu Şirketleri, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (Boyner, YKM, Çarsı, Fresh Company, Hangar), Altınyıldız Tekstil ve Konfeksiyon A.Ş., Fırsat Elektronik Tic.ve San. A.Ş. (Morhipo), BR Mağazacılık Ticaret A.Ş. (Beymen Business, Altınyıldız Classics), BNR Teknoloji A.Ş. (Hopi) gibi Boyner Holding A.Ş.'ne bağlı şirketler ile mevcut-müstakbel diğer iştirakleridir.

Site'nin mobil versiyonu-aplikasyonunun (akıllı cihaz uygulamasının) kullanıldığı hallerde Üyelerin Şirketimize, Boyner Grubu Şirketleri'ne, bayileri ile anlaşmalı kuruluşlarına ait fiziki ve e-ticaret mağazaları-reyonlari ile içinde yer aldiklari yapilari-siteleri ziyaretlerine ve buralardan alışverişlerine dair her türlü kisisel olan-olmayan bilgiler de (konum verileri, incelenen ürünler ve alışveriş konusu ürün-tutar bilgileri dahil) cihazlarinda ilgili fonksiyonlar açik ise bluetooth ve kablosuz ag baglantilarindan uygun teknik yöntemler ile alinabilir, yukaridaki paragrafta belirtilen çerçevede anilan sirketler ve kuruluslarca yurt içinde ve disinda islenebilir, aktarilabilir.

Üyelerimiz ile, yine kanunlara uygun sekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanitim, reklam, iletişim, promosyon, Satış ve pazarlama amaciyla, keza magaza kartı, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, islem, uygulamalari için Sirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.S ve Boyner Holding A.Ş.- Boyner Grubu Sirketleri ile Back Up Bireysel Ürünler Satış ve Pazarlama A.Ş.'nce SMS/kisa mesaj, anlik bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, (cihazinizda açik ise) bluetooth-diğer kablosuz aglar ve diğer elektronik iletişim araçlari ile sosyal, ticari ve sair elektronik iletişimler yapilabilir, Üyelerimize ticari elektronik iletiler gönderilebilir.

Sitemizden ulasilan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikalari, kullanim, iletişim ve kisisel veri islenme sartlari geçerlidir; reklam, banner, içerik görmek veya baska herhangi bir amaç ile ulasilan web sitelerinden bilgi kullanimlari, keza sitelerin etik ilkeleri, gizlilik-güvenlik prensipleri, servis kalitesi, kullanim sartlari ve diğer uygulamalari sebebi ile olusabilecek ihtilaf, maddi-manevi zarar ve kayiplardan Sirketimiz sorumlu degildir.

Üyelerin Sitemizden veya Sitemizde link verilen diğer sitelerden edindikleri bilgiler, taraflarina elektronik iletişimi yapilan bilgilendirme, tanitim ve reklamlar, keza her türlü öneriler çerçevesinde aldiklari kararlardan, bunlara göre yaptiklari hertürlü islem ve uygulama ile sonuçlarindan Üyeler sorumludurlar.

Üyelerin belirtilen suretler ile bilgilenmeleri ve/veya taraflarina yapilan iletişimler, bilgilendirmeler, tanitim ve reklamlar neticesi bir ürün/hizmet Satın almasi söz konusu olursa anilan islem ayrica ve kanuni usulünce yapilacak tüketici sözlesmesine tabidir. Tüketici sözlesmesi kendi sartlarinda ve taraflari arasinda uygulanir. Sitemizden alışverişlerinizde, her islem sirasinda göreceginiz sipariş ön bilgilendirme formu-mesafeli Satış sözlesmesi sartlari geçerli olacaktir.

Üyelerimiz arzu ettikleri her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (yukarida-aşağıda) belirtilen iletişim kanallarindan Sirketimize ulasarak kisisel veri kullanimi-islenmelerini ve/veya taraflarina ticari elektronik iletişimleri durdurabilirler. Üyenin bu husustaki açik bildirimine göre, kisisel veri islemleri ve/veya belirttigi kanallar için tarafina iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur (yasalara göre mümkün-gereken islem ve iletişimler devam eder). Üye dilerse ayrica, hukuken muhafazasi gereken ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayit sisteminden silinir ya da kimligi belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Üye isterse kisisel verilerinin islenmesi ile ilgili islemler hakkinda Sirketimize her zaman basvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki basvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafina açiklanarak kabul edilmeyebilecektir.

Böylece; isim, soyisim, rumuz, yas, cinsiyet, medeni durum, yasanilan bölge, egitim düzeyi, ilgi alanlari, kiyafetler dahil her türlü ürüne ilişkin alışveriş aliskanligi-tercih, zevk ve begeniler, fatura içerikleri, cep telefonu numasi, cihaz kodu, IP no-adresi, mail adresi ve konum verileri gibi kisisel bilgilerinizin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi, hangi amaçla islenecegi ve kimlere hangi amaçla aktarilabilecegi hususlarinda tarafiniza böylece bilgi verilmesinin yanisira kisisel bilgilerinizin islenip islenmediğini, islenmisse buna ilişkin bilgileri, amacina uygun kullanilip kullanilmadiğini, yurt içinde ve disinda aktarildiği üçüncü kisileri ögrenme, bilme ve tüm bu hususlarda bilgi talep etme haklarina, keza eksik veya yanlis islenmis olmalari halinde düzeltilmesini, kanuni sartlarina ve yöntemine uygun olarak silinmesini veya yok edilmesini ve bu durumun verilerimin aktarildiği üçüncü kisilere bildirilmesini isteme, ayrica, bilgilerinizin otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile aleyhinize bir sonucun ortaya çikmasina itiraz etme ve kanuna aykiri olarak islenmesi sebebi ile zarara ugramaniz halinde giderilmesini talep etme haklarina sahip oldugunuzu, tüm bu konularda veri sorumlusu Sirketimiz Boyner Buyuk Mağazacılık A.Ş.ye basvurabileceginizi, bu basvuru-talepleriniz gereginin yasal azami süreler içinde yerine getirilecegini (bilgilerin silinmesi veya yok edilmesi istendiğinde, ayni amaci saglamak üzere kisiliginiz belirlenebilir olmayacak sekilde anonimlestirilebilecegini) yahut hukuki gerekçesi tarafiniza açiklanarak kabul edilmeyebilecegini, bu takdirde kanuni mercilere basvurabileceginizi, kanunen yapilmasi mümkün veya gereken veya yükümlü olunan kisisel veri islenmelerinin ise herhalükarda devam edecegini bilgilerinize sunariz.

Sitemiz ile ilgili her türlü bilgi ve içerik ile bunlarin düzenlenmesi, revizyonu ve kismen/tamamen kullanimi konusunda; Sirketimizin anlasmasina göre diğer üçüncü sahislara ait olanlar hariç; tüm fikri-sinai haklar ve mülkiyet haklari Sirketimize ve/veya Boyner Holding A.Ş.-Boyner Grubu Sirketleri'ne aittir.

Sirketimiz yukaridaki konularda ve müşteri-üyelerine sunacagi ürün, hizmet ve firsatlarda gerekli görebilecegi her türlü degisikligi yapma hakkini sakli tutar; bu degisiklikler Sirketimizce Siteden veya diğer uygun yöntemler ile duyuruldugu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan sartlarina tabidir.

Tüm bu konularda ek bilgi almak için Sirketimize danisabilirsiniz.

müşterilerimiz-üyelerimiz talep ve sikayetlerini su iletişim kanallarindan ulasarak Sirketimize bildirebilir.

Adres: Boyner Buyuk Mağazacılık AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 Istanbul Telefon: (0212) 444 2967 E-mail: online@boyner.com.tr Internet Adresi: www.www.boyner.com.tr

Tıkla Gel Nedir?

Boyner.com.tr’ den satın aldığınız ürünleri istediğiniz Boyner ya da YKM mağazalarından teslim alma hizmetidir. Bu hizmetimizden yararlanmak için sepetinizdeki tüm ürünlerde Tıkla Gel logosunun bulunması gerekmektedir.

Siparişimi hangi Boyner mağazalarından teslim alabilirim?

Boyner.com.tr' den olusturulan Tıkla Gel’ e uygun sipariş teslimatı Boyner Sports ve Outlet mağazaları hariç tüm Boyner ve YKM mağazalarından yapılmaktadır.

Tıkla Gel hizmeti ücretli midir?

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Siparişimi mağazadan teslim almam için ne gerekir?

Siparişinizi mağazamızdan teslim alırken sipariş numaranız ile birlikte kimlik belgenizi (Nüfus Cüzdani, Ehliyet veya Pasaport) mağaza müşteri ilişkileri personelimize iletmeniz yeterlidir. Teslimat işleminizin hızlı gerçeklesmesi için Boyner.com.tr’ den cep telefonunuza gönderilen sipariş bilgi SMS’ ınızı silmemenizi tavsiye ederiz. Mağazamıza siparişinizi teslim almak için gelemediğiniz durumlarda, yetkilendireceğiniz bir yakınınız siparişinizi sizin adınıza mağazamızdan teslim alabilir (Ödeme sayfasinda teslim alacak kişinin isim ve soyisim bilgilerini doldurmanız ve sipariş numarasını yakınınıza iletmiş olmanız gerekmektedir).

Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?

Siparişin mağazaya ulaşmasını takiben SMS ve E-posta yoluyla size bilgilendirme yapılacaktır. Siparişin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 7 gündür.

Mağazadan Teslimat siparişimin hazırlık ve teslim süresi kaç gün?

Boyner.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde, ürünleriniz depomuz ve mağazalarımızdan temin edilerek yasal süresi içinde teslim edilmektedir. Boyner olarak geçtiğimiz ay ortalama 4 günde sipariş edilen ürünleri kargoya teslim ettik. Kargo tarafından ürününüz mağazamıza ulaştırıldığında SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Siparişim teslimat için mağazada kaç gün bekletilir?

Siparişin mağazada bekleme süresi toplam 7 gündür.

Siparişimi verdikten sonra 7 gün içinde mağazadan teslim almazsam ne olur?

Siparişiniz iptal edilir ve sipariş tutarınız hesabınıza iade edilir.

Mağazadan Teslimat Siparişim için değişim yapabilir miyim?

Siparişinizi mağazadan teslim almanızı takip eden 30 gün içinde, ürün/ürünlerin kullanılmamış olması şartı ile, değişim işleminizi Boyner mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi mağazadan teslim alırken ürünlerim için hediye paketi yapılır mı?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, sizden herhangi bir ekstra ücret talep edilmeden hediye paketi yapılacaktır. İsteğinizin gerçekleştirilmesi için talebinizi siparişinizi teslim alırken ilgili personele bildirmenizi rica ederiz.

Mağazadan Teslimat siparişimdeki ürün hasarlı ya da ayıplı ise ne yapılır?

Ürününüzü teslim alırken kargo poşetini mağaza görevlimiz yanında açarak ürünün kontrollerini yapabilirsiniz, üründe bir hasar/sorun tespit etmeniz durumunda teslim almadan iade süreçlerini başlatabilirsiniz. Ürün mağaza stoklarında bulunuyorsa değişim süreci de talep edebilirsiniz.

Mağazadan Teslimat siparişim için Cayma Hakkı kullanabilir miyim?

Mağazadan Teslimat siparişinizi boyner.com.tr’den oluşturdugunuz için, Satın aldığınız ürünlerin Tüketici Kanunu ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde bildirilen durumlara uygun olmak şartı ile Cayma Hakkı kullanımı saklıdır.

Boyner.com.tr’den oluşturdugunuz siparişi, sipariş hazırlık sürecinde, hesabım sayfanızda bulunan “Siparişi İptal Et” bağlantısını kullanarak iptal edebilirsiniz. Hazırlık süreci tamamlanan ve mağazamıza teslim edilmek üzere transfer edilen siparişinizin iptali için ilgili siparişinizin mağazaya ulaşması gerekmektedir. İptal talebinizi internet sitemizde bulunan “Bize Ulaşın” alanından, Çağrı Merkezimize ya da teslimat için belirlediğiniz mağazamıza ulaşarak iletebilirsiniz.

Boyner.com.tr’den oluşturulan Mağazadan Teslimat siparişleriniz Boyner ya da YKM mağazalarından teslim alinabilmektedir. Hangi Boyner ya da YKM mağazasından teslim almak istediğinizi ödeme anında internet sitemizden seçmeniz gerekmektedir. Sipariş için değisim ve iade işlemi teslim alınan Boyner ve YKM mağazalarından gerçekleştirilmektedir (Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazalarından işlem gerçekleştirilememektedir).

İletişim

Müşteri Hizmetleri: 444 29 67
Bize Ulaşın bölümü için tıklayın

Boyner.com.tr’de her zaman vade farksız taksit avantajı

Üye Değil misin? Üye Ol

Üye Giriş

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya