• 200 TL + alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo 30 Gün içinde iade hakkı

  • Vade Farksız Taksitli Ödeme Boyner Mağazaları'nda kolay değişim imkanı

  • Online Öde, Mağazadan Teslim Al

YARDIM

Neden üye olmalıyım?

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. Boyner.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz. Boyner.com.tr'ye üye olmak için tıklayınız. Boyner.com.tr’ ye üye olarak aynı zamanda Boyner Anahtar programına da üye olmaktasınız. Mağazalarımızdan kartınızı alarak alışveriş yapabilir, alışverişlerinizden puan kazanabilir ve her türlü Boyner Anahtar faydasından yararlanabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.

Boynera Anahtar Kart ile üye olabilir miyim?

Boyner.com.tr'ye üye olurken Boyner anahtar kart bilgilerinizle üye olmanız sizi daha yakından tanımamıza yardımcı olacaktır. Üstelik Boyner Anahtar kart sistemine kayıtlı bilgileriniz sayesinde boyner.com.tr’ye üye olma sürecinizi hızlandırıp bir an önce alışverişe başlayabilirsiniz. Boyner Anahtar Kart ile üyeliğinizi oluşturduğunuzda Boyner.com.tr’ den yaptığınız alışverişlerinizden kazanacağınız puanlar mevcut hesabınıza toplanır ve Boyner Anahtar Kart programında “Sezon Limitine Sezon İndirimi” için puan biriktirerek hedeflediğiniz indirim oranlarına daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması sizi yenilikler, firsatlar ve kampanyalar hakkında bilgilendirmenin yanı sıra size özel teklifler geliştirmemize ve bu tekliflerin size zamanında ulaşmasına yardımcı olmaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Boyner.com.tr'ye üye olurken kullandığınız e-posta adresi veya şifrenizi unuttuysanız Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum yönlendirmesine tıklayınız.

Tıkla Gel Nedir?

Boyner.com.tr’ den satın aldığınız ürünleri istediğiniz Boyner ya da YKM mağazalarından teslim alma hizmetidir. Bu hizmetimizden yararlanmak için sepetinizdeki tüm ürünlerde Tıkla Gel logosunun bulunması gerekmektedir.

Siparişimi hangi Boyner mağazalarından teslim alabilirim?

Boyner.com.tr' den olusturulan Tıkla Gel’ e uygun sipariş teslimatı Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazaları hariç tüm Boyner ve YKM mağazalarından yapılmaktadır.

Tıkla Gel hizmeti ücretli midir?

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Siparişimi mağazadan teslim almam için ne gerekir?

Siparişinizi mağazamızdan teslim alırken sipariş numaranız ile birlikte kimlik belgenizi (Nüfus Cüzdani, Ehliyet veya Pasaport) mağaza müsteri ilişkileri personelimize iletmeniz yeterlidir. Teslimat işleminizin hızlı gerçeklesmesi için Boyner.com.tr’ den cep telefonunuza gönderilen sipariş bilgi SMS’ ınızı silmemenizi tavsiye ederiz. Mağazamıza siparişinizi teslim almak için gelemediğiniz durumlarda, yetkilendireceğiniz bir yakınınız siparişinizi sizin adınıza mağazamızdan teslim alabilir (Ödeme sayfasinda teslim alacak kişinin isim ve soyisim bilgilerini doldurmanız ve sipariş numarasını yakınınıza iletmiş olmanız gerekmektedir). Belirtmiş oldugunuz isim haricindeki bir yakınınız da siparişinizi teslim alabilir. Böyle bir durumda siparişinizin teslimatı yapılmadan önce, güvenlik uygulamamız gereği, sipariş bilginizde kayıtlı telefon numaranızdan mağazamız sizi arayarak bilgilendirecektir. Bu nedenle iletişim bilgilerinizden size ulaşıyor olmamız önemlidir.

Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?

Siparişin mağazaya ulaşmasını takiben SMS ve E-posta yoluyla size bilgilendirme yapılacaktır. Siparişin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 7 gündür. Teslim alınmayan siparişleriniz için, bekleme süresinin 3. gününde SMS ve E-posta yoluyla siparişinizin mağazamızdan teslim alınması için sizlere hatırlatma yapılacaktır.

Mağazadan Teslimat siparişimin hazırlık ve teslim süresi kaç gün?

Boyner.com.tr'den oluşturulan siparişler 1 ile 10 is günü içerisinde tedarik edilerek teslimat için belirlenen magazaya teslim edilmektedir.

Siparişim teslimat için mağazada kaç gün bekletilir?

Siparişin mağazada bekleme süresi toplam 7 gündür.

Siparişimi verdikten sonra 7 gün içinde mağazadan teslim almazsam ne olur?

Siparişiniz iptal edilir ve sipariş tutarınız hesabınıza iade edilir. Siparişiniz iptal edilmeden önce çağrı merkezimiz ile iletişime geçerek sipariş teslim tarihinizi değiştirebilirsiniz.

Mağazadan Teslimat Siparişim için değişim yapabilir miyim?

Siparişinizi mağazadan teslim almanızı takip eden 30 gün içinde, ürün/ürünlerin kullanılmamış olması şartı ile, değişim işleminizi Boyner.com.tr veya Boyner mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi mağazadan teslim alırken ürünlerim için hediye paketi yapılır mı?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, sizden herhangi bir ekstra ücret talep edilmeden hediye paketi yapılacaktır. İsteğinizin gerçekleştirilmesi için talebinizi siparişinizi teslim alırken ilgili personele bildirmenizi rica ederiz.

Mağazadan Teslimat siparişimdeki ürün hasarlı ya da ayıplı ise ne yapılır?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, siparişi size teslim edecek mağaza tarafından kontrol edilmektedir. Ürünler teslimata hazır olduğunda, siparişinizi mağazadan teslim almanız için ilgili mağazamıza davet edilirsiniz.

Mağazadan Teslimat siparişim için Cayma Hakkı kullanabilir miyim?

Mağazadan Teslimat siparişinizi boyner.com.tr’den oluşturdugunuz için, Satın aldığınız ürünlerin Tüketici Kanunu ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde bildirilen durumlara uygun olmak şartı ile Cayma Hakkı kullanımı saklıdır.

Mağazadan Teslimat siparişimi iptal edebilir miyim?

Boyner.com.tr’den oluşturdugunuz siparişi, sipariş hazırlık sürecinde, hesabım sayfanızda bulunan “Siparişi İptal Et” bağlantısını kullanarak iptal edebilirsiniz. Hazırlık süreci tamamlanan ve mağazamıza teslim edilmek üzere transfer edilen siparişinizin iptali için ilgili siparişinizin mağazaya ulaşması gerekmektedir. İptal talebinizi internet sitemizde bulunan “Bize Ulaşın” alanından, Çağrı Merkezimize ya da teslimat için belirlediğiniz mağazamıza ulaşarak iletebilirsiniz.

Mağazadan Teslim siparişimi BOYNER mağazalarından teslim alabilir miyim - değisim/iade yapabilir miyim?

Boyner.com.tr’den oluşturulan Mağazadan Teslimat siparişleriniz Boyner ya da YKM mağazalarından teslim alinabilmektedir. Hangi Boyner ya da YKM mağazasından teslim almak istediğinizi ödeme anında internet sitemizden seçmeniz gerekmektedir. Sipariş için değisim ve iade işlemi teslim alınan Boyner ve YKM mağazalarından gerçekleştirilmektedir (Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazalarından işlem gerçekleştirilememektedir).

İade Kuponu nedir?

Gift Card kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi olustururken kullandığınız bakiye “İade Kuponu” olarak üyeliğinize tanımlanmaktadır.

Siparişimi olustururken iade kuponumu nasıl kullanırım?

Sepette, “İade Kuponu Kullan” bağlantısına tıklayarak üyeliğinize tanımlı iade kuponlarınıza ulaşabilir ve “Kullan” butonu ile ilgili kuponu sepetinize uygulayabilirsiniz.

İade kuponumu kullanmaktan vazgeçtim, ne yapmalıyım?

İade kuponunuzu kullanmak istemiyorsanız kupon bilginizi, ödeme onayı vermeden önce sepetinizden silmeniz gerekmektedir. Ödeme onayını takiben, sipariş , iade kuponu kullanılmadan oluşturulacaktır.

İade kuponu kullanarak olusturdugum siparişimi iptal edersem, üyeliğime ikinci bir iade kuponu tanımlanır mı?

İade kuponu kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi oluştururken kullandığınız tutarda yeni bir iade kuponu üyeliğinize tanımlanacaktır.

Siparişimi oluştururken iade kuponumu kullandım. Ödeme sayfasında neden kredi/banka kartı bilgisi girmem gerekiyor?

Siparişinizi oluştururken kullandığınız iade kuponu tutarı sepet toplamınızdan az ise, kalan tutarı kredi/banka kartı kullanarak ödemeniz gerekmektedir.

Siparişimi oluştururken sepette iade kuponu kullandım fakat, kupon tutarı siparişime yansımamış. İade kuponum mevcut siparişime uygulanır mı?

Ödeme onayını takiben, oluşturulan siparişe iade kupon tutarı dahil edilememektedir.

Ödeme sayfasında iade kuponu indirimim görünmüyor?

Siparişiniz için ödeme onayı vermeden önce sepet sayfanıza dönmenizi ve iade kupon bilginizi kontrol etmenizi öneririz. Sorunun devamı halinde buraya tıklayarak bize ulaşmanızı rica ederiz.

Mağazadan aldığım iade belgesini Boyner.com.tr’de kullanabilir miyim?

Boyner.com.tr’de sadece üyeliğe online tanımlanan iade kuponu kullanılmaktadır. Mağazadan alınan indirim kuponları Boyner.com.tr’de kullanılamamaktadır.

Boyner.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

Boyner.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptiktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir, veya sitemizdeki departmanlardan ilgilendiklerinizi seçerek ürünleri inceleyebilirsiniz.Beğendiginiz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini isaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden Boyner.com.tr'yi ziyaret edip seçtiginiz ürünleri sipariş edebilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Boyner.com.tr'de belirtilen ürün fiyatlarına KDV dahildir.

Ödemeyi nasil yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Satın almak istediğiniz ürünlerin ödemesini gerçekleştirmek için size en uygun yöntemi seçebilirsiniz.

Kredi Karti ile Ödeme

Ödeme ekranına geldiğinizde varsayılan ödeme seçeneği olarak Kredi Kartı gelecektir. Kredi kartı bilgilerinizi kartın üzerine bulunduğu haliyle ilgili alanlara yazınız. Destekleyen bankalar için Kredi Kartı Ödemelerinde “3D Secure” olarak şifre girerek güvenli ödeme yapabilirsiniz. 3D ödeme için “3D Secure” seçeneğini tıklayınız.Kozmetik ürünlerinde taksit seçeneği bulunmamaktadır.

3D Secure Nedir?

3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan dogrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olmasi gerekmektedir.

Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

Siparişinizin onaylanması ve kargo firması tarafından işleme alınması için siparişinizle ilgili ödemenin kredi kartı ile tahsil edilmiş olmasi gerekmektedir.

Daha önce Boyner Magazaları'ndan almış oldugum Boyner Hediye Çeki/Boyner Gift Card'i Boyner.com.tr'den yapacağım alışverişlerde kullanabilir miyim?

Boyner Hediye Çeki ve Boyner Gift Card'larınızı Boyner, YKM, Boyner.com.tr'den yapacağınız alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

Siparişimin durumunu öğrenebilir miyim?

Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için; siparişlerim bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir, 444 29 67 numaralı destek hattımızı arayabilir ya da online@boyner.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Ürün Temin Koşulları?

Boyner.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi ne kadar?

Boyner.com.tr’de satılan tüm ürünler, BOYNER mağazalarından tedarik edilerek 2-7 gün içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 is günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firmasi, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulastığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Yurt dışına ve Kıbrıs'a gönderim yapılmamaktadır.

Siparişimi oluştururken iade kuponumu nasıl kullanırım?

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Kargo firmasi bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo firması size verdiğiniz adreste ulasamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceginiz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Teslimat ücreti nedir?

Boyner.com.tr’den yapacağınız 200 tl ve üzeri alışverişlerinizde sevkiyat bedeli alınmamaktadır.

Alışverişim hangi kargo şirketi ile ulaştırılacak?

Boyner.com.tr’den yapılan alışverişlerin sevkiyat işlemleri Yurtiçi Kargo tarafından sağlanmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firmasi tarafından Boyner.com.tr’ ye ulastırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değisimi yapılacaktir.

"İlgili mevzuat uyarinca; Hizmet sağlayıcılar (posta-kargo firmalari) tarafından, posta gönderilerinin alıcıya teslimi aşamasında; asgari olarak; teslim alanın, adı-soyadı, TC kimlik numarası (yabancı uyruklular için pasaport numarası, uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin numarası veya TC yetkili mercilerince verilmiş kimliği tespite yarayan belge numarası) kayıt altına alınır ve gerektiğinde ilgili mercilere sunmak üzere gizliliği sağlanarak en az iki yıl süreyle saklanır. Alıcının kimlik bilgilerini vermek istememesi durumunda gönderi teslim edilmez, göndericisine iade edilir."

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim?

a.Satın almış olduğunuz ürünü Online iade etmek istiyorsanız...

1. Iade kosullari

Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterinin ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde sebep belirtmeksizin ürünü iade etme hakkı mevcut olup Boyner.com.tr üzerinden satın alınan ürünlerin para iadesi için Boyner& ve Boyner.com.tr ‘ye iade yapılmalıdır.

“Koşulsuz müşteri memnuniyeti” anlayışımız kapsamında ürün ambalaji açılmamış, kullanılmamış ve tadilat görmemiş ise ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.

Üretim hatasi oldugunu düşündüğünüz ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Üretim hatası olduğu düşünülen ürünler, üretici firmalar tarafından kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bağlı olduğu için iade sürecinin sonuçlanması firmalarin süreçlerine tabidir.

2. Bildirim

Hesabım sayfasındaki siparişlerim bölümünden ilgili siparişinizi seçerek Değisim/İade talebinizi iletebilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşecektir.

3. Kargo ile geri gönderim

İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalaji, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. Fatura arkasındaki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir. Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır. Ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 265153336 alıcı koduyla aşagıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

Iade Adresi : Ekol Sakura Tesisi - Boyner Dagitim Merkezi Sekerpinar Mahallesi, Yudum Sokak No:6 Kat:2-3 Çayirova / Kocaeli

4. Geri Ödeme

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

b.Satın almış oldugunuz ürünü Boyner&YKM Magazası'na iade etmek istiyorsanız...

Boyner.com.tr’den Satın aldığınız ürünleri, tutar iadesi talebiniz doğrultusunda, Boyner&YKM mağazalarına iade edebilirsiniz. İade işleminize başlanmadan önce size iki seçenek sunulur; - İadenizi alışveriş kuponuna çevirebilir ve kuponunuzu farklı bir alışverişte kullanabilirsiniz. - İadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartınıza iadesini talep edebilirsiniz.

alışveriş kuponu (Gider pusulasi)

İadenizi alışveriş kuponuna çevirmek isterseniz, iade tutarınız oranında ve size özel bir gider pusulası hazırlanır. Hazırlanan belge ile, dilediğiniz zaman Boyner&YKM mağazalarından alışveriş yapabilirsiniz. Gider pusulanızı kullanmak istemezseniz, ilgili tutarın kredi kartınıza iadesini talep edebilirsiniz. Bankaların süreç ve uygulamaları gereği, kredi kartına iade işlemleri ödeme işlemini takip eden 1 yıl ile sınırlanmıştır.

Online İade

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır. İade işleminiz, ürünlerinizi mağazamıza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 günü bulabilmektedir. İadeniz kartınıza, artı bakiye olarak yansıyacaktır.

İademi mağazadan nakit olarak alabilir miyim?

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesinin nakite çevrilmesi muhasebesel olarak mümkün değildir. Bu doğrultuda iadeniz, ödeme için kullandığınız karta, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktir.

İadem farklı banka/kredi kartına yapılır mı?

İadeler banklaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta; ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğum bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

a. Satın almış olduğunuz ürünü Boyner.com.tr üzerinden degiştirmek istiyorsanız...

1. Degişim koşulları

Boyner.com.tr'den Satın almış olduğunuz ürünlerde renk/beden degişikliğini yalnızca Boyner Magazaları'ndan yapabilirsiniz. Tüm Boyner Magazaları'ndan “Mağazadan İade” kısmında anlatıldığı gibi alışveriş kuponu (Gider Pusulasi) alarak yapabilirsiniz. Alışveriş kuponunu Boyner Mağazaları’nda istediğiniz ürünlerde ve istediğiniz zaman kullanabilirsiniz.

Her ürünün iadesi mümkün mü?

Boyner.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları özel değisim/iade koşullarına tabidir. Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değisiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kirtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.

Siparişimi iptal edebilir miyim? Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, siparişinizin iptalini siparişlerim bölümü üzerinden yapabilir, e-posta (online@Boyner.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya destek hattımızı (0212) 444 2967 hafta içi çalıma saatleri içinde arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka kartıma ne zaman ulasacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankaniz üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrica taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri geregi taksitli olarak yapılmaktadır.

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü Satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Boyner.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Garanti koşulları ve yetkili servisler hakkında bilgi

Boyner Mağazaları'ndan Satın almış olduğunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve koşulları üretici firmaya gore değişiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çikan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim ve iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili firmanın yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerin değisim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün test süreleri firmaya gore değisiklik gösterebilmektedir.

Tüzel kişi iadeleri:

Boyner.com.tr'den siparişinizi tüzel kisi olarak verdiyseniz ve firma adina fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturasi” kesmeniz gerekmektedir. Iade faturasi, alışveriş faturasinin adina kesildigi kurum tarafindan, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Boyner'e iletilir. Iade faturasi kesilmeyen ve Boyner'e ulastirilmayan iade talepleri gerçeklestirilemeyecektir. Tüzel kisi olarak Boyner.com.tr'den Satın almis oldugunuz ürünlerin degisim veya iade süreçleri bireysel müsterilerle aynidir.

Mesafeli Satis Sözlesmesi

TARAFLAR VE KONU

Isbu sözlesme www.Boyner.com.tr internet sitesinden (bundan sonra INTERNET SITESI olarak anilacaktir) ürün (bundan sonra ÜRÜN/ÜRÜNLER olarak anilacaktir) Satın alacak kisi (bundan sonra ALICI olarak anilacaktir) ile Boyner Buyuk Mağazacılık AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 Istanbul adresinde (Tel: (0212) 444 2967; email: online@boyner.com.tr) bulunan satici firma Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (bundan sonra SATICI olarak anilacaktir) arasindaki alışverişe ilişkin olarak, ALICI tarafindan elektronik ortamda doldurulan, ÜRÜN ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliginin, satis fiyatinin, satis bedelinin tahsilat usül-sartlarinin ve satis tarihinin belirtildigi sipariş formu ile Tüketicilerin Korunmasi Hakkindaki Kanun ve Mesafeli Sözlesmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkinda Yönetmelik hükümleri kapsaminda taraflarin hak, hukuk ve yükümlülüklerini tespit eder.

CAYMA HAKKI

TÜKETICI,hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (ve cezai sart ödemeksizin) mali teslim aldigi veya sözlesmenin imzalandigi tarihten itibaren otuz gün içerisinde mali veya hizmeti reddederek sözlesmeden cayma hakkina bulunmaktadir. Söz konusu hakkin süresi içerisinde kullanilmasi durumunda Ürün, cayma bildiriminin tarafimiza ulasmasi tarihinden itibaren 20 gün içerisinde tarafimizca geri alinacaktir.

Ancak ilgili hukuki düzenlemeler geregince su mal/hizmetlere ilişkin sözlesmelerde, kullanilmamis/istifade edilmemis olsa dahi, cayma hakki bulunmamaktadir: ALICI’nin özel istekleri veya onun kisisel ihtiyaçlari dogrultusunda üretilen (üzerinde degisiklik ya da ilaveler yapilarak kisiye/kisisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler dahil) mallar; kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gida maddeleri gibi niteligi itibariyle geri gönderilmeye elverisli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar; ALICI tarafindan ambalaji açilmis cd, dvd gibi ses veya görüntü kayitlari, yazilim programlari ve bilgisayar sarf malzemeleri; fiyati borsa gibi teskilatlanmis piyasalarda belirlenen mallar; gazete, dergi gibi yayinlar; bahis ve piyangoya ilişkin hizmetler; genel olarak, elektronik ortamda aninda ifa edilen tüm hizmetler ve ALICI’ya aninda teslim edilen her türlü gayri maddi mallar. Ayrica, ALICI onayi ile cayma hakki süresi içinde ifasina baslanan hizmetler ve ilgili mevzuat uyarinca mesafeli satis kapsami disinda kabul edilen diger mal-hizmetler.

Cayma hakkinin kullanilmasi için yasal 30 günlük süre içinde SATICI'ya yazili bildirimde bulunulmasi sarttir. (Yazili bildirim mektup, elektronik posta gibi bir sürekli veri tasiyicisi-uzaktan iletisim araci ile de yapilabilir) Bu hakkin kullanilmasi halinde, anilan yazili bildirimin yani sira 3. kisiye veya ALICI'ya teslim edilen Ürün'ün SATICI'ya gönderildigine ilişkin kargo teslim tutanagi örnegi ile (vergi mevzuati uyarinca) fatura aslinin iadesi gerekmektedir. Ayrica, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalaji, varsa standart aksesuarlari ile birlikte eksiksiz ve hasarsiz olarak SATICI'ya teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakki kullanilarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafindan karsilanir.

ALICI tarafindan iade faturasi kesilmesi gereken hallerin yani sira Ürünle beraber iade edilecek olan faturanin arkasinda yer alan ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktir. Faturasi kurumlar adina düzenlenen sipariş iadeleri IADE FATURASI kesilmedigi takdirde kabul edilmeyecektir.

Yukarida yazili belgelerin ve Ürün'ün SATICI'ya bu sekilde ulasmasini takip eden 10 gün içinde Ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Kredi kartli ödemelerde iade islemi de ALICI kredi kartina iade sureti ile yapilir (Genel Hükümler 7. maddenin iadeye ilişkin hüküm ve açiklamalari cayma hakkinin kullanilmasi sebebi ile iade hallerinde de geçerlidir)

Cayma hakki kullanilabilen Ürünlerde, yine mevzuat uyarinca, malda mutat kullanim disinda kullanimdan ötürü meydana gelen degisiklik ve bozulmalardan ya da genel olarak ALICI’nin kusurundan kaynaklanan bir deger azalmasi söz konusu ise ALICI’nin degerdeki bu azalmayi, iade imkânsizligi var ise malin degerini (yukaridaki satis fiyatini) SATICI'ya tazmin etmesi gerekir.

GENEL HÜKÜMLER

1. ALICI, INTERNET SITESI'nde gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satis fiyati ve ödeme sekli ile teslimat ve cayma hakki ile kullanim sartlarina ilişkin ön bilgilerin tarafina ulastigini, okuyup bilgi sahibi oldugunu ve elektronik ortamda satis için gerekli teyit-onaylari verdigini kabul eder.

2. Sözlesme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi asmamak kosulu ile her bir ürün için ALICI'nin yerlesim yerinin uzakligina bagli olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açiklanan süre içinde ALICI veya gösterdigi adresteki kisi/kurulusa, SATICI’nin anlasmali oldugu kargo firmasi tarafindan teslim edilir. SATICI sattigi ürünleri KARGO firmalari araciligi ile ALICI’lara göndermekte ve teslim ettirmektedir.

3. Genel olarak aksi belirtilmedigi sürece teslimat masraflari (kargo ücreti vb.) ALICI’ya aittir. SATICI satis aninda yürüttügü ve INTERNET SITESI ‘nde sartlarini ilan ettigi kampanyalarin sonucuna bagli olarak söz konusu teslimat masraflarinin tamamini ya da bir kismini ALICI’ya yansitmayabilir.

4. Adreste teslim edilmis ürünlerin, teslimati aninda ALICI'nin bizatihi adresinde bulunmamasi durumunda, SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmis olarak kabul edilecektir. Adreste teslim alacak kimsenin olmamasi durumunda kargo firmasi ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatini takip etmek ALICI’nin sorumlulugu olacaktir Ürün, ALICI'dan baska bir kisi/kurulusa teslim edilecek ise, teslim edilecek kisi/kurulusun adresinde bulunmamasindan veya teslimati kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI`nin Ürün'ü geç teslim almasindan kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo sirketinde beklemis olmasi ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayi olusan giderler de ALICI'ya aittir.

5. ALICI, Ürün'ü teslim aldigi anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördügünde, Ürün'ü kabul etmemekle ve KARGO firmasi yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. ÜRÜN teslimati sirasinda SATICI'nin talebi halinde ALICI isbu Sözlesmenin bir basili örnegini imzalamakla yükümlüdür; imzalamamasi durumunda ÜRÜN teslimati yapilmayabilir. INTERNET SITESI'nden alışveriş sirasinda ALICI tarafindan onaylanan bu Sözlesme her durumda yeterli ve geçerlidir.

6. ALICI, SATICI tarafindan aksi yazili öngörülmemis ise, Ürün'ü teslim almadan önce bedelini tamamen ödemis olmasi gerekir. Pesin satislarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI'ya tamamen ödenmedigi, taksitli satislarda vadesi gelen taksit tutari tediye edilmedigi takdirde, SATICI tek tarafli olarak sözlesmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Ürün teslimati sonrasinda herhangi bir sebepten dolayi, islem yapilan kredi kartinin ait oldugu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde ALICI tarafindan tüm giderleri ALICI'ya ait olmak üzere SATICI'ya iade edilir. SATICI'nin iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacagini takip dahil diger tüm akdi-kanuni haklari ayrica ve her hülakarda saklidir. Tereddüte mahal vermemek bakimindan; ALICI'nin satis bedelini Bankalar ve finansman kuruluslarindan sahibi bulundugu kredi karti, taksit kart vb. ile ödedigi hallerde bu kartlarin sagladigi tüm imkanlar dogrudan karti veren kurulusça saglanmis kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlaridir; bu çerçevede gerçeklesen ve SATICI'nin bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettigi Ürün satislari isbu Sözlesme’nin taraflari yönünden kredili veya taksitli satis degildir ve pesin satistir. SATICI'nin kanunen taksitle satis sayilan hallerdeki yasal haklari (taksitlerin ödenmemesi halinde sözlesmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep haklari dahil) mevcut ve saklidir. ALICI'nin temerrüdü durumunda aylik % 5oraninda temerrüt faizi tatbik edilir.

7. Ürün'ün normal satis/teslimat kosullari disinda olaganüstü durumlar (hava muhalefeti, yogun trafik, deprem, sel, yangin gibi) nedeni ile yasal 30 günlük süre zarfinda teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI'yi bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olaganüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. sipariş iptallerinde Ürün bedeli tahsil edilmis ise iptalden itibaren 7 gün içinde ALICI'ya iade edilir. Kredi kartli ödemelerde iade islemi de ALICI kredi kartina iade sureti ile yapilir ve Ürün tutari, siparişin ALICI tarafindan iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir; bu tutarin Bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarina yansimasi tamamen Banka islem süreci ile ilgili oldugundan, ALICI olasi gecikmeler için SATICI’nin herhangi bir sekilde müdahalede bulunmasinin ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacagini simdiden kabul eder. (Bankalarin iadeyi ALICI hesabina yansitma islemleri genellikle üç haftayi bulabilmektedir.)

8. SATICI olaganüstü durumlar disinda hakli bir nedenle Sözlesme konusu Ürün/hizmetin tedarik edilemeyeceginin anlasilmasi halinde TÜKETICI'yi bilgilendirerek onayini almak sureti ile esit kalite ve fiyatta baska bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözlesme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmis sayilir. TÜKETICI'nin onay vermedigi hallerde sipariş iptaline ilişkin hükümler uygulanir.

9. ALICI Ürün ve satisla ilgili talep ve sikayetlerini Sözlesme'nin giris kismindaki SATICI iletisim kanallari ile SATICI'ya bildirebilir. ÜRÜN teslimati sirasinda SATICI'nin talebi halinde ALICI isbu Sözlesmenin bir basili örnegini imzalamakla yükümlüdür; imzalamamasi durumunda ÜRÜN teslimati yapilmayabilir. INTERNET SITESI'nden alışveriş sirasinda ALICI tarafindan onaylanan bu Sözlesme her durumda yeterli ve geçerlidir.

10. ALICI tarafindan ön bilgileri almasini ve teyidini müteakiben onaylanan isbu Sözlesme, ilgili hükümler sakli kalmak üzere, taraflarin Sözlesme'den dogan ödeme/teslim yükümlülüklerini yerine getirdikleri zamana kadar yürürlüktedir.

DELIL ANLASMASI VE YETKILI MAHKEME

Bu Sözlesme'den ve/veya uygulanmasindan dogabilecek hertürlü uyusmazligin çözümünde SATICI kayitlari (bilgisayar-ses kayitlari gibi manyetik ortamdaki kayitlar dahil) kesin delil olusturur; mevzuat çerçevesinde belirlenen parasal sinirlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri, asan durumlarda ALICI'nin ve SATICI'nin yerlesim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve yetkilidir.

Parasal sinira ilişkin bilgiler asagidadir.

28 Mayis 2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere:

• Degeri iki bin Türk Lirasinin altinda bulunan uyusmazliklarda ilçe Tüketici Hakem Heyetleri’ne, üç bin Türk Lirasinin altinda bulunan uyusmazliklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne, büyüksehir statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirasi ile üç bin Türk Lirasi arasindaki uyusmazliklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne basvuru zorunludur. Zorunlu olan durumlarda basvurudan sonra veya bu degerlerin üzerindeki uyusmazliklar için Tüketici Mahkemeleri’ne basvurulabilecektir.

ALICI bu Sözlesme'de ve ayrilmaz parçasini olusturan sipariş-sözlesme ön bilgilendirme formunda yazili tüm kosullari ve açiklamalari okudugunu, satisa konu Ürünlerin temel nitelikleri, satis fiyati, ödeme sekli, teslimat kosullari vs. satisa konu Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakki konusunda önceden bilgi sahibi oldugunu, ön bilgileri INTERNET SITESI'nde elektronik ortamda görmesinin ve teyidin yani sira elektronik postasina gönderildigini, böylece tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay vererek ürünü sipariş ve isbu Sözlesme hükümlerini kabul ettigini beyan eder.

Islem Rehberi

ÜYE OLMA ADIMLARI

Boyner.com.tr’ye üye olmak için ana sayfamizdan sag üst kösede ‘ÜYE OL’ seçenegini tiklayin. Açilan“Yeni Üye” sayfasinda Ad, Soyad, E-posta, Sifre, Cinsiyet, Dogum Yili, Cep Telefonu bilgilerini eksiksiz doldurun. Varsa Boyner anahtar kart numaranizi eslestirin. Eger kampanyalardan haberdar olmak istiyorsaniz, “Yenili ve kampanyalardan Sms ve ya E-posta yoluyla kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.” baslikli kutucuklari isaretleyebilirsiniz. “Site Üyelik Sözlesmesi’ni okudum ve kabul ediyorum.” kutucugunu isaretleyip “Üyeligimi Tamamla” butonuna tiklayarak üye olabilirsiniz. Ana sayfamizdan sag üst kösede yer alan isminizin üzerine gelerek, profilinizi, verdiginiz siparişlerinizi, yaptiginiz iadeleri, sahip oldugunuz hediye çeklerini görüntüleyebilirsiniz. “Üyelik Bilgilerim” sekmesinden, e-posta adresinizi ve sifrenizi güncelleyebilirsiniz. “Adreslerim” sekmesinden yeni adres bilgisi girebilir veya girdiginiz adresleri düzenleyebilirsiniz. “siparişlerim”sekmesinden siparişlerinizin sipariş tarihini, sipariş numarasini, tutarini ve durumunu görüntüleyebilir; ayni sayfada yer alan “Görüntüle” linkini tikladiginiz zaman ise, ürünün fotografi, kodu ve sipariş verdiginiz adet bilgisi, birim ve toplam fiyat, sipariş son durumu detaylarina ulasabilirsiniz.

ÜYE GIRISI ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girin ve sag üst kösedeki “Üye Girisi” linkine tiklayin. Açilan sayfada, üyeliginizi olustururken kullandiginiz e-posta adresinizi ve belirlediginiz sifrenizi girin. “Giris Yap” butonuna basin. Eger sifrenizi unuttuysaniz “Sifremi Unuttum” linkine tiklayin. Açilan pop-up penceredeki e-posta alanina üyeliginizi olustururken kullandiginiz e-posta adresinizi girin ve “Sifremi Gönder” butonuna basin. Sifreniz size e-posta ile bildirilecektir.

ÜRÜN Satın ALMA ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girip alışverişe baslayabilirsiniz. alışveriş yaparken seçtiginiz ürünleri, renk ve beden tercihlerinizi yaparak, sepetinize SEPETE EKLE butonu ile ekleyebilirsiniz. Sepetinize ürün eklediginizde; “alışverişe Devam Et” ve “alışverişi Tamamla” butonlarini içeren bir mesaj kutusu açilir. alışverişe devam etmek istiyorsaniz; “alışverişe Devam Et” butonuna tiklayarak, alışverişinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Farkli bir ürün daha sepetinize eklemeyip, direkt Satın alma yapmak istiyorsaniz, “alışverişi Tamamla” butonuna tiklayarak sepetinize gidebilirsiniz Sepetiniz sayfasinda adet kismindan ürününüzün adetini degistirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarini görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Sepet sayfasinin ilk asamasinda sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz. “Devam Et” butonuna tikladiginiz zaman Üye Girisi sayfasina yönlendirileceksiniz. Açilan sayfada, üyeliginizi olustururken kullandiginiz e-posta adresinizi ve belirlediginiz sifrenizi girerek “Teslimat- Fatura Adresi” sayfasina yönlendirileceksiniz. “Teslimat Adresi, Ödeme Seçenekleri, sipariş Onayi” sayfasinda, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsaniz, adres bilgilerinizi girerek kayit olusturup kaydetmelisiniz. Ayrica, siparişinizi “Tikla Gel” hizmetinden faydalanarak Boyner’den Satın aldığınız ürünleri uygun Boyner & Boyner Magazalari’ndan teslim alabilirsiniz. Faturanizdaki adresin farkli olmasini istiyorsaniz, “+ Yeni Adres” butonuna tiklayarak fatura adresini giriniz. Teslimat adresi ve fatura adresi için ilgili kutulari tiklayiniz. siparişinizin faturasinin dogru kesilebilmesi ve teslimatta problem yasanmamasi için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve dogru oldugundan emin olunuz. Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi olusturduktan sonra “Ödeme Seçenekleri” basligi altindan, kredi/banka karti bilgilerinizigirerek ve istediginiz taksit seçenegini seçerek doldurunuz . Kart bilgilerinizi doldurduktan sonra “sipariş Onayi” basligi altindan, Satın almak üzere oldugunuz ürün görselini, kod, renk, beden bilgisini, ödeme yapacaginiz toplam tutari ve kargo ücretini görüntüleyebilirsiniz. Ön Bilgilendirme Kosullari’ni, Diger Ön Bilgilendirme Kosullari’ni ve Mesafeli Satis Sözlesmesi’ni okuyarak onaylamaniz gerekmektedir. Ön Bilgilendirme Kosullari, Diger Ön Bilgilendirme Kosullari ve Mesafeli Satis Sözlesmesi’ni onay kutucugunu seçerek onaylayip, “alışverişi Tamamla” butonuna basabilirsiniz. Ödeme için bilgilerinizi dogru girdiginizde siparişinizin tamamlandigini belirten bir sayfa karsiniza gelecektir. Bu sayfada sipariş numaraniz bulunmaktadir. siparişiniz ile ilgili bilgiler ayni sekilde e-posta adresinize de gönderilmektedir. “siparişi Tamamla” butonu kullanilarak yapilan alışverişlerde; banka ya da Boyner Güvenlik Sistemleri Ekibi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi karti sahibine, sistemlerinde kayitli bir telefon numarasindan ve/ya e-posta adresinden ulasmasi gerekebilir. Kredi karti sahibine kayitli iletisim bilgilerinden ulasilamaz ise siparişinizi kredi karti sahibinin güvenligini saglamak amaci ile iptal edebilmektedir. siparişinizin banka tarafindan onay alabilmesi için; bankanizda ve sitemizde kayitli kisisel iletisim bilgilerinizin güncellenmis olmasi gerekmektedir.

BILGILENDIRME

Isleminiz tamamlanmadan önce bilginize sunulacak mesafeli satis sözlesmesini satis tamamlandiktan sonra sisteme gireceginiz elektronik posta adresinize gönderecegiz ve alti ay süreyle sizin için saklayacagiz. Satis tamamlandiktan sonra internet sitemiz üzerinden mesafeli satis sözlesmesine ulasmaniz mümkün olmayacaktir. siparişiniz tamamlanmadan önce girdiginiz verilerin dogrulugunu kontrol edebilmeniz amaciyla sipariş özetiniz bilgilerin altinda diger ön bilgilendirmeler bölümü altinda görüntülenmektedir. Bu asamada isterseniz üst bölümden sepetinize dönebilirsiniz. “Tüketici, sikâyetine ilişkin bir uyusmazlik söz konusu olmasi hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine basvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyusmazliklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarina ilişkin parasal sinirlar; a) Ilçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sinir, 2.200 Türk Lirasi, b) Büyüksehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sinir, 2.200 Türk Lirasi ile 3.300 Türk Lirasi arasi, c) Büyüksehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sinir, 3.300 Türk Lirasi, ç) Büyüksehir statüsünde olmayan illere bagli ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sinir, 2.200 Türk Lirasi ile 3.300 Türk Lirasi arasi olarak tespit edilmistir. Bu degerlerin üzerindeki uyusmazliklar için tüketici hakem heyetlerine degil, tüketici mahkemelerine basvuru yapilir. Yetkili merci, tüketicinin yerlesim yerinin bulundugu veya tüketici isleminin yapildigi yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir. Uyusmazlik hâlinde ayrica tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyusmazlik çözüm yollarina basvurabilirsiniz. Alternatif uyusmazlik çözüm yollarinin daha hizli, daha ekonomik ve daha etkin oldugu bilinmektedir. Bu çözüm yollarina basvurmak, hukuki çözüm yollarina basvurma hakkinizi ortadan kaldirmayacaktir.”

Gizlilik Kurallari, Site Kullanim Sartlari ve Iletisimler ile Kisisel Verilerinize ilişkin Bilgilendirme

Degerli Müsterilerimiz, Üyelerimiz,

Gizlilik Kurallarimiz, Iletisimler, Site Kullanim Sartlari ve Kisisel Verilerinizin Islenmesi ile ilgili uygulamalarimiz ve Kisisel Verilerin Korunmasi Kanunu kapsamindaki haklariniz hususunda sizleri bilgilendirmek isteriz.

Sirketimiz Boyner Buyuk Mağazacılık A.Ş. ve www.Boyner.com.tr Sitemizde (mobil uygulamasi dahil) üye-müsteri bilgilerinin gizliligi, korunmasi, islenmesi-kullanimi, ticari elektronik iletisimler ve diger hususlarda asagida cari esaslari belirtilen Gizlilik Kurallari-Politikasi ve Uygulama-Kullanim Sartlari geçerlidir.

Üyeler tarafindan verilen bilgilerin ve islemlerin güvenligi için gerekli önlemler bilgi ve islemin mahiyetine göre Sirketimiz veya ilgili kurulusca sistemlerde ve internet altyapisinda alinmistir. Sitemizi kullanimlarinizda tüm kredi karti islemleri ve onaylari Sirketimiz'den bagimsiz olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluslarinca online olarak aranizda gerçeklestirilmektedir (Kredi karti "sifresi" gibi bilgiler Sirketimiz tarafindan tarafindan görülmez ve kaydedilmez).

Sitemize üyelik, ürün/hizmet Satın alma ve bilgi güncelleme amaçli girilen bilgiler, keza kredi karti ve banka kartlarina ait gizli bilgiler diger internet kullanicilari tarafindan görüntülenemez.

Herhalükarda gizliliklerinin korunmasi için gereken tedbirler alinmak ve kisisel verilerin islenmesine dair tüm yasal ilkelere uygun olmak üzere; alışveriş, iletisim ve diger her türlü kisisel olan-olmayan bilgileriniz Sirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.Sve Boyner Holding A.Ş. ile Boyner Grubu Sirketleri (*) ve Back Up Bireysel Ürünler Satis ve Pazarlama A.Ş. ve keza ortaklari-is ortaklari, halefleri, servis saglayicilari-tedarikçileri ve bunlarin belirleyecegi üçüncü kisiler/kuruluslar tarafindan, aldığınız/ilgilendiginiz ürünler ile ilgili müsteri hizmetleri, tüketici haklari ve diger imkanlardan istifade edebilmeniz ve/veya bunlarla ilgili ticari-mali-hukuki sorumluluk ve yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi ve/veya temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydiyla hukuken mesru menfaatler için gereken veya zorunlu olan durumlarda islenebilecektir. Böylece, bahsi geçenlerce gerek yasal nedenlerle, gerek genel ve kisiye özel ürün-hizmet ve imkanlardan yararlandirilabilmeniz, gerek ise her türlü ürün-hizmet tanitimi, reklam, iletisim, promosyon, satis, pazarlama, magaza karti, kredi karti ve üyelik islemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamalari yapilmasi amaci ile kisisel verileriniz, otomatik olan/olmayan yöntemlerle temin, devralinma, yasal azami süreler asilmamak üzere öngörülecek süre ile yurt içinde ve disinda yazili/manyetik arsivlere kaydedilme, depolanma, muhafaza, elde edilebilir hale getirilme, kullanilma, güncellenme, degistirilme, birlestirilme, yeniden düzenlenme, siniflandirilma, açiklanma, paylasim, (yurt içinde-disina) aktarilma, transfer ve sair islenmelere tabi tutulabilecek, kanunen zorunlu ise bazi uygulamalar için ayrica izniniz de rica edilebilecektir.

(*) Boyner Grubu Sirketleri, Boyner Perakende Tekstil Yatirimlari A.Ş., Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (Boyner, YKM, Çarsi, Fresh Company, Hangar), Altinyildiz Tekstil ve Konfeksiyon A.Ş., AY Marka Mağazacılık A.Ş. (Network, Divarese, Que, Fabrika), Beymen Mağazacılık A.Ş. (Beymen, Beymen Club), Firsat Elektronik Tic.ve San. A.Ş. (Morhipo), BR Mağazacılık Ticaret A.Ş. (Beymen Business, Altinyildiz Classics), BNR Teknoloji A.Ş. (Hopi), Anka Mağazacılık A.Ş. (Wepublic) gibi Boyner Holding A.Ş.'ne bagli sirketler ile mevcut-müstakbel diger istirakleridir.

Site'nin mobil versiyonu-aplikasyonunun (akilli cihaz uygulamasinin) kullanildigi hallerde Üyelerin Sirketimize, Boyner Grubu Sirketleri'ne, bayileri ile anlasmali kuruluslarina ait fiziki ve e-ticaret magazalari-reyonlari ile içinde yer aldiklari yapilari-siteleri ziyaretlerine ve buralardan alışverişlerine dair her türlü kisisel olan-olmayan bilgiler de (konum verileri, incelenen ürünler ve alışveriş konusu ürün-tutar bilgileri dahil) cihazlarinda ilgili fonksiyonlar açik ise bluetooth ve kablosuz ag baglantilarindan uygun teknik yöntemler ile alinabilir, yukaridaki paragrafta belirtilen çerçevede anilan sirketler ve kuruluslarca yurt içinde ve disinda islenebilir, aktarilabilir.

Üyelerimiz ile, yine kanunlara uygun sekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanitim, reklam, iletisim, promosyon, satis ve pazarlama amaciyla, keza magaza karti, kredi karti ve üyelik bilgilendirme, islem, uygulamalari için Sirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.S ve Boyner Holding A.Ş.- Boyner Grubu Sirketleri ile Back Up Bireysel Ürünler Satis ve Pazarlama A.Ş.'nce SMS/kisa mesaj, anlik bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, (cihazinizda açik ise) bluetooth-diger kablosuz aglar ve diger elektronik iletisim araçlari ile sosyal, ticari ve sair elektronik iletisimler yapilabilir, Üyelerimize ticari elektronik iletiler gönderilebilir.

Sitemizden ulasilan diger sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikalari, kullanim, iletisim ve kisisel veri islenme sartlari geçerlidir; reklam, banner, içerik görmek veya baska herhangi bir amaç ile ulasilan web sitelerinden bilgi kullanimlari, keza sitelerin etik ilkeleri, gizlilik-güvenlik prensipleri, servis kalitesi, kullanim sartlari ve diger uygulamalari sebebi ile olusabilecek ihtilaf, maddi-manevi zarar ve kayiplardan Sirketimiz sorumlu degildir.

Üyelerin Sitemizden veya Sitemizde link verilen diger sitelerden edindikleri bilgiler, taraflarina elektronik iletisimi yapilan bilgilendirme, tanitim ve reklamlar, keza her türlü öneriler çerçevesinde aldiklari kararlardan, bunlara göre yaptiklari hertürlü islem ve uygulama ile sonuçlarindan Üyeler sorumludurlar.

Üyelerin belirtilen suretler ile bilgilenmeleri ve/veya taraflarina yapilan iletisimler, bilgilendirmeler, tanitim ve reklamlar neticesi bir ürün/hizmet Satın almasi söz konusu olursa anilan islem ayrica ve kanuni usulünce yapilacak tüketici sözlesmesine tabidir. Tüketici sözlesmesi kendi sartlarinda ve taraflari arasinda uygulanir. Sitemizden alışverişlerinizde, her islem sirasinda göreceginiz sipariş ön bilgilendirme formu-mesafeli satis sözlesmesi sartlari geçerli olacaktir.

Üyelerimiz arzu ettikleri her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (yukarida-asagida) belirtilen iletisim kanallarindan Sirketimize ulasarak kisisel veri kullanimi-islenmelerini ve/veya taraflarina ticari elektronik iletisimleri durdurabilirler. Üyenin bu husustaki açik bildirimine göre, kisisel veri islemleri ve/veya belirttigi kanallar için tarafina iletisimler yasal azami süre içinde durdurulur (yasalara göre mümkün-gereken islem ve iletisimler devam eder). Üye dilerse ayrica, hukuken muhafazasi gereken ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayit sisteminden silinir ya da kimligi belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Üye isterse kisisel verilerinin islenmesi ile ilgili islemler hakkinda Sirketimize her zaman basvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki basvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafina açiklanarak kabul edilmeyebilecektir.

Böylece; isim, soyisim, rumuz, yas, cinsiyet, medeni durum, yasanilan bölge, egitim düzeyi, ilgi alanlari, kiyafetler dahil her türlü ürüne ilişkin alışveriş aliskanligi-tercih, zevk ve begeniler, fatura içerikleri, cep telefonu numasi, cihaz kodu, IP no-adresi, mail adresi ve konum verileri gibi kisisel bilgilerinizin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi, hangi amaçla islenecegi ve kimlere hangi amaçla aktarilabilecegi hususlarinda tarafiniza böylece bilgi verilmesinin yanisira kisisel bilgilerinizin islenip islenmedigini, islenmisse buna ilişkin bilgileri, amacina uygun kullanilip kullanilmadigini, yurt içinde ve disinda aktarildigi üçüncü kisileri ögrenme, bilme ve tüm bu hususlarda bilgi talep etme haklarina, keza eksik veya yanlis islenmis olmalari halinde düzeltilmesini, kanuni sartlarina ve yöntemine uygun olarak silinmesini veya yok edilmesini ve bu durumun verilerimin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme, ayrica, bilgilerinizin otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile aleyhinize bir sonucun ortaya çikmasina itiraz etme ve kanuna aykiri olarak islenmesi sebebi ile zarara ugramaniz halinde giderilmesini talep etme haklarina sahip oldugunuzu, tüm bu konularda veri sorumlusu Sirketimiz Boyner Buyuk Mağazacılık A.Ş.ye basvurabileceginizi, bu basvuru-talepleriniz gereginin yasal azami süreler içinde yerine getirilecegini (bilgilerin silinmesi veya yok edilmesi istendiginde, ayni amaci saglamak üzere kisiliginiz belirlenebilir olmayacak sekilde anonimlestirilebilecegini) yahut hukuki gerekçesi tarafiniza açiklanarak kabul edilmeyebilecegini, bu takdirde kanuni mercilere basvurabileceginizi, kanunen yapilmasi mümkün veya gereken veya yükümlü olunan kisisel veri islenmelerinin ise herhalükarda devam edecegini bilgilerinize sunariz.

Sitemiz ile ilgili her türlü bilgi ve içerik ile bunlarin düzenlenmesi, revizyonu ve kismen/tamamen kullanimi konusunda; Sirketimizin anlasmasina göre diger üçüncü sahislara ait olanlar hariç; tüm fikri-sinai haklar ve mülkiyet haklari Sirketimize ve/veya Boyner Holding A.Ş.-Boyner Grubu Sirketleri'ne aittir.

Sirketimiz yukaridaki konularda ve müsteri-üyelerine sunacagi ürün, hizmet ve firsatlarda gerekli görebilecegi her türlü degisikligi yapma hakkini sakli tutar; bu degisiklikler Sirketimizce Siteden veya diger uygun yöntemler ile duyuruldugu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan sartlarina tabidir.

Tüm bu konularda ek bilgi almak için Sirketimize danisabilirsiniz.

Müsterilerimiz-üyelerimiz talep ve sikayetlerini su iletisim kanallarindan ulasarak Sirketimize bildirebilir.

Adres: Boyner Buyuk Mağazacılık AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 Istanbul Telefon: (0212) 444 2967 E-mail: online@boyner.com.tr Internet Adresi: www.www.boyner.com.tr

Fabrika-tr.com’ u tikladigimda neden boyner.com.tr açiliyor?

Fabrika-tr.com Boyner Gruba bagli Ay Marka Mağazacılık A.Ş. çatisi altinda müsterilerine hizmet vermekteydi. 19 Nisan 2017 tarihinden itibaren Fabrika-tr.com yine Boyner Gruba bagli olan boyner.com.tr çatisi altinda müsterilerine hizmet verecektir. Fabrika markasina ait yeni ve eski sezon ürünler boyner.com.tr’ de müsterilerimizin hizmetine sunulacaktir.

Fabrika-tr.com’ den Satın aldığım ürünlerin iade islemlerini nasil gerçeklestirebilirim?

Iade isleminiz sonucunda iade çeki almak isterseniz tüm Network Magazalarindan islemlerinizi gerçeklestirebilirsiniz, kredi kartiniza iade yapilmasini isterseniz ürünleri Ay Marka deposuna iade etmeniz gerekir.

Depoya iade edilecek ürünlerinizi anlasmali kargo sirketi Yurt Içi Kargo ile gerçeklestirebilirsiniz. Alici kodunu "291368256 AYMARKA A.S – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir. Ihtiyaciniz olmasi durumunda Ay Marka depo adresini asagida sizler ile paylasiyoruz.

Ay Marka Depo Adresi: AY Marka Mağazacılık A.S Büyükçekmece Karinca Lojistik Depo Adres: Ulus Mah. Çatalca Yolu Cad. No: 2 /1 B.Çekmece Istanbul

Fabrika-tr.com’ den Satın aldığım ürünlerin degisim islemlerini nasil gerçeklestirebilirim?

Fabrika markali ürünlerin 19 Nisan 2017 tarihinden sonra sadece boyner.com.tr’ de satisi gerçeklesecegi için degisim islemi Ay Marka Mağazacılık A.Ş. ‘de gerçeklestirilememektedir. Degisim yapmak istediginizde önce Ay Marka Mağazacılık A.Ş.’ den iade isleminizi kredi kartiniza gerçeklestirebilir, istediginiz ürün boyner.com.tr stoklarinda varsa sipariş verebilirsiniz.

Fabrika-tr.com için olusturdugum sikayet ve bilgi taleplerim hakkinda nereden bilgi alabilirim?

444 36 62 numarali Ay Marka çagri merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çagri merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasinda hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com’dan aldığım henüz teslim almadigim siparişin iptalini nasil gerçeklestirebilirim?

444 36 62 numarali Ay Marka çagri merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çagri merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasinda hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com’dan aldığım ürünlerin özelligini yitirdigini düsünüyorsam ne yapmaliyim?

Ürününüzün normal kullanim sartlari içerisinde üretim hatasindan kaynaklanan bir nedenle özelligini yitirdigini düsünüyorsaniz iade süreçlerinde belirtilen adimlari Ay Marka deposundan ya da Network Magazalarindan gerçeklestirebilirsiniz. Iadeniz Ay Marka deposuna ulastiktan sonra Ay Marka kalite birimi tarafindan incelenecektir ve en kisa sürede SMS ve e-posta ile bilgilendirme gerçeklestirilecektir.

Detayli bilgi almak isterseniz 444 36 62 numarali Ay Marka çagri merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çagri merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasinda hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com üyeligimle boyner.com.tr’den alışverişlerime devam edebilir miyim?

Boyner.com.tr’ de üyeliginiz bulunuyorsa boyner.com.tr’ deki kullanici adi ve sifreniz ile alışverişlerinizi gerçeklestirebilirsiniz. Sifrenizi unuttuysaniz sifremi unuttum alanindan sifrenizi degistirebilirsiniz.

Boyner.com.tr’ de üyeliginiz bulunmuyor ve fabrika-tr.com’ da üyeliginiz bulunuyorsa fabrika-tr.com üyelik bilgileriniz ile boyner.com.tr’ den alışverişlerinizi gerçeklestirebilirsiniz.

Boyner.com.tr ve fabrika-tr.com’ da üyeliginiz bulunmuyorsa boyner.com.tr üzerinden yeni üyelik olusturabilir ve alışverişlerinizi gerçeklestirebilirsiniz.

Bu konuda herhangi bir durum ile karsilastiginiz durumda online@boyner.com.tr’ adresi araciligiyla Boyner Müsteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

 

siparişi hangi tarihte verdigimi hatirlamiyorum. Fabrika-tr.com’ dan ya da boyner.com.tr’ den aldığımi nasil ayirt edebilirim?

Fabrika-tr.com’ dan alinan siparişlerin kodu AYM ile baslamaktadir. Örnek sipariş kodu: “AYM-12345678-123456”.

Boyner.com.tr’den alinan siparişlerin kodu ise sadece rakamlardan olusur ve “1000” rakami ile baslar. Örnek sipariş kodu: “1000123456”

Boyner.com.tr üzerinden gerçeklestirdigim fabrika markali ürünler için iade, degisim ve sipariş iptallerini nasil gerçeklestirebilirim?

Boyner.com.tr üzerinden Satın alinan tüm marka ürünler için boyner.com.tr’ nin iade, degisim ve sipariş iptali süreçleri uygulanmaktadir. Bu bilgilere boyner.com.tr’ ye ait sikça sorulan sorular alanindan ya da buraya tiklayarak ulasabilirsiniz.

Boyner.com.tr’de her zaman vade farksız taksit avantajı

Zaten üye misin?

Hızlı Üyelik

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya

Üye Değil misin? Üye Ol

Üye Giriş

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya

Üye Değil misiniz? Üye Ol

Şifremi Unuttum

E-posta adresinize gönderilecek bağlantıya tıklayarak şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz.