• 150 TL + alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo 30 Gün içinde iade hakkı

  • Vade Farksız Taksitli Ödeme Boyner Mağazaları'nda kolay değişim imkanı

  • Online Öde, Mağazadan Teslim Al

YARDIM

Neden üye olmalıyım?

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. Boyner.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz. Boyner.com.tr'ye üye olmak için tıklayınız. Boyner.com.tr’ ye üye olarak aynı zamanda Boyner Anahtar programına da üye olmaktasınız. Mağazalarımızdan kartınızı alarak alışveriş yapabilir, alışverişlerinizden puan kazanabilir ve her türlü Boyner Anahtar faydasından yararlanabilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Üye olmadan sepetinize seçtiğiniz ürünleri atabilirsiniz; ancak sepetinizdeki ürünleri satın almak için üye olmanız gerekmektedir.

Boynera Anahtar Kart ile üye olabilir miyim?

Boyner.com.tr'ye üye olurken Boyner anahtar kart bilgilerinizle üye olmanız sizi daha yakından tanımamıza yardımcı olacaktır. Üstelik Boyner Anahtar kart sistemine kayıtlı bilgileriniz sayesinde boyner.com.tr’ye üye olma sürecinizi hızlandırıp bir an önce alışverişe başlayabilirsiniz. Boyner Anahtar Kart ile üyeliğinizi oluşturduğunuzda Boyner.com.tr’ den yaptıgınız alışverişlerinizden kazanacağınız puanlar mevcut hesabınıza toplanır ve Boyner Anahtar Kart programında “Sezon Limitine Sezon İndirimi” için puan biriktirerek hedeflediğiniz indirim oranlarına daha hızlı ulaşabilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması sizi yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan hakkında bilgilendirmenin yanı sıra size özel teklifler geliştirmemize ve bu tekliflerin size zamanında ulaşmasına yardımcı olmaktadır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Boyner.com.tr'ye üye olurken kullandığınız e-posta adresi veya şifrenizi unuttuysanız Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum yönlendirmesine tıklayınız.

Tıkla Gel Nedir?

Boyner.com.tr’ den satın aldığınız ürünleri istediğiniz Boyner ya da YKM mağazalarından teslim alma hizmetidir. Bu hizmetimizden yararlanmak için sepetinizdeki tüm ürünlerde Tıkla Gel logosunun bulunması gerekmektedir.

Siparişimi hangi Boyner mağazalarından teslim alabilirim?

Boyner.com.tr' den oluşturulan Tıkla Gel’ e uygun sipariş teslimatı Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazaları hariç tüm Boyner ve YKM mağazalarından yapılmaktadır.

Tıkla Gel hizmeti ücretli midir?

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Siparişimi mağazadan teslim almam için ne gerekir?

Siparişinizi mağazamızdan teslim alırken sipariş numaranız ile birlikte kimlik belgenizi (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet veya Pasaport) mağaza müşteri ilişkileri personelimize iletmeniz yeterlidir. Teslimat işleminizin hızlı gerçekleşmesi için Boyner.com.tr’ den cep telefonunuza gönderilen sipariş bilgi SMS’ ini silmemenizi tavsiye ederiz. Mağazamıza siparişinizi teslim almak için gelemediğiniz durumlarda, yetkilendireceğiniz bir yakınınız siparişinizi sizin adınıza mağazamızdan teslim alabilir (Ödeme sayfasında teslim alacak kişinin isim ve soyisim bilgilerini doldurmanız ve sipariş numarasını yakınınıza iletmiş olmanız gerekmektedir). Belirtmiş olduğunuz isim haricindeki bir yakınınız da siparişinizi teslim alabilir. Böyle bir durumda siparişinizin teslimatı yapılmadan önce, güvenlik uygulamamız gereği, sipariş bilginizde kayıtlı telefon numaranızdan mağazamız sizi arayarak bilgilendirecektir. Bu nedenle iletişim bilgilerinizden size ulaşıyor olmamız önemlidir.

Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?

Siparişin mağazaya ulaşmasını takiben SMS ve E-posta yoluyla size bilgilendirme yapılacaktır. Siparişin mağazada bekleme süresi, siparişin mağazaya teslimini takip eden 7 gündür. Teslim alınmayan siparişleriniz için, bekleme süresinin 3. gününde SMS ve E-posta yoluyla siparişinizin mağazamızdan teslim alınması için sizlere hatırlatma yapılacaktır.

Mağazadan Teslimat siparişimin hazırlık ve teslim süresi kaç gün?

Boyner.com.tr'den oluşturulan siparişler 1 ile 10 iş günü içerisinde tedarik edilerek teslimat için belirlenen mağazaya teslim edilmektedir.

Siparişim teslimat için mağazada kaç gün bekletilir?

Siparişin mağazada bekleme süresi toplam 7 gündür.

Siparişimi verdikten sonra 7 gün içinde mağazadan teslim almazsam ne olur?

Siparişiniz iptal edilir ve sipariş tutarınız hesabınıza iade edilir. Siparişiniz iptal edilmeden önce çağrı merkezimiz ile iletişime geçerek sipariş teslim tarihinizi değiştirebilirsiniz.

Mağazadan Teslimat Siparişim için değişim yapabilir miyim?

Siparişinizi mağazadan teslim almanızı takip eden 30 gün içinde, ürün/ürünlerin kullanılmamış olması şartı ile, değişim işleminizi Boyner.com.tr veya Boyner mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişimi mağazadan teslim alırken ürünlerim için hediye paketi yapılır mı?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, sizden herhangi bir ekstra ücret talep edilmeden hediye paketi yapılacaktır. İsteğinizin gerçekleştirilmesi için talebinizi siparişinizi teslim alırken ilgili personele bildirmenizi rica ederiz.

Mağazadan Teslimat siparişimdeki ürün hasarlı ya da ayıplı ise ne yapılır?

Mağazadan Teslimat siparişinizdeki ürünler, siparişi size teslim edecek mağaza tarafından kontrol edilmektedir. Ürünler teslimata hazır olduğunda, siparişinizi mağazadan teslim almanız için ilgili mağazamıza davet edilirsiniz.

Mağazadan Teslimat siparişim için Cayma Hakkı kullanabilir miyim?

Mağazadan Teslimat siparişinizi boyner.com.tr’den oluşturduğunuz için, satın aldığınız ürünlerin Tüketici Kanunu ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde bildirilen durumlara uygun olmak şartı ile Cayma Hakkı kullanımı saklıdır.

Mağazadan Teslimat siparişimi iptal edebilir miyim?

Boyner.com.tr’den oluşturduğunuz siparişi, sipariş hazırlık sürecinde, hesabım sayfanızda bulunan “Siparişi İptal Et” bağlantısını kullanarak iptal edebilirsiniz. Hazırlık süreci tamamlanan ve mağazamıza teslim edilmek üzere transfer edilen siparişinizin iptali için ilgili siparişinizin mağazaya ulaşması gerekmektedir. İptal talebinizi internet sitemizde bulunan “Bize Ulaşın” alanından, Çağrı Merkezimize ya da teslimat için belirlediğiniz mağazamıza ulaşarak iletebilirsiniz.

Mağazadan Teslim siparişimi BOYNER mağazalarından teslim alabilir miyim - değişim/iade yapabilir miyim?

Boyner.com.tr’den oluşturulan Mağazadan Teslimat siparişleriniz Boyner ya da YKM mağazalarından teslim alınabilmektedir. Hangi Boyner ya da YKM mağazasından teslim almak istediğinizi ödeme anında internet sitemizden seçmeniz gerekmektedir. Sipariş için değişim ve iade işlemi teslim alınan Boyner ve YKM mağazalarından gerçekleştirilmektedir (Boyner Evde, Boyner Sports, YKM Sports ve Outlet mağazalarından işlem gerçekleştirilememektedir).

İade Kuponu nedir?

Gift Card kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi oluştururken kullandığınız bakiye “İade Kuponu” olarak üyeliğinize tanımlanmaktadır.

Siparişimi oluştururken iade kuponumu nasıl kullanırım?

Sepette, “İade Kuponu Kullan” bağlantısına tıklayarak üyeliğnize tanımlı iade kuponlarınıza ulaşabilir ve “Kullan” butonu ile ilgili kuponu sepetinize uygulayabilirsiniz.

İade kuponumu kullanmaktan vazgeçtim, ne yapmalıyım?

İade kuponunuzu kullanmak istemiyorsanız kupon bilginizi, ödeme onayı vermeden önce sepetinizden silmeniz gerekmektedir. Ödeme onayını takiben, sipariş , iade kuponu kullanılmadan oluşturulacaktır.

İade kuponu kullanarak oluşturduğum siparişimi iptal edersem, üyeliğime ikinci bir iade kuponu tanımlanır mı?

İade kuponu kullanarak oluşturduğunuz siparişinizi iptal etmeniz halinde, siparişinizi oluştururken kullandığınız tutarda yeni bir iade kuponu üyeliğinize tanımlanacaktır.

Siparişmi oluştururken iade kuponumu kullandım. Ödeme sayfasında neden kredi/banka kartı bilgisi girmem gerekiyor?

Siparişinizi oluştururken kullandığınız iade kuponu tutarı sepet toplamımızdan az ise, kalan tutarı kredi/banka kartı kullanarak ödemeniz gerekmektedir.

Siparişimi oluştururken sepette iade kuponu kullandım fakat, kupon tutarı siparişime yansımamış. İade kuponum mevcut siparişime uygulanır mı?

Ödeme onayını takiben, oluşturulan siparişe iade kupon tutarı dahil edilememektedir.

Ödeme sayfasında iade kuponu indirimim görünmüyor?

Siparişiniz için ödeme onayı vermeden önce sepet sayfanıza dönmenizi ve iade kupon bilginizi kontrol etmenizi öneririz. Sorunun devamı halinde buraya tıklayarak bize ulaşmanızı rica ederiz.

Mağazadan aldığım iade belgesini Boyner.com.tr’de kullanabilir miyim?

Boyner.com.tr’de sadece üyeliğe online tanımlanan iade kuponu kullanılmaktadır. Mağazadan alınan indirim kuponları Boyner.com.tr’de kullanılamamaktadır.

Boyner.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?

Boyner.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir, veya sitemizdeki departmanlardan ilgilendiklerinizi seçerek ürünleri inceleyebilirsiniz.Beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden Boyner.com.tr'yi ziyaret edip seçtiğiniz ürünleri sipariş edebilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Boyner.com.tr'de belirtilen ürün fiyatlarına KDV dahildir.

Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Satın almak istediğiniz ürünlerin ödemesini gerçekleştirmek için size en uygun yöntemi seçebilirsiniz.

Kredi Kartı ile Ödeme

Ödeme ekranına geldiğinizde varsayılan ödeme seçeneği olarak Kredi Kartı gelecektir. Kredi kartı bilgilerinizi kartın üzerine bulunduğu haliyle ilgili alanlara yazınız. Destekleyen bankalar için Kredi Kartı Ödemelerinde “3D Secure” olarak şifre girerek güvenli ödeme yapabilirsiniz. 3D ödeme için “3D Secure” seçeneğini tıklayınız.Kozmetik ürünlerinde taksit seçenegi bulunmamaktadır.

3D Secure Nedir?

3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir.

3D Secure Neden Güvenlidir?

3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Bu sayede kredi kartlarınızın yetkisiz kişiler tarafından internet ortamında kullanması engellenmektedir.

3D Secure ile nasıl alışveriş yapabilirim?

Sipariş onayla butonuna tıkladığınızda, kredi kartına ilişkin işlem yapılacak bankaya göre form gelecektir. Kullanılan kredi kartı 3D Secure sistemine henüz kayıt edilmemiş ise “Aktivasyon Formu” gelir. Bilgileriniz bankadan doğrulandığı takdirde siparişiniz onaylanır. (3D Secure sayfasının açılması için Pop-Up engelleyicilerinizin kapalı olması gerekmektedir.

Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?

Siparişinizin onaylanması ve kargo firması tarafından işleme alınması için siparişinizle ilgili ödemenin kredi kartı ile tahsil edilmiş olması gerekmektedir.

Daha önce Boyner Mağazaları'ndan almış olduğum Boyner Hediye Çeki/Boyner Gift Card'ı Boyner.com.tr'den yapacağım alışverişlerde kullanabilir miyim?

Boyner Hediye Çeki ve Boyner Gift Card'larınızı Boyner, YKM, Boyner.com.tr'den yapacağınız alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Boyner.com.tr'den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kredi kartı bilgilerini kaydediyor musunuz?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. tarafından tutulmamaktadır.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

Siparişimin durumunu öğrenebilir miyim?

Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için; Siparişlerim bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir, 444 29 67 numaralı destek hattımızı arayabilir ya da online@boyner.com.tr adresine e-posta atabilirsiniz.

Ürün Temin Koşulları?

Boyner.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi ne kadar?

Boyner.com.tr’de satılan tüm ürünler, BOYNER mağazalarından tedarik edilerek 2-7 gün içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

Satın aldığınız ürüne ilişkin kargo bedeli siparişinizi onaylarken tarafınıza sunulur ve onayınız dahilinde sipariş tutarına ilave edilir. Siparişiniz adresinize ulaştığında kargo yetkilisine kesinlikle ödeme yapmayınız.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünler Türkiye'nin her yerine adresinize teslim edilir. Yurt dışına ve Kıbrıs'a gönderim yapılmamaktadır.

Siparişimi oluştururken iade kuponumu nasıl kullanırım?

Mağazadan Teslimat siparişiniz için ekstra herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Kargo firması bana ulaşamazsa ne olur?

Kargo firması size verdiğiniz adreste ulaşamazsa, adresinize, üzerinde irtibata geçebileceğiniz telefon, adres bilgileri bulunan bir "Haber Kağıdı" bırakacaktır. Bu numaraları arayarak paketinizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Teslimat ücreti nedir?

Boyner.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde, Türkiye içindeki tüm adresler için 8 TL sabit sevkiyat bedeli oluşmaktadır. 150 TL üzeri tutardaki siparişleriniz için sevkiyat bedeli alınmamaktadır.

Alışverişim hangi kargo şirketi ile ulaştırılacak?

Boyner.com.tr’den yapılan alışverişlerin sevkiyat işlemleri Yurtiçi Kargo tarafından sağlanmaktadır.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Boyner.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

"İlgili mevzuat uyarınca; Hizmet sağlayıcılar (posta-kargo firmaları) tarafından, posta gönderilerinin alıcıya teslimi aşamasında; asgari olarak; teslim alanın, adı-soyadı, TC kimlik numarası (yabancı uyruklular için pasaport numarası, uluslararası geçerliliği olan muadili belgenin numarası veya TC yetkili mercilerince verilmiş kimliği tespite yarayan belge numarası) kayıt altına alınır ve gerektiğinde ilgili mercilere sunmak üzere gizliliği sağlanarak en az iki yıl süreyle saklanır. Alıcının kimlik bilgilerini vermek istememesi durumunda gönderi teslim edilmez, göndericisine iade edilir."

Boyner.com.tr'den satın almış olduğum ürünleri nasıl iade edebilirim?

a.Satın almış olduğunuz ürünü Online iade etmek istiyorsanız...

1. İade koşulları

Satış Sözleşmesinin Cayma Hakkı maddesi kapsamında müşterinin ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde sebep belirtmeksizin ürünü iade etme hakkı mevcut olup Boyner.com.tr üzerinden satın alınan ürünlerin para iadesi için Boyner& ve Boyner.com.tr ‘ye iade yapılmalıdır.

“Koşulsuz müşteri memnuniyeti” anlayışımız kapsamında ürün ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tadilat görmemiş ise ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.

Üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Üretim hatası olduğu düşünülen ürünler, üretici firmalar tarafından kontrol edilerek iade kararı verilecektir. Kontrol süreci üretici firmalara bağlı olduğu için iade sürecinin sonuçlanması firmaların süreçlerine tabidir.

2. Bildirim

Hesabım sayfasındaki Siparişlerim bölümünden ilgili Siparişinizi seçerek Değişim/İade talebinizi iletebilirsiniz. Bu şekilde işlemleriniz daha hızlı gerçekleşecektir.

3. Kargo ile geri gönderim

İade edilmek istenen ürünler kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak paketlenmeli ve kargoya teslim edilmelidir. Fatura arkasındaki iade formu doldurulmalı ve imzalanmalıdır. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri için “İade Faturası” kesilmelidir aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir. Ürün paketlemesi ürünün orjinal ambalajına ve içindeki ürünlere zarar gelmeyecek şekilde yapılmalıdır. Ürünleri Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Bunun için ürünleri 265153336 alıcı koduyla aşağıdaki adrese gönderilmek üzere Yurtiçi Kargo’ ya teslim edebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderimde kargo ücreti kabul edilmemektedir.

İade Adresi : Ekol Sakura Tesisi - Boyner Dağıtım Merkezi Şekerpınar Mahallesi, Yudum Sokak No:6 Kat:2-3 Çayırova / Kocaeli

4. Geri Ödeme

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

b.Satın almış olduğunuz ürünü Boyner&YKM Mağazası'na iade etmek istiyorsanız...

Boyner.com.tr’den satın aldığınız ürünleri, tutar iadesi talebiniz doğrultusunda, Boyner&YKM mağazalarına iade edebilirsiniz. İade işleminize başlanmadan önce size iki seçenek sunulur; - İadenizi alışveriş kuponuna çevirebilir ve kuponunuzu farklı bir alışverişte kullanabilirsiniz. - İadenizin ödeme türünüze uygun olarak kartınıza iadesini talep edebilirsiniz.

Alışveriş kuponu (Gider pusulası)

İadenizi alışveriş kuponuna çevirmek isterseniz, iade tutarınız oranında ve size özel bir gider pusulası hazırlanır. Hazırlanan belge ile, dilediğiniz zaman Boyner&YKM mağazalarından alışveriş yapabilirsiniz. Gider pusulanızı kullanmak istemezseniz, ilgili tutarın kredi kartınıza iadesini talep edebilirsiniz. Bankaların süreç ve uygulamaları gereği, kredi kartına iade işlemleri ödeme işlemini takip eden 1 yıl ile sınırlanmıştır.

Online İade

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesi, ödeme için kullandığınız kartınıza, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır. İade işleminiz, ürünlerinizi mağazamıza teslim etmenizi takip eden 24 saat içinde onaylanacaktır. Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadenizin kartınıza yansıması 2-4 günü bulabilmektedir. İadeniz kartınıza, artı bakiye olarak yansıyacaktır.

İademi mağazadan nakit olarak alabilir miyim?

Ödemenizi online ve kredi/banka kartı kullanarak yaptığınız için tutar iadesinin nakite çevrilmesi muhasebesel olarak mümkün değildir. Bu doğrultuda iadeniz, ödeme için kullandığınız karta, ödeme türünüze uygun olarak, -bankanızın online ödeme sistemi- üzerinden yapılacaktır.

İadem farklı banka/kredi kartına yapılır mı?

İadeler banklaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktaıdır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta; ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

Boyner.com.tr'den satın almış olduğum bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

a. Satın almış olduğunuz ürünü Boyner.com.tr üzerinden Değiştirmek istiyorsanız...

1. Değişim koşulları

Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerde renk/beden değişikliğini yalnızca Boyner Mağazaları'ndan yapabilirsiniz. Tüm Boyner Mağazaları'ndan “Mağazadan İade” kısmında anlatıldığı gibi alışveriş kuponu (Gider Pusulası) alarak yapabilirsiniz. Alışveriş kuponunu Boyner Mağazaları’nda istediğiniz ürünlerde ve istediğiniz zaman kullanabilirsiniz.

Her ürünün iadesi mümkün mü?

Boyner.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin bazıları özel değişim/iade koşullarına tabidir. Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.

Siparişimi iptal edebilir miyim? Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, siparişinizin iptalini siparişlerim bölümü üzerinden yapabilir, e-posta (online@Boyner.com.tr) ile talebinizi iletebilir veya destek hattımızı (0212) 444 2967 hafta içi çalışma saatleri içinde arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

İadesi onaylanan ürünlerimin iadesi banka kartıma ne zaman ulaşacak?

İade talebiniz onaylandığında, iade bedeliniz otomatik olarak alışverişin yapılırken kullanılan kredi kartına iade edilir. İadenin kartınıza ulaşması ilgili bankanın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Ayrıca taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

Yaptığım alışverişin iadesini, ürünü satın alırken kullandığımdan farklı bir banka hesabına/kredi kartına alabilir miyim?

Boyner.com.tr'den yapmış olduğunuz alışverişleri iade etmeniz durumunda iade bedeli yalnızca siparişi oluştururken tercih ettiğiniz ödeme yöntemiyle ve kullanmış olduğunuz ödeme aracına iade edilmektedir.

Garanti koşulları ve yetkili servisler hakkında bilgi

Boyner Mağazaları'ndan satın almış olduğunuz, üretici garantisi olan ürünlerin garanti süreleri ve koşulları üretici firmaya gore değişiklik gösterebilir. Lütfen ürününüzün içinden çıkan garanti belgesini dikkatle inceleyiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerinizle ilgili değişim ve iade taleplerinizi veya hata/arıza şikayetleriniz için ilgili firmanın yetkili servisleriyle irtibata geçmeniz gerekmektedir. Ürününüzle ilgili yetkili servislerin bilgisini garanti belgenizin arkasında bulabilirsiniz. Garanti kapsamında olan ürünlerin değişim/iade kararları yetkili servisleri tarafından verilmekte olup, ürün test süreleri firmaya gore değişiklik gösterebilmektedir.

Tüzel kişi iadeleri:

Boyner.com.tr'den siparişinizi tüzel kişi olarak verdiyseniz ve firma adına fatura kestirdiyseniz, iade talepleriniz için “iade faturası” kesmeniz gerekmektedir. İade faturası, alışveriş faturasının adına kesildiği kurum tarafından, alışverişe dair kargo bedeli dahil edilmeden kesilir ve Boyner'e iletilir. İade faturası kesilmeyen ve Boyner'e ulaştırılmayan iade talepleri gerçekleştirilemeyecektir. Tüzel kişi olarak Boyner.com.tr'den satın almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade süreçleri bireysel müşterilerle aynıdır.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

TARAFLAR VE KONU

İşbu sözleşme www.Boyner.com.tr internet sitesinden (bundan sonra İNTERNET SİTESİ olarak anılacaktır) ürün (bundan sonra ÜRÜN/ÜRÜNLER olarak anılacaktır) satın alacak kişi (bundan sonra ALICI olarak anılacaktır) ile Boyner Buyuk Magazacilik AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 İstanbul adresinde (Tel: (0212) 444 2967; email: online@boyner.com.tr) bulunan satıcı firma Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (bundan sonra SATICI olarak anılacaktır) arasındaki alışverişe ilişkin olarak, ALICI tarafından elektronik ortamda doldurulan, ÜRÜN ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliğinin, satış fiyatının, satış bedelinin tahsilat usül-şartlarının ve satış tarihinin belirtildiği sipariş formu ile Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında tarafların hak, hukuk ve yükümlülüklerini tespit eder.

CAYMA HAKKI

TÜKETİCİ,hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (ve cezai şart ödemeksizin) malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkına bulunmaktadır. Söz konusu hakkın süresi içerisinde kullanılması durumunda Ürün, cayma bildiriminin tarafımıza ulaşması tarihinden itibaren 20 gün içerisinde tarafımızca geri alınacaktır.

Ancak ilgili hukuki düzenlemeler gereğince şu mal/hizmetlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır: ALICI’nın özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda üretilen (üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler dahil) mallar; kozmetik vb.leri ile çikolata vb. gıda maddeleri gibi niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar; ALICI tarafından ambalajı açılmış cd, dvd gibi ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri; fiyatı borsa gibi teşkilatlanmış piyasalarda belirlenen mallar; gazete, dergi gibi yayınlar; bahis ve piyangoya ilişkin hizmetler; genel olarak, elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve ALICI’ya anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar. Ayrıca, ALICI onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal-hizmetler.

Cayma hakkının kullanılması için yasal 14 günlük süre içinde SATICI'ya yazılı bildirimde bulunulması şarttır. (Yazılı bildirim mektup, elektronik posta gibi bir sürekli veri taşıyıcısı-uzaktan iletişim aracı ile de yapılabilir) Bu hakkın kullanılması halinde, anılan yazılı bildirimin yanı sıra 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen Ürün'ün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile (vergi mevzuatı uyarınca) fatura aslının iadesi gerekmektedir. Ayrıca, iade edilmesi gereken Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak SATICI'ya teslim edilmesi gerekmektedir. Cayma hakkı kullanılarak iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.

ALICI tarafından iade faturası kesilmesi gereken hallerin yanı sıra Ürünle beraber iade edilecek olan faturanın arkasında yer alan ile ilgili bölüm doldurulup imzalanacaktır. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde kabul edilmeyecektir.

Yukarıda yazılı belgelerin ve Ürün'ün SATICI'ya bu şekilde ulaşmasını takip eden 10 gün içinde Ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır (Genel Hükümler 7. maddenin iadeye ilişkin hüküm ve açıklamaları cayma hakkının kullanılması sebebi ile iade hallerinde de geçerlidir)

Cayma hakkı kullanılabilen Ürünlerde, yine mevzuat uyarınca, malda mutat kullanım dışında kullanımdan ötürü meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ya da genel olarak ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir değer azalması söz konusu ise ALICI’nın değerdeki bu azalmayı, iade imkânsızlığı var ise malın değerini (yukarıdaki satış fiyatını) SATICI'ya tazmin etmesi gerekir.

GENEL HÜKÜMLER

1. ALICI, İNTERNET SİTESİ'nde gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimat ve cayma hakkı ile kullanım şartlarına ilişkin ön bilgilerin tarafına ulaştığını, okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyit-onayları verdiğini kabul eder.

2. Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa, SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması tarafından teslim edilir. SATICI sattığı ürünleri KARGO firmaları aracılığı ile ALICI’lara göndermekte ve teslim ettirmektedir.

3. Genel olarak aksi belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) ALICI’ya aittir. SATICI satış anında yürüttüğü ve İNTERNET SİTESİ ‘nde şartlarını ilan ettiği kampanyaların sonucuna bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını ALICI’ya yansıtmayabilir.

4. Adreste teslim edilmiş ürünlerin, teslimatı anında ALICI'nın bizatihi adresinde bulunmaması durumunda, SATICI edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Adreste teslim alacak kimsenin olmaması durumunda kargo firması ile temas kurarak ürünlerin sevkiyatını takip etmek ALICI’nın sorumluluğu olacaktır Ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun adresinde bulunmamasından veya teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Bu hallerde ALICI`nın Ürün'ü geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ile Ürün'ün kargo şirketinde beklemiş olması ve/veya kargonun SATICI'ya iade edilmesinden dolayı oluşan giderler de ALICI'ya aittir.

5. ALICI, Ürün'ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve Ürün'de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, Ürün'ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir. ÜRÜN teslimatı sırasında SATICI'nın talebi halinde ALICI işbu Sözleşmenin bir basılı örneğini imzalamakla yükümlüdür; imzalamaması durumunda ÜRÜN teslimatı yapılmayabilir. İNTERNET SİTESİ'nden alışveriş sırasında ALICI tarafından onaylanan bu Sözleşme her durumda yeterli ve geçerlidir.

6. ALICI, SATICI tarafından aksi yazılı öngörülmemiş ise, Ürün'ü teslim almadan önce bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli SATICI'ya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde, SATICI tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun Ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde ALICI tarafından tüm giderleri ALICI'ya ait olmak üzere SATICI'ya iade edilir. SATICI'nın iadeyi kabul etmeksizin Ürün bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve her hülakarda saklıdır. Tereddüte mahal vermemek bakımından; ALICI'nın satış bedelini Bankalar ve finansman kuruluşlarından sahibi bulunduğu kredi kartı, taksit kart vb. ile ödediği hallerde bu kartların sağladığı tüm imkanlar doğrudan kartı veren kuruluşça sağlanmış kredi ve/veya taksitli ödeme imkanlarıdır; bu çerçevede gerçekleşen ve SATICI'nın bedelini defaten veya peyder pey tahsil ettiği Ürün satışları işbu Sözleşme’nin tarafları yönünden kredili veya taksitli satış değildir ve peşin satıştır. SATICI'nın kanunen taksitle satış sayılan hallerdeki yasal hakları (taksitlerin ödenmemesi halinde sözleşmeyi fesih ve/veya kalan borcun tümünün temerrüt faizi ile birlikte ödenmesini talep hakları dahil) mevcut ve saklıdır. ALICI'nın temerrüdü durumunda aylık % 5oranında temerrüt faizi tatbik edilir.

7. Ürün'ün normal satış/teslimat koşulları dışında olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, yoğun trafik, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile yasal 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI'yı bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Sipariş iptallerinde Ürün bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 7 gün içinde ALICI'ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın Bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacağını şimdiden kabul eder. (Bankaların iadeyi ALICI hesabına yansıtma işlemleri genellikle üç haftayı bulabilmektedir.)

8. SATICI olağanüstü durumlar dışında haklı bir nedenle Sözleşme konusu Ürün/hizmetin tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde TÜKETİCİ'yi bilgilendirerek onayını almak sureti ile eşit kalite ve fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. TÜKETİCİ'nin onay vermediği hallerde sipariş iptaline ilişkin hükümler uygulanır.

9. ALICI Ürün ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini Sözleşme'nin giriş kısmındaki SATICI iletişim kanalları ile SATICI'ya bildirebilir. ÜRÜN teslimatı sırasında SATICI'nın talebi halinde ALICI işbu Sözleşmenin bir basılı örneğini imzalamakla yükümlüdür; imzalamaması durumunda ÜRÜN teslimatı yapılmayabilir. İNTERNET SİTESİ'nden alışveriş sırasında ALICI tarafından onaylanan bu Sözleşme her durumda yeterli ve geçerlidir.

10. ALICI tarafından ön bilgileri almasını ve teyidini müteakiben onaylanan işbu Sözleşme, ilgili hükümler saklı kalmak üzere, tarafların Sözleşme'den doğan ödeme/teslim yükümlülüklerini yerine getirdikleri zamana kadar yürürlüktedir.

DELİL ANLAŞMASI VE YETKİLİ MAHKEME

Bu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek hertürlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur; mevzuat çerçevesinde belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Tüketici Hakem Heyetleri, aşan durumlarda ALICI'nın ve SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve yetkilidir.

Parasal sınıra ilişkin bilgiler aşağıdadır.

28 Mayıs 2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere:

• Değeri iki bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe Tüketici Hakem Heyetleri’ne, üç bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne, büyükşehir statüsünde bulunan illerde ise iki bin Türk Lirası ile üç bin Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il Tüketici Hakem Heyetleri’ne başvuru zorunludur. Zorunlu olan durumlarda başvurudan sonra veya bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için Tüketici Mahkemeleri’ne başvurulabilecektir.

ALICI bu Sözleşme'de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş-sözleşme ön bilgilendirme formunda yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satışa konu Ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusunda önceden bilgi sahibi olduğunu, ön bilgileri İNTERNET SİTESİ'nde elektronik ortamda görmesinin ve teyidin yanı sıra elektronik postasına gönderildiğini, böylece tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay vererek ürünü sipariş ve işbu Sözleşme hükümlerini kabul ettiğini beyan eder.

İşlem Rehberi

ÜYE OLMA ADIMLARI

Boyner.com.tr’ye üye olmak için ana sayfamızdan sağ üst köşede ‘ÜYE OL’ seçeneğini tıklayın. Açılan“Yeni Üye” sayfasında Ad, Soyad, E-posta, Şifre, Cinsiyet, Doğum Yılı, Cep Telefonu bilgilerini eksiksiz doldurun. Varsa Boyner anahtar kart numaranızı eşleştirin. Eğer kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız, “Yenili ve kampanyalardan Sms ve ya E-posta yoluyla kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.” başlıklı kutucukları işaretleyebilirsiniz. “Site Üyelik Sözleşmesi’ni okudum ve kabul ediyorum.” kutucuğunu işaretleyip “Üyeliğimi Tamamla” butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz. Ana sayfamızdan sağ üst köşede yer alan isminizin üzerine gelerek, profilinizi, verdiğiniz siparişlerinizi, yaptığınız iadeleri, sahip olduğunuz hediye çeklerini görüntüleyebilirsiniz. “Üyelik Bilgilerim” sekmesinden, e-posta adresinizi ve şifrenizi güncelleyebilirsiniz. “Adreslerim” sekmesinden yeni adres bilgisi girebilir veya girdiğiniz adresleri düzenleyebilirsiniz. “Siparişlerim”sekmesinden siparişlerinizin sipariş tarihini, sipariş numarasını, tutarını ve durumunu görüntüleyebilir; aynı sayfada yer alan “Görüntüle” linkini tıkladığınız zaman ise, ürünün fotoğrafı, kodu ve sipariş verdiğiniz adet bilgisi, birim ve toplam fiyat, sipariş son durumu detaylarına ulaşabilirsiniz.

ÜYE GİRİŞİ ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girin ve sağ üst köşedeki “Üye Girişi” linkine tıklayın. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin. “Giriş Yap” butonuna basın. Eğer şifrenizi unuttuysanız “Şifremi Unuttum” linkine tıklayın. Açılan pop-up penceredeki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin ve “Şifremi Gönder” butonuna basın. Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.

ÜRÜN SATIN ALMA ADIMLARI

www.Boyner.com.tr adresine girip alışverişe başlayabilirsiniz. Alışveriş yaparken seçtiğiniz ürünleri, renk ve beden tercihlerinizi yaparak, sepetinize SEPETE EKLE butonu ile ekleyebilirsiniz. Sepetinize ürün eklediğinizde; “Alışverişe Devam Et” ve “Alışverişi Tamamla” butonlarını içeren bir mesaj kutusu açılır. Alışverişe devam etmek istiyorsanız; “Alışverişe Devam Et” butonuna tıklayarak, alışverişinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Farklı bir ürün daha sepetinize eklemeyip, direkt satın alma yapmak istiyorsanız, “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayarak sepetinize gidebilirsiniz Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz. Sepet sayfasının ilk aşamasında sepetinizdeki ürünleri görüntüleyebilirsiniz. “Devam Et” butonuna tıkladığınız zaman Üye Girişi sayfasına yönlendirileceksiniz. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girerek “Teslimat- Fatura Adresi” sayfasına yönlendirileceksiniz. “Teslimat Adresi, Ödeme Seçenekleri, Sipariş Onayı” sayfasında, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, adres bilgilerinizi girerek kayıt oluşturup kaydetmelisiniz. Ayrıca, siparişinizi “Tıkla Gel” hizmetinden faydalanarak Boyner’den satın aldığınız ürünleri uygun Boyner & Boyner Mağazaları’ndan teslim alabilirsiniz. Faturanızdaki adresin farklı olmasını istiyorsanız, “+ Yeni Adres” butonuna tıklayarak fatura adresini giriniz. Teslimat adresi ve fatura adresi için ilgili kutuları tıklayınız. Siparişinizin faturasının doğru kesilebilmesi ve teslimatta problem yaşanmaması için fatura bilgilerinizin ve teslimat bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olunuz. Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi oluşturduktan sonra “Ödeme Seçenekleri” başlığı altından, kredi/banka kartı bilgilerinizigirerek ve istediğiniz taksit seçeneğini seçerek doldurunuz . Kart bilgilerinizi doldurduktan sonra “Sipariş Onayı” başlığı altından, satın almak üzere olduğunuz ürün görselini, kod, renk, beden bilgisini, ödeme yapacağınız toplam tutarı ve kargo ücretini görüntüleyebilirsiniz. Ön Bilgilendirme Koşulları’nı, Diğer Ön Bilgilendirme Koşulları’nı ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Ön Bilgilendirme Koşulları, Diğer Ön Bilgilendirme Koşulları ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni onay kutucuğunu seçerek onaylayıp, “Alışverişi Tamamla” butonuna basabilirsiniz. Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş numaranız bulunmaktadır. Siparişiniz ile ilgili bilgiler aynı şekilde e-posta adresinize de gönderilmektedir. “Siparişi Tamamla” butonu kullanılarak yapılan alışverişlerde; banka ya da Boyner Güvenlik Sistemleri Ekibi gerekli durumlarda, siparişiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi kartı sahibine, sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ve/ya e-posta adresinden ulaşması gerekebilir. Kredi kartı sahibine kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişinizi kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal edebilmektedir. Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için; bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

BİLGİLENDİRME

İşleminiz tamamlanmadan önce bilginize sunulacak mesafeli satış sözleşmesini satış tamamlandıktan sonra sisteme gireceğiniz elektronik posta adresinize göndereceğiz ve altı ay süreyle sizin için saklayacağız. Satış tamamlandıktan sonra internet sitemiz üzerinden mesafeli satış sözleşmesine ulaşmanız mümkün olmayacaktır. Siparişiniz tamamlanmadan önce girdiğiniz verilerin doğruluğunu kontrol edebilmeniz amacıyla sipariş özetiniz bilgilerin altında diğer ön bilgilendirmeler bölümü altında görüntülenmektedir. Bu aşamada isterseniz üst bölümden sepetinize dönebilirsiniz. “Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Tüketici hakem heyetlerinin, uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin parasal sınırlar; a) İlçe tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 2.200 Türk Lirası, b) Büyükşehir statüsünde olan illerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası, c) Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerindeki il tüketici hakem heyetleri için üst parasal sınır, 3.300 Türk Lirası, ç) Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerdeki il tüketici hakem heyetleri için parasal sınır, 2.200 Türk Lirası ile 3.300 Türk Lirası arası olarak tespit edilmiştir. Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Yetkili merci, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yer tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemeleridir. Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.”

Gizlilik Kuralları, Site Kullanım Şartları ve İletişimler ile Kişisel Verilerinize İlişkin Bilgilendirme

Değerli Müşterilerimiz, Üyelerimiz,

Gizlilik Kurallarımız, İletişimler, Site Kullanım Şartları ve Kişisel Verilerinizin İşlenmesi ile ilgili uygulamalarımız ve Kisisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamındaki haklarınız hususunda sizleri bilgilendirmek isteriz.

Şirketimiz Boyner Buyuk Mağazacilik A.S. ve www.Boyner.com.tr Sitemizde (mobil uygulaması dahil) üye-müşteri bilgilerinin gizliliği, korunması, işlenmesi-kullanımı, ticari elektronik iletişimler ve diğer hususlarda aşağıda cari esasları belirtilen Gizlilik Kuralları-Politikası ve Uygulama-Kullanım Şartları geçerlidir.

Üyeler tarafından verilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler bilgi ve işlemin mahiyetine göre Şirketimiz veya ilgili kuruluşca sistemlerde ve internet altyapısında alınmıştır. Sitemizi kullanımlarınızda tüm kredi kartı işlemleri ve onayları Şirketimiz'den bağımsız olarak ilgili Banka ve benzeri Kart Kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir (Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler Şirketimiz tarafından tarafından görülmez ve kaydedilmez).

Sitemize üyelik, ürün/hizmet satın alma ve bilgi güncelleme amaçlı girilen bilgiler, keza kredi kartı ve banka kartlarına ait gizli bilgiler diğer internet kullanıcıları tarafından görüntülenemez.

Herhalükarda gizliliklerinin korunması için gereken tedbirler alınmak ve kişisel verilerin işlenmesine dair tüm yasal ilkelere uygun olmak üzere; alışveriş, iletişim ve diğer her türlü kişisel olan-olmayan bilgileriniz Şirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.Sve Boyner Holding A.Ş. ile Boyner Grubu Şirketleri (*) ve Back Up Bireysel Ürünler Satış ve Pazarlama A.Ş. ve keza ortakları-iş ortakları, halefleri, servis sağlayıcıları-tedarikçileri ve bunların belirleyeceği üçüncü kişiler/kuruluşlar tarafından, aldığınız/ilgilendiğiniz ürünler ile ilgili müşteri hizmetleri, tüketici hakları ve diğer imkanlardan istifade edebilmeniz ve/veya bunlarla ilgili ticari-mali-hukuki sorumluluk ve yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi ve/veya temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla hukuken meşru menfaatler için gereken veya zorunlu olan durumlarda işlenebilecektir. Böylece, bahsi geçenlerce gerek yasal nedenlerle, gerek genel ve kişiye özel ürün-hizmet ve imkanlardan yararlandırılabilmeniz, gerek ise her türlü ürün-hizmet tanıtımı, reklam, iletişim, promosyon, satış, pazarlama, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik işlemleri, bilgilendirmeleri ve uygulamaları yapılması amacı ile kişisel verileriniz, otomatik olan/olmayan yöntemlerle temin, devralınma, yasal azami süreler aşılmamak üzere öngörülecek süre ile yurt içinde ve dışında yazılı/manyetik arşivlere kaydedilme, depolanma, muhafaza, elde edilebilir hale getirilme, kullanılma, güncellenme, değiştirilme, birleştirilme, yeniden düzenlenme, sınıflandırılma, açıklanma, paylaşım, (yurt içinde-dışına) aktarılma, transfer ve sair işlenmelere tabi tutulabilecek, kanunen zorunlu ise bazı uygulamalar için ayrıca izniniz de rica edilebilecektir.

(*) Boyner Grubu Şirketleri, Boyner Perakende Tekstil Yatırımları A.Ş., Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. (Boyner, YKM, Çarşı, Fresh Company, Hangar), Altınyıldız Tekstil ve Konfeksiyon A.Ş., AY Marka Mağazacılık A.Ş. (Network, Divarese, Que, Fabrika), Beymen Mağazacılık A.Ş. (Beymen, Beymen Club), Fırsat Elektronik Tic.ve San. A.Ş. (Morhipo), BR Mağazacılık Ticaret A.Ş. (Beymen Business, Altınyıldız Classics), BNR Teknoloji A.Ş. (Hopi), Anka Mağazacılık A.Ş. (Wepublic) gibi Boyner Holding A.Ş.'ne bağlı şirketler ile mevcut-müstakbel diğer iştirakleridir.

Site'nin mobil versiyonu-aplikasyonunun (akıllı cihaz uygulamasının) kullanıldığı hallerde Üyelerin Şirketimize, Boyner Grubu Şirketleri'ne, bayileri ile anlaşmalı kuruluşlarına ait fiziki ve e-ticaret mağazaları-reyonları ile içinde yer aldıkları yapıları-siteleri ziyaretlerine ve buralardan alışverişlerine dair her türlü kişisel olan-olmayan bilgiler de (konum verileri, incelenen ürünler ve alışveriş konusu ürün-tutar bilgileri dahil) cihazlarında ilgili fonksiyonlar açık ise bluetooth ve kablosuz ağ bağlantılarından uygun teknik yöntemler ile alınabilir, yukarıdaki paragrafta belirtilen çerçevede anılan şirketler ve kuruluşlarca yurt içinde ve dışında işlenebilir, aktarılabilir.

Üyelerimiz ile, yine kanunlara uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla, keza mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, işlem, uygulamaları için Şirketimiz Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş ve Boyner Holding A.Ş.- Boyner Grubu Şirketleri ile Back Up Bireysel Ürünler Satış ve Pazarlama A.Ş.'nce SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, (cihazınızda açık ise) bluetooth-diğer kablosuz ağlar ve diğer elektronik iletişim araçları ile sosyal, ticari ve sair elektronik iletişimler yapılabilir, Üyelerimize ticari elektronik iletiler gönderilebilir.

Sitemizden ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları, kullanım, iletişim ve kişisel veri işlenme şartları geçerlidir; reklam, banner, içerik görmek veya başka herhangi bir amaç ile ulaşılan web sitelerinden bilgi kullanımları, keza sitelerin etik ilkeleri, gizlilik-güvenlik prensipleri, servis kalitesi, kullanım şartları ve diğer uygulamaları sebebi ile oluşabilecek ihtilaf, maddi-manevi zarar ve kayıplardan Şirketimiz sorumlu değildir.

Üyelerin Sitemizden veya Sitemizde link verilen diğer sitelerden edindikleri bilgiler, taraflarına elektronik iletişimi yapılan bilgilendirme, tanıtım ve reklamlar, keza her türlü öneriler çerçevesinde aldıkları kararlardan, bunlara göre yaptıkları hertürlü işlem ve uygulama ile sonuçlarından Üyeler sorumludurlar.

Üyelerin belirtilen suretler ile bilgilenmeleri ve/veya taraflarına yapılan iletişimler, bilgilendirmeler, tanıtım ve reklamlar neticesi bir ürün/hizmet satın alması söz konusu olursa anılan işlem ayrıca ve kanuni usulünce yapılacak tüketici sözleşmesine tabidir. Tüketici sözleşmesi kendi şartlarında ve tarafları arasında uygulanır. Sitemizden alışverişlerinizde, her işlem sırasında göreceğiniz sipariş ön bilgilendirme formu-mesafeli satış sözleşmesi şartları geçerli olacaktır.

Üyelerimiz arzu ettikleri her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin (yukarıda-aşağıda) belirtilen iletişim kanallarından Şirketimize ulaşarak kişisel veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya taraflarına ticari elektronik iletişimleri durdurabilirler. Üyenin bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya belirttiği kanallar için tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur (yasalara göre mümkün-gereken işlem ve iletişimler devam eder). Üye dilerse ayrıca, hukuken muhafazası gereken ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Üye isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler hakkında Şirketimize her zaman başvurabilir ve bilgi alabilir. Bu hususlardaki başvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafına açıklanarak kabul edilmeyebilecektir.

Böylece; isim, soyisim, rumuz, yaş, cinsiyet, medeni durum, yaşanılan bölge, eğitim düzeyi, ilgi alanları, kıyafetler dahil her türlü ürüne ilişkin alışveriş alışkanlığı-tercih, zevk ve beğeniler, fatura içerikleri, cep telefonu numası, cihaz kodu, IP no-adresi, mail adresi ve konum verileri gibi kişisel bilgilerinizin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi, hangi amaçla işleneceği ve kimlere hangi amaçla aktarılabileceği hususlarında tarafınıza böylece bilgi verilmesinin yanısıra kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurt içinde ve dışında aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme, bilme ve tüm bu hususlarda bilgi talep etme haklarına, keza eksik veya yanlış işlenmiş olmaları halinde düzeltilmesini, kanuni şartlarına ve yöntemine uygun olarak silinmesini veya yok edilmesini ve bu durumun verilerimin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, ayrıca, bilgilerinizin otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğramanız halinde giderilmesini talep etme haklarına sahip olduğunuzu, tüm bu konularda veri sorumlusu Şirketimiz Boyner Buyuk Magazacilik A.S.ye başvurabileceğinizi, bu başvuru-talepleriniz gereğinin yasal azami süreler içinde yerine getirileceğini (bilgilerin silinmesi veya yok edilmesi istendiğinde, aynı amacı sağlamak üzere kişiliğiniz belirlenebilir olmayacak şekilde anonimleştirilebileceğini) yahut hukuki gerekçesi tarafınıza açıklanarak kabul edilmeyebileceğini, bu takdirde kanuni mercilere başvurabileceğinizi, kanunen yapılması mümkün veya gereken veya yükümlü olunan kişisel veri işlenmelerinin ise herhalükarda devam edeceğini bilgilerinize sunarız.

Sitemiz ile ilgili her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; Şirketimizin anlaşmasına göre diğer üçüncü sahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları Şirketimize ve/veya Boyner Holding A.Ş.-Boyner Grubu Şirketleri'ne aittir.

Şirketimiz yukarıdaki konularda ve müşteri-üyelerine sunacağı ürün, hizmet ve fırsatlarda gerekli görebileceği her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar; bu değişiklikler Şirketimizce Siteden veya diğer uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur; tüm kampanyalar duyurulan şartlarına tabidir.

Tüm bu konularda ek bilgi almak için Şirketimize danışabilirsiniz.

Müşterilerimiz-üyelerimiz talep ve şikayetlerini şu iletişim kanallarından ulaşarak Şirketimize bildirebilir.

Adres: Boyner Buyuk Magazacilik AS. Buyukdere Cad USO Center Kat: B01-Z02 34396 Maslak Istanbul 34396 İstanbul Telefon: (0212) 444 2967 E-mail: online@boyner.com.tr İnternet Adresi: www.www.boyner.com.tr

Fabrika-tr.com’ u tıkladığımda neden boyner.com.tr açılıyor?

Fabrika-tr.com Boyner Gruba bağlı Ay Marka Mağazacılık A.Ş. çatısı altında müşterilerine hizmet vermekteydi. 19 Nisan 2017 tarihinden itibaren Fabrika-tr.com yine Boyner Gruba bağlı olan boyner.com.tr çatısı altında müşterilerine hizmet verecektir. Fabrika markasına ait yeni ve eski sezon ürünler boyner.com.tr’ de müşterilerimizin hizmetine sunulacaktır.

Fabrika-tr.com’ den satın aldığım ürünlerin iade işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim?

İade işleminiz sonucunda iade çeki almak isterseniz tüm Network Mağazalarından işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz, kredi kartınıza iade yapılmasını isterseniz ürünleri Ay Marka deposuna iade etmeniz gerekir.

Depoya iade edilecek ürünlerinizi anlaşmalı kargo şirketi Yurt İçi Kargo ile gerçekleştirebilirsiniz. Alıcı kodunu "291368256 AYMARKA A.Ş – DEPO" olarak belirtmeniz yeterlidir. İhtiyacınız olması durumunda Ay Marka depo adresini aşağıda sizler ile paylaşıyoruz.

Ay Marka Depo Adresi: AY Marka Mağazacılık A.Ş Büyükçekmece Karınca Lojistik Depo Adres: Ulus Mah. Çatalca Yolu Cad. No: 2 /1 B.Çekmece İstanbul

Fabrika-tr.com’ den satın aldığım ürünlerin değişim işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim?

Fabrika markalı ürünlerin 19 Nisan 2017 tarihinden sonra sadece boyner.com.tr’ de satışı gerçekleşeceği için değişim işlemi Ay Marka Mağazacılık A.Ş. ‘de gerçekleştirilememektedir. Değişim yapmak istediğinizde önce Ay Marka Mağazacılık A.Ş.’ den iade işleminizi kredi kartınıza gerçekleştirebilir, istediğiniz ürün boyner.com.tr stoklarında varsa sipariş verebilirsiniz.

Fabrika-tr.com için oluşturduğum şikayet ve bilgi taleplerim hakkında nereden bilgi alabilirim?

444 36 62 numaralı Ay Marka çağrı merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çağrı merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com’dan aldığım henüz teslim almadığım siparişin iptalini nasıl gerçekleştirebilirim?

444 36 62 numaralı Ay Marka çağrı merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çağrı merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com’dan aldığım ürünlerin özelliğini yitirdiğini düşünüyorsam ne yapmalıyım?

Ürününüzün normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade süreçlerinde belirtilen adımları Ay Marka deposundan ya da Network Mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz. İadeniz Ay Marka deposuna ulaştıktan sonra Ay Marka kalite birimi tarafından incelenecektir ve en kısa sürede SMS ve e-posta ile bilgilendirme gerçekleştirilecektir.

Detaylı bilgi almak isterseniz 444 36 62 numaralı Ay Marka çağrı merkezini arayarak ya da onlinedestek@aymarka.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz. Ay Marka çağrı merkezi hafta içi ve sonu 09.00-19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Fabrika-tr.com üyeliğimle boyner.com.tr’den alışverişlerime devam edebilir miyim?

Boyner.com.tr’ de üyeliğiniz bulunuyorsa boyner.com.tr’ deki kullanıcı adı ve şifreniz ile alışverişlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Şifrenizi unuttuysanız şifremi unuttum alanından şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Boyner.com.tr’ de üyeliğiniz bulunmuyor ve fabrika-tr.com’ da üyeliğiniz bulunuyorsa fabrika-tr.com üyelik bilgileriniz ile boyner.com.tr’ den alışverişlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Boyner.com.tr ve fabrika-tr.com’ da üyeliğiniz bulunmuyorsa boyner.com.tr üzerinden yeni üyelik oluşturabilir ve alışverişlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Bu konuda herhangi bir durum ile karşılaştığınız durumda online@boyner.com.tr’ adresi aracılığıyla Boyner Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

 

Siparişi hangi tarihte verdiğimi hatırlamıyorum. Fabrika-tr.com’ dan ya da boyner.com.tr’ den aldığımı nasıl ayırt edebilirim?

Fabrika-tr.com’ dan alınan siparişlerin kodu AYM ile başlamaktadır. Örnek sipariş kodu: “AYM-12345678-123456”.

Boyner.com.tr’den alınan siparişlerin kodu ise sadece rakamlardan oluşur ve “1000” rakamı ile başlar. Örnek sipariş kodu: “1000123456”

Boyner.com.tr üzerinden gerçekleştirdiğim fabrika markalı ürünler için iade, değişim ve sipariş iptallerini nasıl gerçekleştirebilirim?

Boyner.com.tr üzerinden satın alınan tüm marka ürünler için boyner.com.tr’ nin iade, değişim ve sipariş iptali süreçleri uygulanmaktadır. Bu bilgilere boyner.com.tr’ ye ait sıkça sorulan sorular alanından ya da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Boyner.com.tr’de her zaman Vade farksız taksit avantajı

Zaten üye misin?

Hızlı Üyelik

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya

Üye Değil misin? Üye Ol

Üye Giriş

Sosyal medya hesabınla üye ol

veya

Üye Değil misiniz? Üye Ol

Şifremi Unuttum

E-posta adresinize gönderilecek bağlantıya tıklayarak şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz.