Boyner Mag x Elle: Ace Nayman ile Sokaktan İlham Alan Bir Yolculuk

Bu yazın en cool parçalarını Boyner olarak bir araya getirmeye devam ediyoruz! Yepyeni ve iddialı markaların buluştuğu Hot Stuff seçkimizde öne çıkan isimlerden biri de: Ace Nayman. Enerjisini renklerden, ilhamını ise sokak stilinin özgür ruhundan alan bu genç markayı daha yakından tanımak istedik. Tasarımlarıyla dikkat çeken markanın kurucu ve tasarımcısı Ece Nayman ve Boyner Kadın, Erkek ve Çocuk Giyim Kategorileri Genel Müdür Yardımcısı Tuğba Güler Barlık, Elle dergisi röportajı ile Boyner Mag’te!

Ece Nayman, Markanın Kurucusu ve Tasarımcısı

2025 sezonunda Ace Nayman olarak neler bekliyor?

AQUASPACER Koleksiyonumuz, yaz mevsimini tüm hücrelerinizde hissedebileceğiniz nitelikte. Sizi okyanusun derinliklerine indiren transparan dokular, deniz kabuğu desenleri ve canlı renk tonlarıyla tasarladığımız parçalar; feminen ama güçlü bir siluet yaratıyor. Yazın enerjisini sadece giyinmek değil, yaşamak isteyen kadınlar için tasarlandı.

Peki, koleksiyonun bir hikayesi var mı? Ace Nayman’ın bize bu koleksiyonla birlikte söylemek veya hatırlatmak istedikleri neler?

Elbette, yaptığımız her koleksiyonun bir hikayesi ve derin bir araştırma süreci var. AQUASPACER ise sadece giyilebilir parçalar değil, aynı zamanda bir hikâye anlatıcısı. Bu sezon, çiçekleri opalize ederek parlatan Tyler Thrasher’ın çalışmalarından ilhamla su altı dünyasına bir yolculuğa çıkıyoruz. Aynı zamanda 90’lı yılların ikonik desenlerinden yola çıkarak kendi desenlerimizi yeniden yaratıyor, koleksiyonlar arasında geçişler ve bağlantılar kurmayı sürdürüyoruz.
Bu koleksiyonun temel fikri suyun üstü ve altı gibi, pozitif ve negatifin, zıt kutupların bir arada uyumla var olabileceğini hatırlatmak. Alt temada her zamanki gibi ‘rave’ kültürünün enerjisi hissedilirken, fütüristik çizgiler ve 60’ların uzay çağı estetiği de koleksiyona referans olarak eşlik ediyor.

Boyner’le yollarınız nasıl kesişti? Sadece Boyner’e özel koleksiyon parçalarınız var mı?

Boyner’le aynı vizyonu paylaşmak bizi bir araya getirdi. Yenilikçi ve modern tasarımları daha geniş bir kitleyle buluşturma fikri bizi heyecanlandırdı. Boyner’e özel bir koleksiyon tasarlamak hedeflerimiz içinde, iki ismin yan yana dinamik duruşu bizi bunun için motive ediyor.

Mini bir yaz stili gardırobu, tatil bavulu veya kolay uygulanır şıklık tüyosu verecek olsanız, neler söylersiniz? 

Kesinlikle vazgeçilmezim jean şortlar, beyaz bir atlet, Converse’ler… Bunların yanına ise renkli transparan parçalar, desenli bir ceket, taşlı gömlekler ve renkli bir terlik eklenebilir. Gold aksesuarlar ve küçük renkli çantalar bavula kesinlikle konmalı. Yazın iddialı parçalarını basic kombinlerle tamamlanmasını tavsiye ederim.

Bu cümleyi nasıl tamamlarsınız? Ace Nayman giymek çok eğlenceli çünkü…. 

Her bir parça sıradan bir günü bile özel kılmak için tasarlanıyor. Kalabalığın içinde öne çıkmayı seven, parti ruhunu her daim yansıtan, etrafa enerji ve neşe saçan insanlar için tasarımlarımız, bu yüzden Ace Nayman giymek eğlenceli!

Tuğba Güler Barlık, Boyner Büyük Mağazacılık Kadın, Erkek, Çocuk Kategorileri Genel Müdür Yardımcısı

Son dönemdeki değişim ve dönüşümün dinamiklerini ve ana kategorilerinize nasıl yansıdığına dair bilgileri anlatır mısınız? 2025 hedefleriniz neler?

Moda, sadece ne giydiğiniz değil; kim olduğunuzun ve dünyaya nasıl bir iz bırakmak istediğinizin güçlü bir ifadesi. Boyner’de modaya bu perspektiften yaklaşıyoruz: Sadece trendleri değil, hikayeleri de odağımıza alıyoruz. Marka ve ürün seçkimizle de alışveriş deneyimini sürekli zenginleştiriyoruz. Fabrika, Jeep, Mustang, Discovery Expedition ve Barbie gibi sadece Boyner’de bulunan markalarla müşterilerimizin her anına eşlik ederken; dünyanın takip ettiği Versace Jeans Couture, Just Cavalli, Karl Lagerfeld, Guess, Love Moschino gibi markalarla modanın nabzını tutuyoruz. Boyner’e özel iş birlikleriyle de koleksiyonlarımızı özgünleştiriyoruz. 2024’te 100’e yakın yeni markayı Boyner çatısı altında buluşturduk. 2025’te bu seçkiyi yaz sezonunda 20, kış sezonunda 20-25 yeni markayla genişletmeyi hedefliyoruz.

Alışveriş bir ihtiyaç değil, eğlenceli bir deneyim. Boyner bizler için bu anlamda neler tasarladı?

Yeni nesil mağazacılık anlayışımızla alışveriş deneyimini baştan tanımlıyor, mimariden aydınlatmaya, görsel sunumlardan kalbe işleyen sanatsal dokunuşlara kadar her unsuru yeniden yorumlayarak alışverişi hayatın içinden ama yepyeni bir boyuta taşıyoruz. Hedefimiz, alışverişi, farklı deneyimler içeren, hikayesi olan keyifli anlara dönüştürmek. Omnichannel stratejimizin bir parçası olarak, dijital platformlarımızda da kullanıcı dostu yenilikler ve teknoloji odaklı hizmetlerle alışveriş deneyimini daha hızlı, kolay ve keyifli hale getiriyoruz. Yapay zeka destekli Hediye Asistanı, içerik yorum özetleyici ve akıllı ürün sıralama gibi uygulamalar; online alışverişi yalnızca kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda kişiselleştirilmiş deneyimler sunarak müşteri mutluluğunun artmasını sağlıyor. Alışveriş ruhunu; deneyim, eğlence ve ilhamla yeniden tanımlarken; müşterilerimize alışverişin kendisini bir değer olarak sunuyoruz.

‘Hot Stuff’ olarak adlandırılan yeni marka seçkiniz büyük ilgi gördü. Bu kategori ile ilgili stratejiniz nedir? Moda dünyasında nasıl bir etki yaratmayı hedefliyorsunuz?

Dönüşüm yolculuğumuzun önemli adımlarından biri olan bu özel seçki, sezonun en yeni ve dikkat çekici markalarını bir araya getiriyor. Genç, yenilikçi ve tasarım odaklı, zaman zaman yalın ama çoğunlukla iddialı tavrın öne çıktığı Hot Stuff seçkisi; dünyadaki modayı sokak stiliyle birleştiren, özgün bir ifade alanı yaratıyor.

Peki, Ace Nayman markası ile çalışma hikayeniz nasıl başladı?

Ace Nayman ile yolumuz, Hot Stuff’ı tamamlayan yeni ve özgün marka arayışımız sırasında kesişti. Özellikle Gen Z’den ilham alan, cesur duruşu ve her parçasında hissedilen ‘cool’ tavrıyla, bize bir koleksiyondan fazlasını sundu. Boyner olarak her zaman ilklerin peşindeyiz; daha önce duyulmamış hikâyeleri, yeni bakış açılarını müşterilerimizle buluşturmayı önemsiyoruz. Ace Nayman’ın koleksiyonları, genç, özgür ve yaratıcı tarzı Boyner çatısı altında daha da görünür kıldı. Markanın ‘Day Time Party Wear’ felsefesi, cesur renk paleti ve oversize siluetleri, Boyner’in yenilikçi ve ilham veren moda yaklaşımıyla birebir örtüşüyor. Modern sanattan, sokak kültüründen ve dijital çağın estetiğinden beslenen tasarımlarıyla Ace Nayman koleksiyonu Boyner Hot Stuff seçkimize çok yakıştı.

Koleksiyondaki en çok hangi parçalar favoriniz?

Ace Nayman’ın sokak kültüründen beslenen renkli tasarımlarını çok beğeniyorum. Yaz akşamları için vazgeçilmezlerim arasında yer alan monogram elbiseler ve yalın kombinlerimin tamamlayıcısı rengarenk denim ceketler favorim.

+ posts