• 200 TL + alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo 30 Gün içinde iade hakkı

  • Vade Farksız Taksitli Ödeme Boyner Mağazaları'nda kolay değişim imkanı

  • Online Öde, Mağazadan Teslim Al

YARDIM

Neden üye olmaliyim?

Boyner.com.tr'den alisveris yapmak için üye olmaniz gerekmektedir. Boyner.com.tr’ye üye oldugunuzda yenilikler, firsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alisveris olanaklarindan faydalanabilirsiniz. Boyner.com.tr'ye üye olmak için tiklayiniz. Boyner.com.tr’ ye üye olarak ayni zamanda Boyner Anahtar programina da üye olmaktasiniz. Magazalarimizdan kartinizi alarak alisveris yapabilir, alisverislerinizden puan kazanabilir ve her türlü Boyner Anahtar faydasindan yararlanabilirsiniz.

Üye olmadan alisveris yapabilir miyim?

Üye olmadan alisveris yapabilirsiniz.

Boynera Anahtar Kart ile üye olabilir miyim?

Boyner.com.tr'ye üye olurken Boyner anahtar kart bilgilerinizle üye olmaniz sizi daha yakindan tanimamiza yardimci olacaktir. Üstelik Boyner Anahtar kart sistemine kayitli bilgileriniz sayesinde boyner.com.tr’ye üye olma sürecinizi hizlandirip bir an önce alisverise baslayabilirsiniz. Boyner Anahtar Kart ile üyeliginizi olusturdugunuzda Boyner.com.tr’ den yaptiginiz alisverislerinizden kazanacaginiz puanlar mevcut hesabiniza toplanir ve Boyner Anahtar Kart programinda “Sezon Limitine Sezon Indirimi” için puan biriktirerek hedeflediginiz indirim oranlarina daha hizli ulasabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Üyelik bilgilerinizin güncel ve dogru olmasi sizi yenilikler, firsatlar ve kampanyalardan hakkinda bilgilendirmenin yani sira size özel teklifler gelistirmemize ve bu tekliflerin size zamaninda ulasmasina yardimci olmaktadir.

Sifremi unuttum, ne yapmaliyim?

Boyner.com.tr'ye üye olurken kullandiginiz e-posta adresi veya sifrenizi unuttuysaniz Üye Girisi bölümünden Sifremi Unuttum yönlendirmesine tiklayiniz.

Tikla Gel Nedir?

Boyner.com.tr’ den satin aldiginiz ürünleri istediginiz Boyner ya da YKM magazalarindan teslim alma hizmetidir. Bu hizmetimizden yararlanmak için sepetinizdeki tüm ürünlerde Tikla Gel logosunun bulunmasi gerekmektedir.

Siparisimi hangi Boyner magazalarindan teslim alabilirim?

Boyner.com.tr' den olusturulan Tikla Gel’ e uygun siparis teslimati Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet magazalari hariç tüm Boyner ve YKM magazalarindan yapilmaktadir.

Tikla Gel hizmeti ücretli midir?

Magazadan Teslimat siparisiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Siparisimi magazadan teslim almam için ne gerekir?

Siparisinizi magazamizdan teslim alirken siparis numaraniz ile birlikte kimlik belgenizi (Nüfus Cüzdani, Ehliyet veya Pasaport) magaza müsteri iliskileri personelimize iletmeniz yeterlidir. Teslimat isleminizin hizli gerçeklesmesi için Boyner.com.tr’ den cep telefonunuza gönderilen siparis bilgi SMS’ ini silmemenizi tavsiye ederiz. Magazamiza siparisinizi teslim almak için gelemediginiz durumlarda, yetkilendireceginiz bir yakininiz siparisinizi sizin adiniza magazamizdan teslim alabilir (Ödeme sayfasinda teslim alacak kisinin isim ve soyisim bilgilerini doldurmaniz ve siparis numarasini yakininiza iletmis olmaniz gerekmektedir). Belirtmis oldugunuz isim haricindeki bir yakininiz da siparisinizi teslim alabilir. Böyle bir durumda siparisinizin teslimati yapilmadan önce, güvenlik uygulamamiz geregi, siparis bilginizde kayitli telefon numaranizdan magazamiz sizi arayarak bilgilendirecektir. Bu nedenle iletisim bilgilerinizden size ulasiyor olmamiz önemlidir.

Siparisimi teslim almak için magazaya ne zaman gelmeliyim?

Siparisin magazaya ulasmasini takiben SMS ve E-posta yoluyla size bilgilendirme yapilacaktir. Siparisin magazada bekleme süresi, siparisin magazaya teslimini takip eden 7 gündür. Teslim alinmayan siparisleriniz için, bekleme süresinin 3. gününde SMS ve E-posta yoluyla siparisinizin magazamizdan teslim alinmasi için sizlere hatirlatma yapilacaktir.

Magazadan Teslimat siparisimin hazirlik ve teslim süresi kaç gün?

Boyner.com.tr'den olusturulan siparisler 1 ile 10 is günü içerisinde tedarik edilerek teslimat için belirlenen magazaya teslim edilmektedir.

Siparisim teslimat için magazada kaç gün bekletilir?

Siparisin magazada bekleme süresi toplam 7 gündür.

Siparisimi verdikten sonra 7 gün içinde magazadan teslim almazsam ne olur?

Siparisiniz iptal edilir ve siparis tutariniz hesabiniza iade edilir. Siparisiniz iptal edilmeden önce çagri merkezimiz ile iletisime geçerek siparis teslim tarihinizi degistirebilirsiniz.

Magazadan Teslimat Siparisim için degisim yapabilir miyim?

Siparisinizi magazadan teslim almanizi takip eden 30 gün içinde, ürün/ürünlerin kullanilmamis olmasi sarti ile, degisim isleminizi Boyner.com.tr veya Boyner magazalarindan gerçeklestirebilirsiniz.

Siparisimi magazadan teslim alirken ürünlerim için hediye paketi yapilir mi?

Magazadan Teslimat siparisinizdeki ürünler, sizden herhangi bir ekstra ücret talep edilmeden hediye paketi yapilacaktir. Isteginizin gerçeklestirilmesi için talebinizi siparisinizi teslim alirken ilgili personele bildirmenizi rica ederiz.

Magazadan Teslimat siparisimdeki ürün hasarli ya da ayipli ise ne yapilir?

Magazadan Teslimat siparisinizdeki ürünler, siparisi size teslim edecek magaza tarafindan kontrol edilmektedir. Ürünler teslimata hazir oldugunda, siparisinizi magazadan teslim almaniz için ilgili magazamiza davet edilirsiniz.

Magazadan Teslimat siparisim için Cayma Hakki kullanabilir miyim?

Magazadan Teslimat siparisinizi boyner.com.tr’den olusturdugunuz için, satin aldiginiz ürünlerin Tüketici Kanunu ve Mesafeli Sözlesmeler Yönetmeligi’nde bildirilen durumlara uygun olmak sarti ile Cayma Hakki kullanimi saklidir.

Magazadan Teslimat siparisimi iptal edebilir miyim?

Boyner.com.tr’den olusturdugunuz siparisi, siparis hazirlik sürecinde, hesabim sayfanizda bulunan “Siparisi Iptal Et” baglantisini kullanarak iptal edebilirsiniz. Hazirlik süreci tamamlanan ve magazamiza teslim edilmek üzere transfer edilen siparisinizin iptali için ilgili siparisinizin magazaya ulasmasi gerekmektedir. Iptal talebinizi internet sitemizde bulunan “Bize Ulasin” alanindan, Çagri Merkezimize ya da teslimat için belirlediginiz magazamiza ulasarak iletebilirsiniz.

Magazadan Teslim siparisimi BOYNER magazalarindan teslim alabilir miyim - degisim/iade yapabilir miyim?

Boyner.com.tr’den olusturulan Magazadan Teslimat siparisleriniz Boyner ya da YKM magazalarindan teslim alinabilmektedir. Hangi Boyner ya da YKM magazasindan teslim almak istediginizi ödeme aninda internet sitemizden seçmeniz gerekmektedir. Siparis için degisim ve iade islemi teslim alinan Boyner ve YKM magazalarindan gerçeklestirilmektedir (Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet magazalarindan islem gerçeklestirilememektedir).

Iade Kuponu nedir?

Gift Card kullanarak olusturdugunuz siparisinizi iptal etmeniz halinde, siparisinizi olustururken kullandiginiz bakiye “Iade Kuponu” olarak üyeliginize tanimlanmaktadir.

Siparisimi olustururken iade kuponumu nasil kullanirim?

Sepette, “Iade Kuponu Kullan” baglantisina tiklayarak üyelignize tanimli iade kuponlariniza ulasabilir ve “Kullan” butonu ile ilgili kuponu sepetinize uygulayabilirsiniz.

Iade kuponumu kullanmaktan vazgeçtim, ne yapmaliyim?

Iade kuponunuzu kullanmak istemiyorsaniz kupon bilginizi, ödeme onayi vermeden önce sepetinizden silmeniz gerekmektedir. Ödeme onayini takiben, siparis , iade kuponu kullanilmadan olusturulacaktir.

Iade kuponu kullanarak olusturdugum siparisimi iptal edersem, üyeligime ikinci bir iade kuponu tanimlanir mi?

Iade kuponu kullanarak olusturdugunuz siparisinizi iptal etmeniz halinde, siparisinizi olustururken kullandiginiz tutarda yeni bir iade kuponu üyeliginize tanimlanacaktir.

Siparismi olustururken iade kuponumu kullandim. Ödeme sayfasinda neden kredi/banka karti bilgisi girmem gerekiyor?

Siparisinizi olustururken kullandiginiz iade kuponu tutari sepet toplamimizdan az ise, kalan tutari kredi/banka karti kullanarak ödemeniz gerekmektedir.

Siparisimi olustururken sepette iade kuponu kullandim fakat, kupon tutari siparisime yansimamis. Iade kuponum mevcut siparisime uygulanir mi?

Ödeme onayini takiben, olusturulan siparise iade kupon tutari dahil edilememektedir.

Ödeme sayfasinda iade kuponu indirimim görünmüyor?

Siparisiniz için ödeme onayi vermeden önce sepet sayfaniza dönmenizi ve iade kupon bilginizi kontrol etmenizi öneririz. Sorunun devami halinde buraya tiklayarak bize ulasmanizi rica ederiz.

Magazadan aldigim iade belgesini Boyner.com.tr’de kullanabilir miyim?

Boyner.com.tr’de sadece üyelige online tanimlanan iade kuponu kullanilmaktadir. Magazadan alinan indirim kuponlari Boyner.com.tr’de kullanilamamaktadir.

Boyner.com.tr'den nasil alisveris yapabilirim?

Boyner.com.tr üyeliginizi olusturduktan veya üye girisinizi yaptiktan sonra hemen alisverise baslayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiginiz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir, veya sitemizdeki departmanlardan ilgilendiklerinizi seçerek ürünleri inceleyebilirsiniz.Begendiginiz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini isaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alisverisinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden alisveris yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden Boyner.com.tr'yi ziyaret edip seçtiginiz ürünleri siparis edebilirsiniz.

Fiyatlariniza KDV dahil mi?

Boyner.com.tr'de belirtilen ürün fiyatlarina KDV dahildir.

Ödemeyi nasil yapacagim? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Satin almak istediginiz ürünlerin ödemesini gerçeklestirmek için size en uygun yöntemi seçebilirsiniz.

Kredi Karti ile Ödeme

Ödeme ekranina geldiginizde varsayilan ödeme seçenegi olarak Kredi Karti gelecektir. Kredi karti bilgilerinizi kartin üzerine bulundugu haliyle ilgili alanlara yaziniz. Destekleyen bankalar için Kredi Karti Ödemelerinde “3D Secure” olarak sifre girerek güvenli ödeme yapabilirsiniz. 3D ödeme için “3D Secure” seçenegini tiklayiniz.Kozmetik ürünlerinde taksit seçenegi bulunmamaktadir.

3D Secure Nedir?

3-D Secure, internette alisveris islemlerinin güvenli bir sekilde yapilabilmesi için kart kuruluslari tarafindan gelistirilmis olan bir kimlik dogrulama sistemidir.

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme islemi gerçeklesirken, banka tarafindan kart sahibine sadece kendisinin bildigi ödeme sifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimligi dogrulanmaktadir. Bu sayede kredi kartlarinizin yetkisiz kisiler tarafindan internet ortaminda kullanmasi engellenmektedir.

3D Secure ile nasil alisveris yapabilirim?

Siparis onayla butonuna tikladiginizda, kredi kartina iliskin islem yapilacak bankaya göre form gelecektir. Kullanilan kredi karti 3D Secure sistemine henüz kayit edilmemis ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan dogrulandigi takdirde siparisiniz onaylanir. (3D Secure sayfasinin açilmasi için Pop-Up engelleyicilerinizin kapali olmasi gerekmektedir.

Ödemeyi ürünleri teslim alirken kapida yapabilir miyim?

Siparisinizin onaylanmasi ve kargo firmasi tarafindan isleme alinmasi için siparisinizle ilgili ödemenin kredi karti ile tahsil edilmis olmasi gerekmektedir.

Daha önce Boyner Magazalari'ndan almis oldugum Boyner Hediye Çeki/Boyner Gift Card'i Boyner.com.tr'den yapacagim alisverislerde kullanabilir miyim?

Boyner Hediye Çeki ve Boyner Gift Card'larinizi Boyner, YKM, Boyner.com.tr'den yapacaginiz alisverislerinizde kullanabilirsiniz.

Boyner.com.tr'den alisveris yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartinizla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanilarak sifrelenip, otomatik olarak ödeme islemlerinin yapildigi bankaya ulasmakta ve provizyon alinmaktadir. Bu islem sirasinda bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Magazacilik A.S. tarafindan tutulmamaktadir.

Kredi karti bilgilerini kaydediyor musunuz?

Ödeme yaparken kredi kartinizla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanilarak sifrelenip, otomatik olarak ödeme islemlerinin yapildigi bankaya ulasmakta ve provizyon alinmaktadir. Bu islem sirasinda bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Magazacilik A.S. tarafindan tutulmamaktadir.

Kisisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydi ve alisveris sirasinda verdiginiz kimlik bilgileriniz üyelik sözlesmesi uyarinca saklanmaktadir.

Siparisimin durumunu ögrenebilir miyim?

Siparisinizin durumu hakkinda bilgi almak için; Siparislerim bölümünden siparislerinizi görüntüleyebilir, 444 29 67 numarali destek hattimizi arayabilir ya da online@boyner.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Ürün Temin Kosullari?

Boyner.com.tr üzerinden satilan ürünler magaza stoklari ile sinirlidir. Müsteri siparisinin ardindan ürünün magazalardaki stogu kontrol edilir, stogu tükendigi için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müsteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi ne kadar?

Boyner.com.tr’de satilan tüm ürünler, BOYNER magazalarindan tedarik edilerek 2-7 gün içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen Istanbul içi gönderilerin 1 is günü, Istanbul disi gönderilerin ise 1 ile 4 is günü arasi tahmini varis süresi öngörülmektedir. Kargo firmasi, siparisinizi –is günleri– 09.00-18.00 saatleri arasinda belirttiginiz adrese teslim edecektir.

Satin aldigim ürünü teslim alirken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satin aldiginiz ürüne iliskin kargo bedeli siparisinizi onaylarken tarafiniza sunulur ve onayiniz dahilinde siparis tutarina ilave edilir. Siparisiniz adresinize ulastiginda kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayiniz.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapiyor musunuz?

Boyner.com.tr'den satin almis oldugunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Yurt disina ve Kibris'a gönderim yapilmamaktadir.

Siparisimi olustururken iade kuponumu nasil kullanirim?

Magazadan Teslimat siparisiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Kargo firmasi bana ulasamazsa ne olur?

Kargo firmasi size verdiginiz adreste ulasamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceginiz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kagidi" birakacaktir. Bu numaralari arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Teslimat ücreti nedir?

Boyner.com.tr’den yapacaginiz 200 tl ve üzeri alisverislerinizde sevkiyat bedeli alinmamaktadir.

Alisverisim hangi kargo sirketi ile ulastirilacak?

Boyner.com.tr’den yapilan alisverislerin sevkiyat islemleri Yurtiçi Kargo tarafindan saglanmaktadir.

Kargo teslimati sirasinda nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiginde kolide ezilme, deformasyon, islaklik ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördügünüz durumda, ürünleri teslim almayip kargo yetkilisinden tutanak tutmasini isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firmasi tarafindan Boyner.com.tr’ ye ulastirilacak ve tarafimizdan ürünlerin degisimi yapilacaktir.

"Ilgili mevzuat uyarinca; Hizmet saglayicilar (posta-kargo firmalari) tarafindan, posta gönderilerinin aliciya teslimi asamasinda; asgari olarak; teslim alanin, adi-soyadi, TC kimlik numarasi (yabanci uyruklular için pasaport numarasi, uluslararasi geçerliligi olan muadili belgenin numarasi veya TC yetkili mercilerince verilmis kimligi tespite yarayan belge numarasi) kayit altina alinir ve gerektiginde ilgili mercilere sunmak üzere gizliligi saglanarak en az iki yil süreyle saklanir. Alicinin kimlik bilgilerini vermek istememesi durumunda gönderi teslim edilmez, göndericisine iade edilir."

Boyner.com.tr'den satin almis oldugum ürünleri nasil iade edebilirim?

a.Satin almis oldugunuz ürünü Online iade etmek istiyorsaniz...

1. Iade kosullari

Satis Sözlesmesinin Cayma Hakki maddesi kapsaminda müsterinin ürünün teslim alindigi tarihten itibaren 30 gün içerisinde sebep belirtmeksizin ürünü iade etme hakki mevcut olup Boyner.com.tr üzerinden satin alinan ürünlerin para iadesi için Boyner& ve Boyner.com.tr ‘ye iade yapilmalidir.

“Kosulsuz müsteri memnuniyeti” anlayisimiz kapsaminda ürün ambalaji açilmamis, kullanilmamis ve tadilat görmemis ise ürünü teslim aldiginiz tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.

Üretim hatasi oldugunu düsündügünüz ürünleri teslim aldiginiz tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Üretim hatasi oldugu düsünülen ürünler, üretici firmalar tarafindan kontrol edilerek iade karari verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bagli oldugu için iade sürecinin sonuçlanmasi firmalarin süreçlerine tabidir.

2. Bildirim

Hesabim sayfasindaki Siparislerim bölümünden ilgili Siparisinizi seçerek Degisim/Iade talebinizi iletebilirsiniz. Bu sekilde islemleriniz daha hizli gerçeklesecektir.

3. Kargo ile geri gönderim

Iade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalaji, varsa standart aksesuarlari ile birlikte eksiksiz ve hasarsiz olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. Fatura arkasindaki iade formu doldurulmali ve imzalanmalidir. Faturasi kurumlar adina düzenlenen siparis iadeleri için “Iade Faturasi” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir. Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajina ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek sekilde yapilmalidir. Ürünleri Yurtiçi Kargo ile karsi ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 265153336 alici koduyla asagidaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diger kargo firmalari ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

Iade Adresi : Ekol Sakura Tesisi - Boyner Dagitim Merkezi Sekerpinar Mahallesi, Yudum Sokak No:6 Kat:2-3 Çayirova / Kocaeli

4. Geri Ödeme

Iade talebiniz onaylandiginda, iade bedeliniz otomatik olarak alisverisin yapilirken kullanilan kredi kartina iade edilir. Iadenin kartiniza ulasmasi ilgili bankanin iç süreçlerine bagli olarak farklilik göstermekte ve gecikmeler yasanabilmektedir. Bu durumlari bankaniz üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrica taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri geregi taksitli olarak yapilmaktadir.

b.Satin almis oldugunuz ürünü Boyner&YKM Magazasi'na iade etmek istiyorsaniz...

Boyner.com.tr’den satin aldiginiz ürünleri, tutar iadesi talebiniz dogrultusunda, Boyner&YKM magazalarina iade edebilirsiniz. Iade isleminize baslanmadan önce size iki seçenek sunulur; - Iadenizi alisveris kuponuna çevirebilir ve kuponunuzu farkli bir alisveriste kullanabilirsiniz. - Iadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartiniza iadesini talep edebilirsiniz.

Alisveris kuponu (Gider pusulasi)

Iadenizi alisveris kuponuna çevirmek isterseniz, iade tutariniz oraninda ve size özel bir gider pusulasi hazirlanir. Hazirlanan belge ile, dilediginiz zaman Boyner&YKM magazalarindan alisveris yapabilirsiniz. Gider pusulanizi kullanmak istemezseniz, ilgili tutarin kredi kartiniza iadesini talep edebilirsiniz. Bankalarin süreç ve uygulamalari geregi, kredi kartina iade islemleri ödeme islemini takip eden 1 yil ile sinirlanmistir.

Online Iade

Ödemenizi online ve kredi/banka karti kullanarak yaptiginiz için tutar iadesi, ödeme için kullandiginiz kartiniza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanizin online ödeme sistemi- üzerinden yapilacaktir. Iade isleminiz, ürünlerinizi magazamiza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktir. Bankalarin süreç ve uygulamalarina göre iadenizin kartiniza yansimasi 2-4 günü bulabilmektedir. Iadeniz kartiniza, arti bakiye olarak yansiyacaktir.

Iademi magazadan nakit olarak alabilir miyim?

Ödemenizi online ve kredi/banka karti kullanarak yaptiginiz için tutar iadesinin nakite çevrilmesi muhasebesel olarak mümkün degildir. Bu dogrultuda iadeniz, ödeme için kullandiginiz karta, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanizin online ödeme sistemi- üzerinden yapilacaktir.

Iadem farkli banka/kredi kartina yapilir mi?

Iadeler banklalarin online ödeme sistemleri üzerinden yapilmaktaidir. Banka kisitlamalari geregi, iade sadece ödeme için kullanilan karta; ödeme tipine uygun olarak yapilmaktadir.

Boyner.com.tr'den satin almis oldugum bir ürünü nasil degistirebilirim?

a. Satin almis oldugunuz ürünü Boyner.com.tr üzerinden Degistirmek istiyorsaniz...

1. Degisim kosullari

Boyner.com.tr'den satin almis oldugunuz ürünlerde renk/beden degisikligini yalnizca Boyner Magazalari'ndan yapabilirsiniz. Tüm Boyner Magazalari'ndan “Magazadan Iade” kisminda anlatildigi gibi alisveris kuponu (Gider Pusulasi) alarak yapabilirsiniz. Alisveris kuponunu Boyner Magazalari’nda istediginiz ürünlerde ve istediginiz zaman kullanabilirsiniz.

Her ürünün iadesi mümkün mü?

Boyner.com.tr'de satisa sunulan ürünlerin bazilari özel degisim/iade kosullarina tabidir. Özel istek ve talepler uyarinca üretilen; veya üzerinde degisiklik ya da ilaveler yapilarak kisiye özel hale getirilen ya da niteligi itibariyle iade edilemeyecek, hizla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu oldugunda ve genel olarak ürün kullanildiginda ya da kullanilmamis olsa dahi kozmetik, gida, iç giyim, her türlü kisisel bakim ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kirtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajindan çikarildiginda iade hakki kullanilamaz.

Siparisimi iptal edebilir miyim? Ürünler kargoya verildikten sonra siparisi iptal etmem mümkün mü?

Siparisiniz kargoya teslim edilmemisse, siparisinizin iptalini siparislerim bölümü üzerinden yapabilir, e-posta (online@Boyner.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya destek hattimizi (0212) 444 2967 hafta içi çalisma saatleri içinde arayarak iletebilirsiniz. Siparis iptali talebiniz onaylandiktan sonra, siparisinizin ödemesi kredi kartinizdan alindi ise, kartiniza iade islemi yapilacaktir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bagli olarak farklilik göstermekte ve gecikmeler yasanabilmektedir. Bu durumlari bankaniz üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrica taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri geregi taksitli olarak yapilmaktadir.

Iadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka kartima ne zaman ulasacak?

Iade talebiniz onaylandiginda, iade bedeliniz otomatik olarak alisverisin yapilirken kullanilan kredi kartina iade edilir. Iadenin kartiniza ulasmasi ilgili bankanin iç süreçlerine bagli olarak farklilik göstermekte ve gecikmeler yasanabilmektedir. Bu durumlari bankaniz üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrica taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri geregi taksitli olarak yapilmaktadir.

Yaptigim alisverisin iadesini, ürünü satin alirken kullandigimdan farkli bir banka hesabina/kredi kartina alabilir miyim?

Boyner.com.tr'den yapmis oldugunuz alisverisleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnizca siparisi olustururken tercih ettiginiz ödeme yöntemiyle ve kullanmis oldugunuz ödeme aracina iade edilmektedir.

Garanti kosullari ve yetkili servisler hakkinda bilgi

Boyner Magazalari'ndan satin almis oldugunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve kosullari üretici firmaya gore degisiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çikan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz. Garanti kapsaminda olan ürünlerinizle ilgili degisim ve iade taleplerinizi veya hata/ariza sikayetleriniz için ilgili firmanin yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasinda bulabilirsiniz. Garanti kapsaminda olan ürünlerin degisim/iade kararlari yetkili servisleri tarafindan verilmekte olup, ürün test süreleri firmaya gore degisiklik gösterebilmektedir.

Tüzel kisi iadeleri:

Boyner.com.tr'den siparisinizi tüzel kisi olarak verdiyseniz ve firma adina fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturasi” kesmeniz gerekmektedir. Iade faturasi, alisveris faturasinin adina kesildigi kurum tarafindan, alisverise dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Boyner'e iletilir. Iade faturasi kesilmeyen ve Boyner'e ulastirilmayan iade talepleri gerçeklestirilemeyecektir. Tüzel kisi olarak Boyner.com.tr'den satin almis oldugunuz ürünlerin degisim veya iade süreçleri bireysel müsterilerle aynidir.

Mesafeli Satis Sözlesmesi

TARAFLAR VE KONU

Isbu sözlesme www.Boyner.com.tr internet sitesinden (bundan sonra INTERNET SITESI olarak anilacaktir) ürün (bundan sonra ÜRÜN/ÜRÜNLER olarak anilacaktir) satin alacak kisi (bundan sonra ALICI olarak anilacaktir) ile Boyner Buyuk Magazacilik AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 Istanbul adresinde (Tel: (0212) 444 2967; email: online@boyner.com.tr) bulunan satici firma Boyner Büyük Magazacilik A.S. (bundan sonra SATICI olarak anilacaktir) arasindaki alisverise iliskin olarak, ALICI tarafindan elektronik ortamda doldurulan, ÜRÜN ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliginin, satis fiyatinin, satis bedelinin tahsilat usül-sartlarinin ve satis tarihinin belirtildigi siparis formu ile Tüketicilerin Korunmasi Hakkindaki Kanun ve Mesafeli Sözlesmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkinda Yönetmelik hükümleri kapsaminda taraflarin hak, hukuk ve yükümlülüklerini tespit eder.

CAYMA HAKKI

TÜKETICI,hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (ve cezai sart ödemeksizin) mali teslim aldigi veya sözlesmenin imzalandigi tarihten itibaren otuz gün içerisinde mali veya hizmeti reddederek sözlesmeden cayma hakkina bulunmaktadir. Söz konusu hakkin süresi içerisinde kullanilmasi durumunda Ürün, cayma bildiriminin tarafimiza ulasmasi tarihinden itibaren 20 gün içerisinde tarafimizca geri alinacaktir.

Ancak ilgili hukuki düzenlemeler geregince su mal/hizmetlere iliskin sözlesmelerde, kullanilmamis/istifade edilmemis olsa dahi, cayma hakki bulunmamaktadir: ALICI’nin özel istekleri veya onun kisisel ihtiyaçlari dogrultusunda üretilen (üzerinde degisiklik ya da ilaveler yapilarak kisiye/kisisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler dahil) mallar; kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gida maddeleri gibi niteligi itibariyle geri gönderilmeye elverisli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar; ALICI tarafindan ambalaji açilmis cd, dvd gibi ses veya görüntü kayitlari, yazilim programlari ve bilgisayar sarf malzemeleri; fiyati borsa gibi teskilatlanmis piyasalarda belirlenen mallar; gazete, dergi gibi yayinlar; bahis ve piyangoya iliskin hizmetler; genel olarak, elektronik ortamda aninda ifa edilen tüm hizmetler ve ALICI’ya aninda teslim edilen her türlü gayri maddi mallar. Ayrica, ALICI onayi ile cayma hakki süresi içinde ifasina baslanan hizmetler ve ilgili mevzuat uyarinca mesafeli satis kapsami disinda kabul edilen diger mal-hizmetler.

Cayma hakkinin kullanilmasi için yasal 30 günlük süre içinde SATICI'ya yazili bildirimde bulunulmasi sarttir. (Yazili bildirim mektup, elektronik posta gibi bir sürekli veri tasiyicisi-uzaktan iletisim araci ile de yapilabilir) Bu hakkin kullanilmasi halinde, anilan yazili bildirimin yani sira 3. kisiye veya ALICI'ya teslim edilen Ürün'ün SATICI'ya gönderildigine iliskin kargo teslim tutanagi örnegi ile (vergi mevzuati uyarinca) fatura aslinin iadesi gerekmektedir. Ayrica, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalaji, varsa standart aksesuarlari ile birlikte eksiksiz ve hasarsiz olarak SATICI'ya teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakki kullanilarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafindan karsilanir.

ALICI tarafindan iade faturasi kesilmesi gereken hallerin yani sira Ürünle beraber iade edilecek olan faturanin arkasinda yer alan ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktir. Faturasi kurumlar adina düzenlenen siparis iadeleri IADE FATURASI kesilmedigi takdirde kabul edilmeyecektir.

Yukarida yazili belgelerin ve Ürün'ün SATICI'ya bu sekilde ulasmasini takip eden 10 gün içinde Ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Kredi kartli ödemelerde iade islemi de ALICI kredi kartina iade sureti ile yapilir (Genel Hükümler 7. maddenin iadeye iliskin hüküm ve açiklamalari cayma hakkinin kullanilmasi sebebi ile iade hallerinde de geçerlidir)

Cayma hakki kullanilabilen Ürünlerde, yine mevzuat uyarinca, malda mutat kullanim disinda kullanimdan ötürü meydana gelen degisiklik ve bozulmalardan ya da genel olarak ALICI’nin kusurundan kaynaklanan bir deger azalmasi söz konusu ise ALICI’nin degerdeki bu azalmayi, iade imkânsizligi var ise malin degerini (yukaridaki satis fiyatini) SATICI'ya tazmin etmesi gerekir.

GENEL HÜKÜMLER

1. ALICI, INTERNET SITESI'nde gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satis fiyati ve ödeme sekli ile teslimat ve cayma hakki ile kullanim sartlarina iliskin ön bilgilerin tarafina ulastigini, okuyup bilgi sahibi oldugunu ve elektronik ortamda satis için gerekli teyit-onaylari verdigini kabul eder.

2. Sözlesme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak kosulu ile her bir ürün için ALICI'nin yerlesim yerinin uzakligina bagli olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açiklanan süre içinde ALICI veya gösterdigi adresteki kisi/kurulusa, SATICI’nin anlasmali oldugu kargo firmasi tarafindan teslim edilir. SATICI sattigi ürünleri KARGO firmalari araciligi ile ALICI’lara göndermekte ve teslim ettirmektedir.

3. Genel olarak aksi belirtilmedigi sürece teslimat masraflari (kargo ücreti vb.) ALICI’ya aittir. SATICI satis aninda yürüttügü ve INTERNET SITESI ‘nde sartlarini ilan ettigi kampanyalarin sonucuna bagli olarak söz konusu teslimat masraflarinin tamamini ya da bir kismini ALICI’ya yansitmayabilir.

4. Adreste teslim edilmis ürünlerin, teslimati aninda ALICI'nin bizatihi adresinde bulunmamasi durumunda, SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmis olarak kabul edilecektir. Adreste teslim alacak kimsenin olmamasi durumunda kargo firmasi ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatini takip etmek ALICI’nin sorumlulugu olacaktir Ürün, ALICI'dan baska bir kisi/kurulusa teslim edilecek ise, teslim edilecek kisi/kurulusun adresinde bulunmamasindan veya teslimati kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI`nin Ürün'ü geç teslim almasindan kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo sirketinde beklemis olmasi ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayi olusan giderler de ALICI'ya aittir.

5. ALICI, Ürün'ü teslim aldigi anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördügünde, Ürün'ü kabul etmemekle ve KARGO firmasi yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. ÜRÜN teslimati sirasinda SATICI'nin talebi halinde ALICI isbu Sözlesmenin bir basili örnegini imzalamakla yükümlüdür; imzalamamasi durumunda ÜRÜN teslimati yapilmayabilir. INTERNET SITESI'nden alisveris sirasinda ALICI tarafindan onaylanan bu Sözlesme her durumda yeterli ve geçerlidir.

6. ALICI, SATICI tarafindan aksi yazili öngörülmemis ise, Ürün'ü teslim almadan önce bedelini tamamen ödemis olmasi gerekir. Pesin satislarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI'ya tamamen ödenmedigi, taksitli satislarda vadesi gelen taksit tutari tediye edilmedigi takdirde, SATICI tek tarafli olarak sözlesmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Ürün teslimati sonrasinda herhangi bir sebepten dolayi, islem yapilan kredi kartinin ait oldugu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde ALICI tarafindan tüm giderleri ALICI'ya ait olmak üzere SATICI'ya iade edilir. SATICI'nin iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacagini takip dahil diger tüm akdi-kanuni haklari ayrica ve her hülakarda saklidir. Tereddüte mahal vermemek bakimindan; ALICI'nin satis bedelini Bankalar ve finansman kuruluslarindan sahibi bulundugu kredi karti, taksit kart vb. ile ödedigi hallerde bu kartlarin sagladigi tüm imkanlar dogrudan karti veren kurulusça saglanmis kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlaridir; bu çerçevede gerçeklesen ve SATICI'nin bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettigi Ürün satislari isbu Sözlesme’nin taraflari yönünden kredili veya taksitli satis degildir ve pesin satistir. SATICI'nin kanunen taksitle satis sayilan hallerdeki yasal haklari (taksitlerin ödenmemesi halinde sözlesmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep haklari dahil) mevcut ve saklidir. ALICI'nin temerrüdü durumunda aylik % 5oraninda temerrüt faizi tatbik edilir.

7. Ürün'ün normal satis/teslimat kosullari disinda olaganüstü durumlar (hava muhalefeti, yogun trafik, deprem, sel, yangin gibi) nedeni ile yasal 30 günlük süre zarfinda teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI'yi bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparisi iptal edebilir, benzer bir ürün siparis edebilir veya olaganüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Siparis iptallerinde Ürün bedeli tahsil edilmis ise iptalden itibaren 7 gün içinde ALICI'ya iade edilir. Kredi kartli ödemelerde iade islemi de ALICI kredi kartina iade sureti ile yapilir ve Ürün tutari, siparisin ALICI tarafindan iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir; bu tutarin Bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarina yansimasi tamamen Banka islem süreci ile ilgili oldugundan, ALICI olasi gecikmeler için SATICI’nin herhangi bir sekilde müdahalede bulunmasinin ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacagini simdiden kabul eder. (Bankalarin iadeyi ALICI hesabina yansitma islemleri genellikle üç haftayi bulabilmektedir.)

8. SATICI olaganüstü durumlar disinda hakli bir nedenle Sözlesme konusu Ürün/hizmetin tedarik edilemeyeceginin anlasilmasi halinde TÜKETICI'yi bilgilendirerek onayini almak sureti ile esit kalite ve fiyatta baska bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözlesme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmis sayilir. TÜKETICI'nin onay vermedigi hallerde siparis iptaline iliskin hükümler uygulanir.

9. ALICI Ürün ve satisla ilgili talep ve sikayetlerini Sözlesme'nin giris kismindaki SATICI iletisim kanallari ile SATICI'ya bildirebilir. ÜRÜN teslimati sirasinda SATICI'nin talebi halinde ALICI isbu Sözlesmenin bir basili örnegini imzalamakla yükümlüdür; imzalamamasi durumunda ÜRÜN teslimati yapilmayabilir. INTERNET SITESI'nden alisveris sirasinda ALICI tarafindan onaylanan bu Sözlesme her durumda yeterli ve geçerlidir.

10. ALICI tarafindan ön bilgileri almasini ve teyidini müteakiben onaylanan isbu Sözlesme, ilgili hükümler sakli kalmak üzere, taraflarin Sözlesme'den dogan ödeme/teslim yükümlülüklerini yerine getirdikleri zamana kadar yürürlüktedir.

DELIL ANLASMASI VE YETKILI MAHKEME

Bu Sözlesme'den ve/veya uygulanmasindan dogabilecek hertürlü uyusmazligin çözümünde SATICI kayitlari (bilgisayar-ses kayitlari gibi manyetik ortamdaki kayitlar dahil) kesin delil olusturur; mevzuat çerçevesinde belirlenen parasal sinirlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri, asan durumlarda ALICI'nin ve SATICI'nin yerlesim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve yetkilidir.

Parasal sinira iliskin bilgiler asagidadir.

28 Mayis 2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere:

• Degeri iki bin Türk Lirasinin altinda bulunan uyusmazliklarda ilçe Tüketici Hakem Heyetleri’ne, üç bin Türk Lirasinin altinda bulunan uyusmazliklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne, büyüksehir statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirasi ile üç bin Türk Lirasi arasindaki uyusmazliklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne basvuru zorunludur. Zorunlu olan durumlarda basvurudan sonra veya bu degerlerin üzerindeki uyusmazliklar için Tüketici Mahkemeleri’ne basvurulabilecektir.

ALICI bu Sözlesme'de ve ayrilmaz parçasini olusturan siparis-sözlesme ön bilgilendirme formunda yazili tüm kosullari ve açiklamalari okudugunu, satisa konu Ürünlerin temel nitelikleri, satis fiyati, ödeme sekli, teslimat kosullari vs. satisa konu Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakki konusunda önceden bilgi sahibi oldugunu, ön bilgileri INTERNET SITESI'nde elektronik ortamda görmesinin ve teyidin yani sira elektronik postasina gönderildigini, böylece tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay vererek ürünü siparis ve isbu Sözlesme hükümlerini kabul ettigini beyan eder.

Islem Rehberi

ÜYE OLMA ADIMLARI

Boyner.com.tr’ye üye olmak için ana sayfamizdan sag üst kösede ‘ÜYE OL’ seçenegini tiklayin. Açilan“Yeni Üye” sayfasinda Ad, Soyad, E-posta, Sifre, Cinsiyet, Dogum Yili, Cep Telefonu bilgilerini eksiksiz doldurun. Varsa Boyner anahtar kart numaranizi eslestirin. Eger kampanyalardan haberdar olmak istiyorsaniz, “Yenili ve kampanyalardan Sms ve ya E-posta yoluyla kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.” baslikli kutucuklari isaretleyebilirsiniz. “Site Üyelik Sözlesmesi’ni okudum ve kabul ediyorum.” kutucugunu isaretleyip “Üyeligimi Tamamla” butonuna tiklayarak üye olabilirsiniz. Ana sayfamizdan sag üst kösede yer alan isminizin üzerine gelerek, profilinizi, verdiginiz siparislerinizi, yaptiginiz iadeleri, sahip oldugunuz hediye çeklerini görüntüleyebilirsiniz. “Üyelik Bilgilerim” sekmesinden, e-posta adresinizi ve sifrenizi güncelleyebilirsiniz. “Adreslerim” sekmesinden yeni adres bilgisi girebilir veya girdiginiz adresleri düzenleyebilirsiniz. “Siparislerim”sekmesinden siparislerinizin siparis tarihini, siparis numarasini, tutarini ve durumunu görüntüleyebilir; ayni sayfada yer alan “Görüntüle” linkini tikladiginiz zaman ise, ürünün fotografi, kodu ve siparis verdiginiz adet bilgisi, birim ve toplam fiyat, siparis son durumu detaylarina ulasabilirsiniz.

ÜYE GIRISI ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girin ve sag üst kösedeki “Üye Girisi” linkine tiklayin. Açilan sayfada, üyeliginizi olustururken kullandiginiz e-posta adresinizi ve belirlediginiz sifrenizi girin. “Giris Yap” butonuna basin. Eger sifrenizi unuttuysaniz “Sifremi Unuttum” linkine tiklayin. Açilan pop-up penceredeki e-posta alanina üyeliginizi olustururken kullandiginiz e-posta adresinizi girin ve “Sifremi Gönder” butonuna basin. Sifreniz size e-posta ile bildirilecektir.

ÜRÜN SATIN ALMA ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girip alisverise baslayabilirsiniz. Alisveris yaparken seçtiginiz ürünleri, renk ve beden tercihlerinizi yaparak, sepetinize SEPETE EKLE butonu ile ekleyebilirsiniz. Sepetinize ürün eklediginizde; “Alisverise Devam Et” ve “Alisverisi Tamamla” butonlarini içeren bir mesaj kutusu açilir. Alisverise devam etmek istiyorsaniz; “Alisverise Devam Et” butonuna tiklayarak, alisverisinize kaldiginiz yerden devam edebilirsiniz. Farkli bir ürün daha sepetinize eklemeyip, direkt satin alma yapmak istiyorsaniz, “Alisverisi Tamamla” butonuna tiklayarak sepetinize gidebilirsiniz Sepetiniz sayfasinda adet kismindan ürününüzün adetini degistirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarini görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Sepet sayfasinin ilk asamasinda sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz. “Devam Et” butonuna tikladiginiz zaman Üye Girisi sayfasina yönlendirileceksiniz. Açilan sayfada, üyeliginizi olustururken kullandiginiz e-posta adresinizi ve belirlediginiz sifrenizi girerek “Teslimat- Fatura Adresi” sayfasina yönlendirileceksiniz. “Teslimat Adresi, Ödeme Seçenekleri, Siparis Onayi” sayfasinda, siparisiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsaniz, adres bilgilerinizi girerek kayit olusturup kaydetmelisiniz. Ayrica, siparisinizi “Tikla Gel” hizmetinden faydalanarak Boyner’den satin aldiginiz ürünleri uygun Boyner & Boyner Magazalari’ndan teslim alabilirsiniz. Faturanizdaki adresin farkli olmasini istiyorsaniz, “+ Yeni Adres” butonuna tiklayarak fatura adresini giriniz. Teslimat adresi ve fatura adresi için ilgili kutulari tiklayiniz. Siparisinizin faturasinin dogru kesilebilmesi ve teslimatta problem yasanmamasi için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve dogru oldugundan emin olunuz. Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi olusturduktan sonra “Ödeme Seçenekleri” basligi altindan, kredi/banka karti bilgilerinizigirerek ve istediginiz taksit seçenegini seçerek doldurunuz . Kart bilgilerinizi doldurduktan sonra “Siparis Onayi” basligi altindan, satin almak üzere oldugunuz ürün görselini, kod, renk, beden bilgisini, ödeme yapacaginiz toplam tutari ve kargo ücretini görüntüleyebilirsiniz. Ön Bilgilendirme Kosullari’ni, Diger Ön Bilgilendirme Kosullari’ni ve Mesafeli Satis Sözlesmesi’ni okuyarak onaylamaniz gerekmektedir. Ön Bilgilendirme Kosullari, Diger Ön Bilgilendirme Kosullari ve Mesafeli Satis Sözlesmesi’ni onay kutucugunu seçerek onaylayip, “Alisverisi Tamamla” butonuna basabilirsiniz. Ödeme için bilgilerinizi dogru girdiginizde siparisinizin tamamlandigini belirten bir sayfa karsiniza gelecektir. Bu sayfada siparis numaraniz bulunmaktadir. Siparisiniz ile ilgili bilgiler ayni sekilde e-posta adresinize de gönderilmektedir. “Siparisi Tamamla” butonu kullanilarak yapilan alisverislerde; banka ya da Boyner Güvenlik Sistemleri Ekibi gerekli durumlarda, siparisiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi karti sahibine, sistemlerinde kayitli bir telefon numarasindan ve/ya e-posta adresinden ulasmasi gerekebilir. Kredi karti sahibine kayitli iletisim bilgilerinden ulasilamaz ise siparisinizi kredi karti sahibinin güvenligini saglamak amaci ile iptal edebilmektedir. Siparisinizin banka tarafindan onay alabilmesi için; bankanizda ve sitemizde kayitli kisisel iletisim bilgilerinizin güncellenmis olmasi gerekmektedir.

BILGILENDIRME

Isleminiz tamamlanmadan önce bilginize sunulacak mesafeli satis sözlesmesini satis tamamlandiktan sonra sisteme gireceginiz elektronik posta adresinize gönderecegiz ve alti ay süreyle sizin için saklayacagiz. Satis tamamlandiktan sonra internet sitemiz üzerinden mesafeli satis sözlesmesine ulasmaniz mümkün olmayacaktir. Siparisiniz tamamlanmadan önce girdiginiz verilerin dogrulugunu kontrol edebilmeniz amaciyla siparis özetiniz bilgilerin altinda diger ön bilgilendirmeler bölümü altinda görüntülenmektedir. Bu asamada isterseniz üst bölümden sepetinize dönebilirsiniz. “Tüketici, sikâyetine iliskin bir uyusmazlik söz konusu olmasi hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine basvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyusmazliklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarina iliskin parasal sinirlar; a) Ilçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sinir, 2.200 Türk Lirasi, b) Büyüksehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sinir, 2.200 Türk Lirasi ile 3.300 Türk Lirasi arasi, c) Büyüksehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sinir, 3.300 Türk Lirasi, ç) Büyüksehir statüsünde olmayan illere bagli ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sinir, 2.200 Türk Lirasi ile 3.300 Türk Lirasi arasi olarak tespit edilmistir. Bu degerlerin üzerindeki uyusmazliklar için tüketici hakem heyetlerine degil, tüketici mahkemelerine basvuru yapilir. Yetkili merci, tüketicinin yerlesim yerinin bulundugu veya tüketici isleminin yapildigi yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir. Uyusmazlik hâlinde ayrica tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyusmazlik çözüm yollarina basvurabilirsiniz. Alternatif uyusmazlik çözüm yollarinin daha hizli, daha ekonomik ve daha etkin oldugu bilinmektedir. Bu çözüm yollarina basvurmak, hukuki çözüm yollarina basvurma hakkinizi ortadan kaldirmayacaktir.”

Gizlilik Kurallari, Site Kullanim Sartlari ve Iletisimler ile Kisisel Verilerinize Iliskin Bilgilendirme

Degerli Müsterilerimiz, Üyelerimiz,

Gizlilik Kurallarimiz, Iletisimler, Site Kullanim Sartlari ve Kisisel Verilerinizin Islenmesi ile ilgili uygulamalarimiz ve Kisisel Verilerin Korunmasi Kanunu kapsamindaki haklariniz hususunda sizleri bilgilendirmek isteriz.

Sirketimiz Boyner Buyuk Magazacilik A.S. ve www.Boyner.com.tr Sitemizde (mobil uygulamasi dahil) üye-müsteri bilgilerinin gizliligi, korunmasi, islenmesi-kullanimi, ticari elektronik iletisimler ve diger hususlarda asagida cari esaslari belirtilen Gizlilik Kurallari-Politikasi ve Uygulama-Kullanim Sartlari geçerlidir.

Üyeler tarafindan verilen bilgilerin ve islemlerin güvenligi için gerekli önlemler bilgi ve islemin mahiyetine göre Sirketimiz veya ilgili kurulusca sistemlerde ve internet altyapisinda alinmistir. Sitemizi kullanimlarinizda tüm kredi karti islemleri ve onaylari Sirketimiz'den bagimsiz olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluslarinca online olarak aranizda gerçeklestirilmektedir (Kredi karti "sifresi" gibi bilgiler Sirketimiz tarafindan tarafindan görülmez ve kaydedilmez).

Sitemize üyelik, ürün/hizmet satin alma ve bilgi güncelleme amaçli girilen bilgiler, keza kredi karti ve banka kartlarina ait gizli bilgiler diger internet kullanicilari tarafindan görüntülenemez.

Herhalükarda gizliliklerinin korunmasi için gereken tedbirler alinmak ve kisisel verilerin islenmesine dair tüm yasal ilkelere uygun olmak üzere; alisveris, iletisim ve diger her türlü kisisel olan-olmayan bilgileriniz Sirketimiz Boyner Büyük Magazacilik A.Sve Boyner Holding A.S. ile Boyner Grubu Sirketleri (*) ve Back Up Bireysel Ürünler Satis ve Pazarlama A.S. ve keza ortaklari-is ortaklari, halefleri, servis saglayicilari-tedarikçileri ve bunlarin belirleyecegi üçüncü kisiler/kuruluslar tarafindan, aldiginiz/ilgilendiginiz ürünler ile ilgili müsteri hizmetleri, tüketici haklari ve diger imkanlardan istifade edebilmeniz ve/veya bunlarla ilgili ticari-mali-hukuki sorumluluk ve yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi ve/veya temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydiyla hukuken mesru menfaatler için gereken veya zorunlu olan durumlarda islenebilecektir. Böylece, bahsi geçenlerce gerek yasal nedenlerle, gerek genel ve kisiye özel ürün-hizmet ve imkanlardan yararlandirilabilmeniz, gerek ise her türlü ürün-hizmet tanitimi, reklam, iletisim, promosyon, satis, pazarlama, magaza karti, kredi karti ve üyelik islemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamalari yapilmasi amaci ile kisisel verileriniz, otomatik olan/olmayan yöntemlerle temin, devralinma, yasal azami süreler asilmamak üzere öngörülecek süre ile yurt içinde ve disinda yazili/manyetik arsivlere kaydedilme, depolanma, muhafaza, elde edilebilir hale getirilme, kullanilma, güncellenme, degistirilme, birlestirilme, yeniden düzenlenme, siniflandirilma, açiklanma, paylasim, (yurt içinde-disina) aktarilma, transfer ve sair islenmelere tabi tutulabilecek, kanunen zorunlu ise bazi uygulamalar için ayrica izniniz de rica edilebilecektir.

(*) Boyner Grubu Sirketleri, Boyner Perakende Tekstil Yatirimlari A.S., Boyner Büyük Magazacilik A.S. (Boyner, YKM, Çarsi, Fresh Company, Hangar), Altinyildiz Tekstil ve Konfeksiyon A.S., AY Marka Magazacilik A.S. (Network, Divarese, Que, Fabrika), Beymen Magazacilik A.S. (Beymen, Beymen Club), Firsat Elektronik Tic.ve San. A.S. (Morhipo), BR Magazacilik Ticaret A.S. (Beymen Business, Altinyildiz Classics), BNR Teknoloji A.S. (Hopi), Anka Magazacilik A.S. (Wepublic) gibi Boyner Holding A.S.'ne bagli sirketler ile mevcut-müstakbel diger istirakleridir.

Site'nin mobil versiyonu-aplikasyonunun (akilli cihaz uygulamasinin) kullanildigi hallerde Üyelerin Sirketimize, Boyner Grubu Sirketleri'ne, bayileri ile anlasmali kuruluslarina ait fiziki ve e-ticaret magazalari-reyonlari ile içinde yer aldiklari yapilari-siteleri ziyaretlerine ve buralardan alisverislerine dair her türlü kisisel olan-olmayan bilgiler de (konum verileri, incelenen ürünler ve alisveris konusu ürün-tutar bilgileri dahil) cihazlarinda ilgili fonksiyonlar açik ise bluetooth ve kablosuz ag baglantilarindan uygun teknik yöntemler ile alinabilir, yukaridaki paragrafta belirtilen çerçevede anilan sirketler ve kuruluslarca yurt içinde ve disinda islenebilir, aktarilabilir.

Üyelerimiz ile, yine kanunlara uygun sekilde, her türlü ürün ve hizmetlere iliskin tanitim, reklam, iletisim, promosyon, satis ve pazarlama amaciyla, keza magaza karti, kredi karti ve üyelik bilgilendirme, islem, uygulamalari için Sirketimiz Boyner Büyük Magazacilik A.S ve Boyner Holding A.S.- Boyner Grubu Sirketleri ile Back Up Bireysel Ürünler Satis ve Pazarlama A.S.'nce SMS/kisa mesaj, anlik bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, (cihazinizda açik ise) bluetooth-diger kablosuz aglar ve diger elektronik iletisim araçlari ile sosyal, ticari ve sair elektronik iletisimler yapilabilir, Üyelerimize ticari elektronik iletiler gönderilebilir.

Sitemizden ulasilan diger sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikalari, kullanim, iletisim ve kisisel veri islenme sartlari geçerlidir; reklam, banner, içerik görmek veya baska herhangi bir amaç ile ulasilan web sitelerinden bilgi kullanimlari, keza sitelerin etik ilkeleri, gizlilik-güvenlik prensipleri, servis kalitesi, kullanim sartlari ve diger uygulamalari sebebi ile olusabilecek ihtilaf, maddi-manevi zarar ve kayiplardan Sirketimiz sorumlu degildir.

Üyelerin Sitemizden veya Sitemizde link verilen diger sitelerden edindikleri bilgiler, taraflarina elektronik iletisimi yapilan bilgilendirme, tanitim ve reklamlar, keza her türlü öneriler çerçevesinde aldiklari kararlardan, bunlara göre yaptiklari hertürlü islem ve uygulama ile sonuçlarindan Üyeler sorumludurlar.

Üyelerin belirtilen suretler ile bilgilenmeleri ve/veya taraflarina yapilan iletisimler, bilgilendirmeler, tanitim ve reklamlar neticesi bir ürün/hizmet satin almasi söz konusu olursa anilan islem ayrica ve kanuni usulünce yapilacak tüketici sözlesmesine tabidir. Tüketici sözlesmesi kendi sartlarinda ve taraflari arasinda uygulanir. Sitemizden alisverislerinizde, her islem sirasinda göreceginiz siparis ön bilgilendirme formu-mesafeli satis sözlesmesi sartlari geçerli olacaktir.

Üyelerimiz arzu ettikleri her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (yukarida-asagida) belirtilen iletisim kanallarindan Sirketimize ulasarak kisisel veri kullanimi-islenmelerini ve/veya taraflarina ticari elektronik iletisimleri durdurabilirler. Üyenin bu husustaki açik bildirimine göre, kisisel veri islemleri ve/veya belirttigi kanallar için tarafina iletisimler yasal azami süre içinde durdurulur (yasalara göre mümkün-gereken islem ve iletisimler devam eder). Üye dilerse ayrica, hukuken muhafazasi gereken ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayit sisteminden silinir ya da kimligi belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Üye isterse kisisel verilerinin islenmesi ile ilgili islemler hakkinda Sirketimize her zaman basvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki basvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafina açiklanarak kabul edilmeyebilecektir.

Böylece; isim, soyisim, rumuz, yas, cinsiyet, medeni durum, yasanilan bölge, egitim düzeyi, ilgi alanlari, kiyafetler dahil her türlü ürüne iliskin alisveris aliskanligi-tercih, zevk ve begeniler, fatura içerikleri, cep telefonu numasi, cihaz kodu, IP no-adresi, mail adresi ve konum verileri gibi kisisel bilgilerinizin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi, hangi amaçla islenecegi ve kimlere hangi amaçla aktarilabilecegi hususlarinda tarafiniza böylece bilgi verilmesinin yanisira kisisel bilgilerinizin islenip islenmedigini, islenmisse buna iliskin bilgileri, amacina uygun kullanilip kullanilmadigini, yurt içinde ve disinda aktarildigi üçüncü kisileri ögrenme, bilme ve tüm bu hususlarda bilgi talep etme haklarina, keza eksik veya yanlis islenmis olmalari halinde düzeltilmesini, kanuni sartlarina ve yöntemine uygun olarak silinmesini veya yok edilmesini ve bu durumun verilerimin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme, ayrica, bilgilerinizin otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile aleyhinize bir sonucun ortaya çikmasina itiraz etme ve kanuna aykiri olarak islenmesi sebebi ile zarara ugramaniz halinde giderilmesini talep etme haklarina sahip oldugunuzu, tüm bu konularda veri sorumlusu Sirketimiz Boyner Buyuk Magazacilik A.S.ye basvurabileceginizi, bu basvuru-talepleriniz gereginin yasal azami süreler içinde yerine getirilecegini (bilgilerin silinmesi veya yok edilmesi istendiginde, ayni amaci saglamak üzere kisiliginiz belirlenebilir olmayacak sekilde anonimlestirilebilecegini) yahut hukuki gerekçesi tarafiniza açiklanarak kabul edilmeyebilecegini, bu takdirde kanuni mercilere basvurabileceginizi, kanunen yapilmasi mümkün veya gereken veya yükümlü olunan kisisel veri islenmelerinin ise herhalükarda devam edecegini bilgilerinize sunariz.

Sitemiz ile ilgili her türlü bilgi ve içerik ile bunlarin düzenlenmesi, revizyonu ve kismen/tamamen kullanimi konusunda; Sirketimizin anlasmasina göre diger üçüncü sahislara ait olanlar hariç; tüm fikri-sinai haklar ve mülkiyet haklari Sirketimize ve/veya Boyner Holding A.S.-Boyner Grubu Sirketleri'ne aittir.

Sirketimiz yukaridaki konularda ve müsteri-üyelerine sunacagi ürün, hizmet ve firsatlarda gerekli görebilecegi her türlü degisikligi yapma hakkini sakli tutar; bu degisiklikler Sirketimizce Siteden veya diger uygun yöntemler ile duyuruldugu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan sartlarina tabidir.

Tüm bu konularda ek bilgi almak için Sirketimize danisabilirsiniz.

Müsterilerimiz-üyelerimiz talep ve sikayetlerini su iletisim kanallarindan ulasarak Sirketimize bildirebilir.

Adres: Boyner Buyuk Magazacilik AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 Istanbul Telefon: (0212) 444 2967 E-mail: online@boyner.com.tr Internet Adresi: www.www.boyner.com.tr

Fabrika-tr.com’ u tikladigimda neden boyner.com.tr açiliyor?

Fabrika-tr.com Boyner Gruba bagli Ay Marka Magazacilik A.S. çatisi altinda müsterilerine hizmet vermekteydi. 19 Nisan 2017 tarihinden itibaren Fabrika-tr.com yine Boyner Gruba bagli olan boyner.com.tr çatisi altinda müsterilerine hizmet verecektir. Fabrika markasina ait yeni ve eski sezon ürünler boyner.com.tr’ de müsterilerimizin hizmetine sunulacaktir.

Fabrika-tr.com’ den satin aldigim ürünlerin iade islemlerini nasil gerçeklestirebilirim?

Iade isleminiz sonucunda iade çeki almak isterseniz tüm Network Magazalarindan islemlerinizi gerçeklestirebilirsiniz, kredi kartiniza iade yapilmasini isterseniz ürünleri Ay Marka deposuna iade etmeniz gerekir.

Depoya iade edilecek ürünlerinizi anlasmali kargo sirketi Yurt Içi Kargo ile gerçeklestirebilirsiniz. Alici kodunu "291368256 AYMARKA A.S – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir. Ihtiyaciniz olmasi durumunda Ay Marka depo adresini asagida sizler ile paylasiyoruz.

Ay Marka Depo Adresi: AY Marka Magazacilik A.S Büyükçekmece Karinca Lojistik Depo Adres: Ulus Mah. Çatalca Yolu Cad. No: 2 /1 B.Çekmece Istanbul

Fabrika-tr.com’ den satin aldigim ürünlerin degisim islemlerini nasil gerçeklestirebilirim?

Fabrika markali ürünlerin 19 Nisan 2017 tarihinden sonra sadece boyner.com.tr’ de satisi gerçeklesecegi için degisim islemi Ay Marka Magazacilik A.S. ‘de gerçeklestirilememektedir. Degisim yapmak istediginizde önce Ay Marka Magazacilik A.S.’ den iade isleminizi kredi kartiniza gerçeklestirebilir, istediginiz ürün boyner.com.tr stoklarinda varsa siparis verebilirsiniz.

Fabrika-tr.com için olusturdugum sikayet ve bilgi taleplerim hakkinda nereden bilgi alabilirim?

444 36 62 numarali Ay Marka çagri merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çagri merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasinda hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com’dan aldigim henüz teslim almadigim siparisin iptalini nasil gerçeklestirebilirim?

444 36 62 numarali Ay Marka çagri merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çagri merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasinda hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com’dan aldigim ürünlerin özelligini yitirdigini düsünüyorsam ne yapmaliyim?

Ürününüzün normal kullanim sartlari içerisinde üretim hatasindan kaynaklanan bir nedenle özelligini yitirdigini düsünüyorsaniz iade süreçlerinde belirtilen adimlari Ay Marka deposundan ya da Network Magazalarindan gerçeklestirebilirsiniz. Iadeniz Ay Marka deposuna ulastiktan sonra Ay Marka kalite birimi tarafindan incelenecektir ve en kisa sürede SMS ve e-posta ile bilgilendirme gerçeklestirilecektir.

Detayli bilgi almak isterseniz 444 36 62 numarali Ay Marka çagri merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çagri merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasinda hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com üyeligimle boyner.com.tr’den alisverislerime devam edebilir miyim?

Boyner.com.tr’ de üyeliginiz bulunuyorsa boyner.com.tr’ deki kullanici adi ve sifreniz ile alisverislerinizi gerçeklestirebilirsiniz. Sifrenizi unuttuysaniz sifremi unuttum alanindan sifrenizi degistirebilirsiniz.

Boyner.com.tr’ de üyeliginiz bulunmuyor ve fabrika-tr.com’ da üyeliginiz bulunuyorsa fabrika-tr.com üyelik bilgileriniz ile boyner.com.tr’ den alisverislerinizi gerçeklestirebilirsiniz.

Boyner.com.tr ve fabrika-tr.com’ da üyeliginiz bulunmuyorsa boyner.com.tr üzerinden yeni üyelik olusturabilir ve alisverislerinizi gerçeklestirebilirsiniz.

Bu konuda herhangi bir durum ile karsilastiginiz durumda online@boyner.com.tr’ adresi araciligiyla Boyner Müsteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

 

Siparisi hangi tarihte verdigimi hatirlamiyorum. Fabrika-tr.com’ dan ya da boyner.com.tr’ den aldigimi nasil ayirt edebilirim?

Fabrika-tr.com’ dan alinan siparislerin kodu AYM ile baslamaktadir. Örnek siparis kodu: “AYM-12345678-123456”.

Boyner.com.tr’den alinan siparislerin kodu ise sadece rakamlardan olusur ve “1000” rakami ile baslar. Örnek siparis kodu: “1000123456”

Boyner.com.tr üzerinden gerçeklestirdigim fabrika markali ürünler için iade, degisim ve siparis iptallerini nasil gerçeklestirebilirim?

Boyner.com.tr üzerinden satin alinan tüm marka ürünler için boyner.com.tr’ nin iade, degisim ve siparis iptali süreçleri uygulanmaktadir. Bu bilgilere boyner.com.tr’ ye ait sikça sorulan sorular alanindan ya da buraya tiklayarak ulasabilirsiniz.

Boyner.com.tr’de her zaman Vade farksiz taksit avantaji

Zaten üye misin?

Hızlı Üyelik

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya

Üye Değil misin? Üye Ol

Üye Giriş

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya

Üye Değil misiniz? Üye Ol

Şifremi Unuttum

E-posta adresinize gönderilecek bağlantıya tıklayarak şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz.